LMH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Oh yes, historiemessig kan i utgangspunktet alt skje, og det er i grunnen noko av det eg gledar meg mest til med D3! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 NY KLASSE ANNONSERT! http://hellforge.gameriot.com/blogs/Hellfo...led-The-Wizard/ The Wizard, en ny Sorceress. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skeptisk... det står ikke noe om det her: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/ Og hvorfor er alle halv-nakne på bildet hans? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) De på Blizzcon skal være de første som ser det, de så updater ikke sida enda. Stemmer nok, mange screenshots ute av spells og slikt. http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1019 Er derimot skeptisk til navnet, Wizard er den mannlige versjonen av en magiker, så hva heter den kvinnlige, Sorceress? Edit: Nå bare bare noen få opp HQ filmer... Edit2: http://www.incgamers.com/Videos/265/Diablo-3-Gameplay Endret 10. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Etter som jeg skjønner, er bare den kvinnelige versjonen av Wizard spillbar på Blizzcon. Så den kvinnelige versjonen blir nok hetende Wizard med mindre de forandrer det senere...litt rart syntes nå jeg, de burde kanskje valgt et navn som var litt mere 'unisex'. Men bryr meg ikke så mye om det egentlig, går jo ikke noe ut over gameplayet sitter på opera mini nå, så gleder meg skikkelig til å få se noen nye videoer + screens! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Wizard kan benyttes om både kvinne og mann. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.blizzard.com/diablo3/characters/ Bizzard har oppdatert nå.. Da har vi 3 klasser..venter spent på fler. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) http://www.blizzard.com/diablo3/characters/ Bizzard har oppdatert nå.. Da har vi 3 klasser..venter spent på fler. Paladin bør være en av disse "andre". *Se for seg hammerdin* Endret 10. oktober 2008 av Jan Åge Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Paladin og Warrior har alltid vært favorittene mine før. Håper det kom en annen slosskjempe sånn som Barbarian Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Paladin og Amazon er nok de neste klassene, ikke særlig vanskelig å gjette, de holder de samme klassene bare bytter navn og enkelte skills, slik som at Wizard får Druid sin tornado og Necro sin teeth. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) La merke til noke litt rart i den traileren til "wizard". På et tidspunkt ho er i den bobla som blir laga av spellen "Slow Time", blir ho beskutt frå mange vinklar samtidig, og akkurat når dei skal til å treffe ho, HOPPAR HO! Kan det være et nytt fenomen i D3? Hopping rett og slett? *Press space to jump* Endret 10. oktober 2008 av PanzerLoco Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Håper for guds skyld på en slags paladin character ... ! Wizard'en var stilig da forsåvidt! Beste så langt i mine øyne Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kanskje hun dodget en pil? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kanskje hun dodget en pil? Det var jo ingen piler inne i bildet, men for all del, det kan være en slags "dodge" skill... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Barbarian har da kunnet hoppe hele tiden..... så hvorfor ikke en wizard også ? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Høhø, ser Blizzard vil få slutt på diskusjonen om at det er for lyst en gang for alle! Den videoen var da riktig så mørk og gritty. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skeleton king ser allikevel bare komisk ut ... og vekker langt fra noen uro i meg.... noe jeg håpet han ville... stemmen og lyden matcher ikke det tegneserieaktige utseendet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) jeg håper druid:) Endret 11. oktober 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) ... og jeg håper at de greier å komme på noe som trumfer alle de tidligere klassene. Det hadde vært morsomt med en Bard-klasse, for eksempel Endret 11. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Høhø, ser Blizzard vil få slutt på diskusjonen om at det er for lyst en gang for alle! Den videoen var da riktig så mørk og gritty. Hvem vet, jeg syntes den første gameplay videoen var helt topp, det samme gjelder med traileren + gameplay videoen til Wizard, men det er vel noen som blir å klage på at spells er for flashy og vil gjøre alt grått. Wilson also announced that there will be a hardcore mode for all of you bloodlusting realism players out there as well as 3 difficulty modes like previous in LOD. Yay, fint at det ble bekreftet, blir nok derimot ikke å spille HC før jeg har klart spillet på SC. Diablo III game developers are also marking the overall game economics a high priority as they are developing a system where gold is the main currency and items such as jewels or runes are not. This will defintely keep the game in check and not overflow to a pure mf game. Yay, gull har faktisk en betydning i D3, blir mye lettere å skaffe/selge items, slipper å henge på d2jsp for å skaffe "forumgold". Håper derimot de øker grensen for spillere i et game, 4 høres alt for lite ut, særlig i PvP. Endret 11. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå