Rivfader Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Snapshot tatt en halv time etter US launch. Gjett hvor Blizzard sine servere befinner seg 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jau, blir like meningsløst å piratkopiere Diablo 3 som å piratkopiere WoW da. Tipper det rakst kommer opp piratservere, men vi får se. AtW Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Tror vi trenger en egen "Hyle-og-skrike-over-hvor-mye-blizzard-hater-alle-og-suger" tråd. Så denne kan bestå av hjelpsomme spørsmål og svar og ikke 80% syting hva med å la flertaller beholde denne tråden, og starte en Diablo-Tech tråd istede? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Og ja, bare en tråd er alt for lite til så mange brukere. Tråden går alt for fort avgårde nå, og det er lett blanding av klaging og spill-mekanikk spørsmål om hverandre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jau, blir like meningsløst å piratkopiere Diablo 3 som å piratkopiere WoW da. Tipper det rakst kommer opp piratservere, men vi får se. AtW Blir meningsløst mtp at mye av scriptingen skjer server side og ikke client side. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Derfor burde Diablo 3 få sin egen underkategori på forumet. Du poster i underkategorien nå Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er det mulig å bruke hotkeys til å skifte skills, eller er man nødt til å gå gjennom den menyen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jau, blir like meningsløst å piratkopiere Diablo 3 som å piratkopiere WoW da. Tipper det rakst kommer opp piratservere, men vi får se. AtW Blir meningsløst mtp at mye av scriptingen skjer server side og ikke client side. Vi får se, jeg tipper det kommer opp og vil fungere bra, men tiden vil jo vise. AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Snodig om det ikke er mulig. Blir jo stående og miste masse health hvis man vil bytte fra Frost ray til Arcane Orb midt i combat nå.. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvor kan jeg få meg mount? og i vilken lvl? som i wow, 20? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Har aldri vært mounts i Diablo-spillene. Du springer fort nok. Dette er ikke WoW. Endret 15. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har aldri vært mounts i Diablo-spillene. Du springer fort nok. Dette er ikke WoW. Dessuten er det aldri mer enn 3 skritt mellom hver mob du kan slakte ^^ 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Ah, du kan bruke denne: Edit! Sender den i PM! Endret 15. mai 2012 av The Very End Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Når slutter act 1 ? føler jeg har vert her i en evighet! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Yes, har jeg endelig fått kjøpt og installert spillet selv. Med ingen forhåpninger om å få spilt det på en stund . Men selv om jeg har stålsatt meg for at jeg ikke får starta, ble ventinga uutholdelig på bare noen få minutter . Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Spilte helt til nå, har ikke hatt noe problemer med inlogging eller slike ting men jeg kan vinke farvel til mange achievments ihvertfall, syntes det var litt rart at jeg ikke fikk noen, og ser at jeg ikke har fått noen for blacksmith (drepe bosser etc). litt surt :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Når slutter act 1 ? føler jeg har vert her i en evighet! act 1 er ca 2-2.5 timer lang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 savner et mail system ingame for å kunne sende items. er det mulig å kunne gjøre det på noen andre måter enn via party? Stashen er account shared, så om du legger items der får du dem på alle characterene dine det er greit nok, men tenkte å dele litt til folk på vennelisten, har fått noen gode ting jeg selv ikke kan bruke, men andre på listen min kan. bare så unødvendig å invitere de i party for gi bort et par goodis når jeg kunne ha sendt de istedet Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ugh kommer meg ikke inn igjen <.< Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Når slutter act 1 ? føler jeg har vert her i en evighet! Brukte 2 timer, og det med alt exploret Vil si det er ca 2-2.5x lenger enn "førsteboss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå