Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå videre med livet deres og vent et par dager til. Da er sikkert belastninga spredt litt utover alle serverne :)

 

HAHAHAH har du ikke fått med deg alle taperne her inne som har kone og barn men har skaffet fri fra jobb/skole og sagt ifra hjemme at nå skal de spille i noen dager uten stopp osv???? Med andre ord.....de har ikke liv!

 

er du idiot eller ?

 

Nei. Men folk som dropper familieliv og tar ferie er idioter! er et spill!!! er ikke en gang et mmorpg!!! PEACE OUT!"#¤#%

 

big_chill.gif

Lenke til kommentar

Hvofor sier folk det er whining når noen nevner at serveren er busy og at det ikke er godt nok? Det er jo hverken usakligt eller whining. Det er fakta. Man må få låv å si ifra når ting ikke fungerer uten at folk skal gråte over whining. Jeg fikk låne bror min sin konto siden han har slik et wow pass greie, har lyst å se hvordan historien ender. Artig å se å høre om tidligere character helt tilbake til diablo 1.

 

Men server busy? Really? Klart det vil være køer og litt problemer i starten ved en slik online funksjon, det forstår stort sett alle. Men det er så ufattelig, helt ubegripelig unødvendig. Jeg må riste på hode hver gang noen nevner, men pingen er jo bra heldigvis! Whaaat? Ping? Hæ? Åja det er jo online only, jeg blir like overrasket hver gang, for det er så utrolig unødvendig og poengløst. Kan være enig i at nå sutrer jeg litt, fordi jeg har nevnt det så mange ganger før. Men det slår meg liksom hver gang.

 

Det er skikkelig synd for de som har tatt seg fri og sitter med venner og skal spille at spillet har såpass mye problemer. Noen nevner at det er taper aktig? Hvorfor er det taper aktig? Det er jo akkurat det samme som å ta fri for å reise et sted eventuelt ta fri for å drive med en hobby. Å ta seg fri en gang i året, eller kanskje bare 1 gang på 10år for å spille et spill man har ventet lenge på har ingenting med å være taper. Jeg synes det er utrolig facinerende med alt oppstyret rundt diablo 3, og hvor mange som gleder og koser seg med lanseringen. Det har vært en stor fornøyelse å følge det hele på godt og vondt. Engasjementet og gleden rundt en lansering av et spill er helt unik.

 

Å bare fordi det er et spill så blir det feil, hører virkelig ikke dagens samfunn til. For meg er det akkurat det samme å ta "ferie" fra familien å reise på fotballkamp i england, som å ta et par dager fri fra jobben å spille diablo 3. At det går an å være så respektløs å fortelle folk hva som er riktig å galt er litt urovekkende. Det er jo faktisk det samme prinsippet her.

Endret av Everket
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gå videre med livet deres og vent et par dager til. Da er sikkert belastninga spredt litt utover alle serverne :)

 

Det er vel mulig å tenke seg at vi faktisk hadde planlagt å spille i dag? Ikke alle som kan spille når det passer seg.

 

Funka fint for meg i en del timer, men nå er jeg den eneste i gruppa mi som ble logget ut og kommer meg ikke inn igjen. Ekstremt kjipt.

 

Men angående server problemene så vil jeg faktisk tippe at Blizzard har forutsett dette, men ikke orket gjøre noe med det fordi det aldri vil gjenta seg igjen. Server load vil aldri bli så stor senere som den er nå så å utvide serverbasen for å håndtere dette vil være veldig lite lønnsomt.

Lenke til kommentar

De hyper et spill, og blir totalt overlumpet vær gang. Blizzard er et fenomenalt flinkt utvikler studio, men de er ikke flink med releasene sine og gjør den ene fadesen etter den andre.

 

Tror faktisk de gjør det med vilje. Under releases spiller sikkert 2-3-4 ganger flere enn vanlig men etter ett par dager normaliserer det seg. Er ikke vert å bruke flere millioner dollar på servere du i realiteten kun trenger ved release, du kjøper heller slik at du har gode nok servere til dagligdags bruk.

Lenke til kommentar

Jeg mistet karakteren min!

 

Hvordan får jeg den tilbake ?? dette er jo sykt!

 

Hadde på eu server .

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Du må nok dessverre starte på nytt. Blizzard har sagt at de ikke vil hjelpe med mistede gjenstander, karakterer, achievements etc

Men jeg har jo ikke slettet karakteren ?

Lenke til kommentar

Du må nok dessverre starte på nytt. Blizzard har sagt at de ikke vil hjelpe med mistede gjenstander, karakterer, achievements etc

 

Du kødder, lost character og de gjør ikke en dritt?

 

Online Only betyr at det er umulig å piratkopiere. Win-win for Blizzard. Akkurat som at man ikke kan laste ned piratkopiert WoW og spille direkte.

 

Betaen hadde offline mode pirated. Gir det maks en uke før du finner tilsvarende for full release, sannsynligvis mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må nok dessverre starte på nytt. Blizzard har sagt at de ikke vil hjelpe med mistede gjenstander, karakterer, achievements etc

 

Du kødder, lost character og de gjør ikke en dritt?

 

 

Det er enda en av gledene med tvungen online....

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...