Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvis jeg kjenner Blizzard og deres guest-passes rett så skal det fint gå an å fortsette på samme karakter Det er samme innhold i guest-passet som det er i betaen, første akt i spillet. Ikke mange timene med gameplay Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) nvm Endret 15. mai 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fra Wuluxar (blizzard ansatt): Progress in game will be saved, so when you attache you cd-key you will be able to play after Skeleton King content. You will not have to start from the beginning. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvordan får man guestpass, må man kjenne noen som spiller fullversjon av Diablo III? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Guest passes er foreløpig kun gitt ut til de som har kjøpt fysiske kopier av spillet. En tiggetråd er opprettet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1435332 2 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Skjer med den ubrukelig blizzard downloaderen? 250kbsek. Fikk 1.2 MBsek på guild wars 2 igår.. Nvm. Disable peer to peer ga meg maks hastighet. Rart Endret 15. mai 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Blizzard hadde knall-hastigheter igår, jeg lastet ned 7,6gb på 45 minutter. Ble tipset i tråden her om å skru av p2p nedlastning i instillingene. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Slett også alle spor av Diablo 3 betaen hvis du var med på den. Sa ikke de at man kunne bare bruke beta launcheren? At de ville bare patche den slik at det funket? Sletta ikke noe som helst fra betaen, funka helt greit fikk tatt skeleton king nå lvl 10 berseker! wuuh:) Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Tror nok du skjønte at han mente barbarian.... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 berserker..? omg, barbarian..:S Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser utrolig mange sinte poster på Reddit, men ingen her inne. Er det virkelig slik at EU-releasen fungerer sånn noenlunde ok? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hadde sjølv ingen problem når eg logget på rundt 2:45, kom rett inn. Fekk spelt nokre timar før eg måtte legge meg igjen, jobbejobb! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser utrolig mange sinte poster på Reddit, men ingen her inne. Er det virkelig slik at EU-releasen fungerer sånn noenlunde ok? Det funket dårlig første timen-halvannen, men når jeg først kom inn hadde jeg 50 i ping og alt gikk helt perfekt uten disconnect, spilte coop i et par timer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser utrolig mange sinte poster på Reddit, men ingen her inne. Er det virkelig slik at EU-releasen fungerer sånn noenlunde ok? Med tanke på antallet som prøvde å logge seg på inatt har det vel gått så knirkefritt som en launch av et slikt kaliber kan gå. Cudos til Blizzard. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Spilte en liten halvtime i dag morges før jobb. Kom rett inn uten noen problemer. Fin flyt i spillet og ikke noe lag, som jeg ser noen har nevnt tidligere. Det vil bare bli bedre nå fremover vil jeg tro, ALLTID verst rett ved release evt. store patcher o.l. Men! Synes det er utrolig kjipt at det ikke fulgte med Guest Pass på Digital Edition, Blizzard får vel mer penger fra kopier kjøpt rett fra bnet. Så nå må jeg kjøpe et ekstra eksemplar for at samboeren også får spille. Bortsett fra det så er Diablo 3 helt suverent. Minner fra Diablo 2 tiden kommer tilbake og det er gøy! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvor mye koster det og spille i mnd? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg spillte som sagt fra 01 til 05 kontinuerlig i natt, ikke noe som helst problemer. Bra jobb Blizzard! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noen ideer om hvor på nettet Diablo 3 er billigst? Betaler ikke 60 euro på blizzard sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå