Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Hvorfor i svarte er det cooldown på potions..bossfights som Wizard er vanskelig allerede på normal med så crap spells.

Done med act 1 med Wizard nå! Syns det er veldig enkelt på normal. Gleder meg til jeg kan begynne med hell osv.

Hvor lang tid brukte du på Leoric ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..dette spell-systemet. Er damage avhengig av hvilket våpen jeg har i hånda? Ser i diverse guides det står sånn "Magic missile: 110% weapon damage"..altså må jeg labbe rundt med gigantiske sverd og økser for å få mere dmg output av magic missile?

Alle klassene har en hovedstat som gjør det meste, inkludert øker skaden du gjør. En Wizard bruker f.eks Intelligence. Wands og sånt har ofte en bonus til nettopp Intelligence, noe som gjør at de øker skaden våpnet (og dermed spells) gjør. Selv om du hadde kunnet bruke store sverd hadde en wand derfor sannsynligvis vært mye bedre for en Wizard.

Joho..har funnet masse våpen jeg kan equippe men har solgt alle sammen fordi jeg ikke tenkte at damage på spellene tar utgangspunkt i DPS på våpen jeg har i hånda. Det står jo ingensteder ingame.

Bortsett fra i Tooltip på spells osv? ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hmm..dette spell-systemet. Er damage avhengig av hvilket våpen jeg har i hånda? Ser i diverse guides det står sånn "Magic missile: 110% weapon damage"..altså må jeg labbe rundt med gigantiske sverd og økser for å få mere dmg output av magic missile?

Alle klassene har en hovedstat som gjør det meste, inkludert øker skaden du gjør. En Wizard bruker f.eks Intelligence. Wands og sånt har ofte en bonus til nettopp Intelligence, noe som gjør at de øker skaden våpnet (og dermed spells) gjør. Selv om du hadde kunnet bruke store sverd hadde en wand derfor sannsynligvis vært mye bedre for en Wizard.

Joho..har funnet masse våpen jeg kan equippe men har solgt alle sammen fordi jeg ikke tenkte at damage på spellene tar utgangspunkt i DPS på våpen jeg har i hånda. Det står jo ingensteder ingame.

Bortsett fra i Tooltip på spells osv? ;)

Men sånn helt i starten vil altså en 8.5DPS øks gi mere damage output på magic missile enn 2-3 DPS staffen jeg startet med, selv om jeg bare holder øksa i left hand? Ikke rart jeg har sliti litt da.

Tingen er at tooltip til spells ikke sier en drit om DPS.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men sånn helt i starten vil altså en 8.5DPS øks gi mere damage output på magic missile enn 2-3 DPS staffen jeg startet med, selv om jeg bare holder øksa i left hand? Ikke rart jeg har sliti litt da.

Det er bare helt i starten, før du begynner å få magiske ting, unike ting osv.

Lenke til kommentar

Hmz..står jo ingenting om DPS på spells i tooltip. Får labbe rundt med ei øks, da. Er bare lvl 7.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen kjappe spørsmål:

1: Blir archivements reset'a for hver gang du starter spillet? Drept 700 stk. atm, men når jeg starter spillet får jeg archivement når jeg har drept 10 stk :/

2: Liker ikke å måtte være online hele tiden, har liksom verdens dårligste nett og bor et sted hvor det er ingen alternativ (nei ikke mobilt bredbånd engang). Er det noen offline mode eller noe som hjelper oss stakkars idioter som ikke har bra nett?

3: Når får jeg spille igjen lol? Har ikke kommet inn de siste timene grunn "outtake of battlenet server" eller noe slikt :p Edit: Error 75 ja, vi får ta et grupperunk i mellomtiden a gutta!

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Hmz..står jo ingenting om DPS på spells i tooltip. Får labbe rundt med ei øks, da. Er bare lvl 7.

Som jeg sa. hold inne ctrl og flytt musepekeren over spellsa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...