henrikrox Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 10: 22 a.m. PDT- We are in the process of performing an emergency maintenance for all Diablo III servers to resolve several issues that are currently impacting the game. This maintenance may cause some interruption in communication, ability to log in, use of in-game features, and disconnections. We anticipate all servers will be available for play in approximately 1 hour. Thank you for your patience. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Normal done! Noen som vet hva som er best å gjøre videre? bør jeg farme enkelte bosser før jeg starter på nm eller er det bare å kjøre på videre? Kjør på så lenge du klarer deg nogenlunde greit Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dritt. Nettopp brukt over 1 time på øving til matte eksamen. Og nå kommer jeg ikke inn. Når jeg trykker på log in knappen klarer den å koble til Battle.net serverene, men det sopper på dette med authenticating... PS: Når man er ferdig med historien, hva skjer da? kan man fortsette spillet? Er det sideoppdrag? Lenke til kommentar
Scoops Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 10: 22 a.m. PDT- We are in the process of performing an emergency maintenance for all Diablo III servers to resolve several issues that are currently impacting the game. This maintenance may cause some interruption in communication, ability to log in, use of in-game features, and disconnections. We anticipate all servers will be available for play in approximately 1 hour. Thank you for your patience. This refers to restarts for the US region, for EU they are working on a possible other solution to the problems we are currently seeing. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kompisene mine er inne og sier jeg er det også, men den henger på retrieve hero list. Fataaalt. Var jo jeg som var hele partyet med min amazing witch doctor. Med den ene passiven og den drainen fikk jeg 350 ekstra intelligence på level 17. Gjør sånn 8 ganger mer damage enn de andre jeg spiller med. Eller gjorde, ettersom jeg ikke kan spille lenger. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 PS: Når man er ferdig med historien, hva skjer da? kan man fortsette spillet? Er det sideoppdrag? Da tar du den på nytt på nightmare vanskelighet, og så på hell... og så på inferno ^^ Du er ikke maks lvl før hell er det de sier i alle fall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Samme som i Diablo 2. Spillet er ikke "ferdig" før du har fullført på Inferno i multiplayer. Er tonnevis av epic loot du aldri får i singelplayer.. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hey kjiipt! Jeg var alt på 5.te brett med WZDen min og hu var lvl 9... nå er hun plutselig borte? ser ut som jeg må starte på nytt :/// Hva i allverden? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 The servers are busy......... *snap* Fint at jeg jobba som en idiot på jobbe, råkjørte hjem....for dette.... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du Balthrier..hva er "5. brett"? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hey kjiipt! Jeg var alt på 5.te brett med WZDen min og hu var lvl 9... nå er hun plutselig borte? ser ut som jeg må starte på nytt :/// Hva i allverden? En tidligere her som skrev at han hadde en character på american servers, og senere ble logget inn på europa. Altså ble den første characteren "borte" fordi den lå på andre servere. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 I stad så jeg ikke characteren min, men trykket bare på login eller hva det nå var, og alt var i orden. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Du Balthrier..hva er "5. brett"? ehh er i act 1. stage 5 er vel kanskje mere riktig. rett etter at man banker skeleton king fra betaen Endret 15. mai 2012 av Balthier842 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg kommer ikke forbi autenticating credentials når jeg prøver å logge på. Er det vanlig? for ser ut til at den kommer seg på serveren rimelig greit... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du Balthrier..hva er "5. brett"? ehh er i act 1. stage 5 er vel kanskje mere riktig. rett etter at man finner the fallen star og treffer på "the stranger" Siden det fortsatt er mange som ikke har spillt act1 foreslår jeg at folk holder slikt i spoiler tags intill videre... 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) En tidligere her som skrev at han hadde en character på american servers, og senere ble logget inn på europa. Altså ble den første characteren "borte" fordi den lå på andre servere. ahh. jeg roter så fælt. det kan godt være tilfellet. sjekker dette nå. Endret 15. mai 2012 av Balthier842 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) De har brukt 10 år på utvikling, hatt lukket beta, åpen beta, og så klarer de likevel å rote det til ved launch. Tsk tsk... det er for dårlig. Førsteinntrykket er ikke bra. Endret 15. mai 2012 av klilleng Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 [ Siden det fortsatt er mange som ikke har spillt act1 foreslår jeg at folk holder slikt i spoiler tags intill videre... ser den. har endret posten, er litt kjapp på fingerene i blant, soz. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 sigh.... "please try again later" Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 i helvete, servers busy, faens lavmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå