maya86 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 får bare error 317002 fra character screen.. :/ Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Whining impliserer at kritikken er ugyldig. Det har vært mye ugyldig kritikk på det offisielle forumet, men i denne tråden synes jeg stort sett kritikken har vært på sin plass. Nå er vi 20 timer inn i launchen, og det virker som om en majoritet av spillere ikke får spilt. Det er faktisk ganske håpløst, men dessverre ikke uventet, når man gjør et spill til online-only for å forhindre piratvirksomhet og pushe RMAH dritten sin, uten å følge opp med nødvendig server struktur. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 dårlig av blizzard å ikke la forbrukerne få det de har krav på! TV2 hjelper deg neste ? TV2 Hjelper deg ville bare henvist deg videre til hjelpelinjen for spilleavhengige Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 dårlig av blizzard å ikke la forbrukerne få det de har krav på! TV2 hjelper deg neste ? TV2 Hjelper deg ville bare henvist deg videre til hjelpelinjen for spilleavhengige Er det ikke slik at man faktisk må spille for å bli spillavhengig? 6 Lenke til kommentar
mwn Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 kommer faEN IKKE INN!!!!!!! helvette 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 hm har stått en god stund på "hente Hero lista" bør jeg vente eller prøve på nytt tru? Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er det forresten noen som har klart å installere spillet noe annet sted enn C:\Program Files\ osv. ? Jeg kan ikke huske at spillet engang spurte meg hvor jeg ville installere. Lurer på om jeg overså en install folder sak, i hvis tilfelle jeg like gjerne kan ta meg bryet med å reinstallere, siden jeg ikke får spille i dag uansett. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 dårlig av blizzard å ikke la forbrukerne få det de har krav på! TV2 hjelper deg neste ? TV2 Hjelper deg ville bare henvist deg videre til hjelpelinjen for spilleavhengige Er det ikke slik at man faktisk må spille for å bli spillavhengig? Slettes ikke, oppstår abstinenser og store sinneutbrudd bare fordi du ikke får spilt fra første sekund så vil nok mange psykologer så på det som et illevarslende tegn Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hver gan hm har stått en god stund på "hente Hero lista" bør jeg vente eller prøve på nytt tru? Henter hero greia kan stå resten av året såvidt jeg har forstått. Går det mer en et par minutter så er det vel bedre å avbryte å prøve igjen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er det forresten noen som har klart å installere spillet noe annet sted enn C:\Program Files\ osv. ? Jeg kan ikke huske at spillet engang spurte meg hvor jeg ville installere. Lurer på om jeg overså en install folder sak, i hvis tilfelle jeg like gjerne kan ta meg bryet med å reinstallere, siden jeg ikke får spille i dag uansett. Ja, du kan velge det helt i starten av installasjonen. Uansett kan du vel bare flytte mappen der du vil ha den. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Sikker på at Blizzard ansatte sitter på kaffirommet å skratter seg over 10000000000000vis av folk som river seg i håret. 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kan man bruke filene fra open beta helga til starter edition? Jeg fikk ikke testet det den gangen nemlig, rakk bare å laste det ned før jeg måtte bli ferdig med noen lekser... Men har fortsatt ikke slettet filene. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 https://twitter.com/#!/Bashiok/status/202465380365647873 We're in the process of troubleshooting the issues affecting EU game logins and social services. Updates as I get them. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, jeg installerte det på en annen harddisk. Lurer på om jeg bare skal starte opp en char på US. Der kommer jeg i det minste inn og får spilt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jasså, er vi er tilbake på error 37 nå. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Moderatormelding La oss holde dette til sak, og ikke person folkens!Utrop om at det ikke fungerer roter kun til tråden for mer konstruktive tilbakemeldinger Fortell gjerne om det fungerer eller ikke, men en rekke utropstegn og innholdsløse poster hjelper ingen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 La oss lage en egen "det funker ikke hyl hyl" tråd. 1 Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg fikk logget inn nå etter å ha prøvd i 1,5time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå