javanuben Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 http://eu.battle.net/d3/en/status Istedenfor å hamre login, så er det vel bare å følge med på når serverene er oppe ja. :-) Tull! *Hamrer videre* 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kom endelig inn til hero lista, fulgt av disconnect i samme sekund. Meh. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kommer meg ikke på http://eu.battle.net/d3/en/status engang Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan hvertfall passordet mitt ganske godt nå.. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 De kan ikke bruke massevis av penger for å dimensjonere hele serveranlegget for de få timene ila. spillets levetid der alle skal spille samtidig. Helt enig, å forvente at man skulle logge inn knirkefritt 00.01 er relativt naivt. That said dette er egentlig en god grunn til å velge andre spill i stedet for diablo 3. Ja jeg dro opp online only en gang til Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 skjønner ikke hvorfor aldri noen klarer å beregne server kapasiteten sin. Trist..... Overdimmensjonering er noe dritt Men tenk så mange penger de sparer på å ikke gjøre det, og heller la folk gå og legge seg. Lenke til kommentar
mr.landscape Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Da var det igang, rektner med å sitte å skrive passord 50ganger pr min i 5-6 timer nå... Eller bare Ctrl+C 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Da var det igang, rektner med å sitte å skrive passord 50ganger pr min i 5-6 timer nå... Du kan copy paste passordet om det er komplisert... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 skjønner ikke hvorfor aldri noen klarer å beregne server kapasiteten sin. Trist..... Overdimmensjonering er noe dritt Men tenk så mange penger de sparer på å ikke gjøre det, og heller la folk gå og legge seg. Blizzard tenker bare på vår egen helse. 1 Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kommer meg ikke på http://eu.battle.net/d3/en/status engang second that! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Authenticator begynner å irritere meg litt nå, kanskje deaktivere den for kvelden.. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er jo helt drøyt... Sånn jeg ser det. Blizzard har et fjell av penger så å ikke ha store/mange nok servere er ingen unnskylding. Ta betastresstest så ganger du med 100 og er forberedt for launch. voila smertefritt og alle er glade Vålerenga kunne sikkert solgt ut en 75000 kapasitets stadion til kampen mot United i sommer, men det betyr ikke at det er en god ide og bygge ny stadion kun for de 90 minuttene. Akkurat som Blizzard (og alle andre selskaper) ikke tripler serverparken sin for å møte rushet den ene dagen det er launch 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Haha. Jeg kom til "terms of use" og godkjente den 4 ganger før "busy" meldingen kom opp igjen. Men alvorlig talt, ingen som har vært ute i internettjungelen før forventet vel å få spille i kveld? Bare å gå å legge seg folkens! Det var ingen serverproblemer da blizzard slapp Wrath of the Lich King- og Cataclysm-ekspansjonene til WoW. Der gikk serverene opp 0:01, og holdt seg der. De solgte begge mer enn Diablo 3. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Authenticator begynner å irritere meg litt nå, kanskje deaktivere den for kvelden.. Kan jo også sette den til slik at den bare trengs å trykkes inn en gang i uka. Altså for siden vil man alltid måtte trykke den inn, men for spill så vil den poppe opp en gang i uka bare, er en innstilling på account siden. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Veldig bra forklart MythiC9. Viss folk skal klage, så synes jeg det heller burde klage på online only. Det var da lange køer og problemer ved cataclysm også, eller ikke lange køer, men det tok en god time før alle hadde klart å logge seg inn på vårt lan. Husker ikke helt med lich king. Endret 14. mai 2012 av Everket Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Due to high concurrency the login servers are currently at full capacity. This may cause delays in the login process, account pages and web services. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience while this is being resolved. *sjokk* Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. 2 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg kom meg inn nå iallefall Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Haha. Jeg kom til "terms of use" og godkjente den 4 ganger før "busy" meldingen kom opp igjen. Men alvorlig talt, ingen som har vært ute i internettjungelen før forventet vel å få spille i kveld? Bare å gå å legge seg folkens! Det var ingen serverproblemer da blizzard slapp Wrath of the Lich King- og Cataclysm-ekspansjonene til WoW. Der gikk serverene opp 0:01, og holdt seg der. De solgte begge mer enn Diablo 3. nei...berre nei. satt en gjeng på vt, og når klokka var 01.30 var vel en 3-4 av 10 komt seg inn. Endret 14. mai 2012 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå