E-wok Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 http://eu.battle.net...470?page=49#965 "I don't know about you guys, but I think this game is really really dull... 'ctrl+v' 'Enter' all the time... The gameplay screen though is really nice with the burning house and all but I did expect some more...uhm... action to the game and not that the crow flapping isn't action, it just seems a bit ... boring. And I wasn't expecting a game this simple to take up all those gb's. Don't get me wrong it's a nice screen and all but I do think there are more 'advanced' Facebook games that take up less space on the Hard Drive. I sure do hope there's a money back policy caus I think £60 is a bit steep for a game of this sort where all you can do is click on an "OK"-button on a screen..." så utrolig mye usaklig sutring... klager på at et spill i 2012 tar opp "et par" Gb's og at han ikke kommer inn på første trykk.. Jaja.. må no bare venne oss til at det faktisk ikke er alle som har vært borti et online release før. Hva er prisen pr GB no for tiden? 4-5 kr?! Du er faktisk seriøs? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 og med restart mener du cancel og prøv igjen? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Der datt jeg ut igjen. Dere som har kommet dere inn, sliter dere med DC? Orker ikke å prøve så mye vist det kun fører til DC og annet tull når man først kommer inn. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jepp Der datt jeg ut igjen. Dere som har kommet dere inn, sliter dere med DC? Orker ikke å prøve så mye vist det kun fører til DC og annet tull når man først kommer inn. Har vært inne i 10-15min nå, men venter på kompisen min så har ikke gjort mye fornuftig enda men ingen disconnections. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Venter på at det laster ned... http://imgur.com/kAK23 Lenke til kommentar
AThought Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Noen som vet om Demon hunter må bruke pets? Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Noen som vet om Demon hunter må bruke pets? De må ikke, de har en pet skill som kan brukes, men det er ikke noe som er påkrevd. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 jeg trykka cancel nå etter å ha stått på retrieving hero list i et kvarter og prøvde å logge inn igjen. da gikk det med en gang. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Får error 12 med min digitale kopi Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Demon hunter har vel ikke pets?! Du tenker vel på Witch Doctor. Men svaret er nei, de må ikke det. Så en film fra en Blizzard fyr som fortalte at han speccet sin WD for å ikke bruke særlig med pets. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Blæh, får heller ikke logget inn. Kommer bare til "authenticating credentials" får den kaster meg ut pga kø. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 er faktisk glad jeg må utsette å spille til 02.06. håper alt funker da! Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk kommet inn nå kunne trengt noen Diablo friends tough mitt battletag er moridin82 eller mail [email protected] Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan noen forklare meg forskjellen på The Americas og Europe serveren? Stemmer det at characters blir låst til en av disse? og hvilken spiller folket på? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kom inn på første forsøk! Virker som det begynner å gå smooth! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kom inn på første forsøk! Virker som det begynner å gå smooth! Er du inne? Jeg får beskjed at serverene er under maintenance(error 33). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kom inn på første forsøk! Virker som det begynner å gå smooth! Er du inne? Jeg får beskjed at serverene er under maintenance(error 33). Har du regions som The Americas? Tror det er da man får error 33 Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kom inn på første forsøk! Virker som det begynner å gå smooth! Er du inne? Jeg får beskjed at serverene er under maintenance(error 33). Har du regions som The Americas? Tror det er da man får error 33 Ahh takk! Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Gir meg nå. Syns Sorc var vanskeligere enn barbarian iallefall. Men vi får se etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå