vikingkylling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er det mulig å bruke hotkeys til å skifte skills, eller er man nødt til å gå gjennom den menyen? Du kan velge Elective (eller noe sånt) for å legge skills på hotbaren. Da får du hotkeys på dem. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) tror dere at det vil være noen mulighet for å få tilbake achievments? blizzard har sagt før at de ikke kan gjøre noe med det. og jeg tenker på at blacksmith er account bound, da er vel jeg fucked. siden den allerede er level 4, men at jeg ikke har fått achievment for noe før det når det er sagt, så er jeg litt skuffa over alle disse problemene, diablo 3 hadde en lang closed beta og også open beta. For nettopp å bli kvitt dette, får litt sånn bethesda følelse av alt det greiene her, og dritt lei det. fatter ikke at de har hatt så mange problemer når de stress testet mot dette, og i tillegg så har mange bugs oppstått (achievment etc etc) Endret 15. mai 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Moderatormelding Minner igjen om at vi har en egen tråd for gjestepass. Vennligst hold denne tråden fri for "tiggingen"To poster flyttet Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fant ut hvorfor det gikk så glatt hos meg... regionen var satt til Americas ved default. Europeiske servere kommer jeg ikke inn på. Den ene gangen jeg gjorde det og forsøkte å starte en game fikk jeg bare "character blabla missing blabla" antagelig fordi de var laget på Americas server. Ser altså ikke ut som om man kan switche mellom regioner. Og enda verre, den oppdaterer ikke karakterlisten. Utrolig skuffende launch, synes jeg. Forventer bedre av Blizzard. Men så er det jo også Activision nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Der ble jeg disconnecta - login serveren er overbelastet seff. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 tror dere at det vil være noen mulighet for å få tilbake achievments? blizzard har sagt før at de ikke kan gjøre noe med det. og jeg tenker på at blacksmith er account bound, da er vel jeg fucked. siden den allerede er level 4, men at jeg ikke har fått achievment for noe før det Jeg er i samme bås. Blizz sa senest i dag at man må bare "prøve igjen", men for ting som bare kan skje 1 gang er det jo umulig Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Playing happily så BAM "Error 75". Noooo. /wrists Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Å nei... Achievments... What a horror Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noen som har et guest pass til overs? Send meg en PM Det er en egen tråd for sånt snusk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Å nei... Achievments... What a horror Man får faktisk banner unlocks av det. Dessuten finnes det jo folk som synes det er gøy? Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hva trenger man egentlig guest pass for, anyways? Hvem som helst kan jo laste ned starter edition og lage battle tag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Og alle som er ferske Wizards. Husk at damage på spells er en prosent av damage på våpen DPS dere har i hånda. Altså er det ingen vits å ha en 2-3 DPS starter staff når du kan bruke 15dps 2H sverd og få tidobbel damage ut fra Magic Missile/Arcane orb 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg får logga meg på serveren hver gang jeg prøver, men kommer ikke forbi Autenticating Credentials. Er det vanlig når man ikke får logga på? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Å nei... Achievments... What a horror Man får faktisk banner unlocks av det. Dessuten finnes det jo folk som synes det er gøy? Godt poeng, får skrive en ticket til bliz og høre whats up. Fordi liker ikke å miste achievment på den måten , selvom det ikke er en big deal Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Helsikke, hadde store forhåpninger om å få spillt et par timer etter arbeid i kveld, men ser jo dårlig ut. :/ Jaja, er vel bare å ta tida til hjelp. Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg får logga meg på serveren hver gang jeg prøver, men kommer ikke forbi Autenticating Credentials. Er det vanlig når man ikke får logga på? Sjekk at du har satt Europa som region. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Normal done! Noen som vet hva som er best å gjøre videre? bør jeg farme enkelte bosser før jeg starter på nm eller er det bare å kjøre på videre? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg får logga meg på serveren hver gang jeg prøver, men kommer ikke forbi Autenticating Credentials. Er det vanlig når man ikke får logga på? er det som er problemet, mange som står stille på authenticating Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Helsikke, hadde store forhåpninger om å få spillt et par timer etter arbeid i kveld, men ser jo dårlig ut. :/ Jaja, er vel bare å ta tida til hjelp. Tja, jeg logga inn rett etter jobb kl 16 og hadde ingen problemer. Har ikke blitt logga ut enda Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Min har stått stille på "Retrieving hero list..." i en halvtime nå. Edit: Crap også. Jeg logget inn da jeg kom hjem fra jobb, ca. kl 18, men skulle logge ut og inn igjen fordi jeg og en kompis ikke fikk til å joine party med hverandre, og nå er jeg left outside in the (blizzard) cold... Endret 15. mai 2012 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå