RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Prøver å kjøpe på battle.net men det er jo bare problemer med alle betalingsmetodene... ja, er vel ikke det beste tidspunket å kjøpe/gjøre noe gjennom blizzard sine sider no. Regner med at det meste er overbelastet no. Er vel ikke lenge til vi kan lese om brann i Blizzard sitt server på VG.no ^^ Ingen fare, Blizzard har gått over til nye generasjon Intel Xeon med 32nm prosess så her blir det ikke mer en lunket! Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 kommer meg forbi auth..men da får jeg beskjed om at login er feil..noe som det ikke er... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 fuck, trodde de hadde fått fikset dette etter open beta weekenden sin for et par uker siden... Har du vært på launch av noe som helst server basert spill det sist tiåret? 4 Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 De kan ikke bruke massevis av penger for å dimensjonere hele serveranlegget for de få timene ila. spillets levetid der alle skal spille samtidig. 2 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 meh, same shit, different game, different year. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 303 bruker(e) leser dette emnet :-D Irriterer meg at jeg glemte å gå på do før 12, ALDRI om jeg tar sjansen på å gå fra pcn før jeg er kommet inn!! Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er jo helt drøyt... Sånn jeg ser det. Blizzard har et fjell av penger så å ikke ha store/mange nok servere er ingen unnskylding. Ta betastresstest så ganger du med 100 og er forberedt for launch. voila smertefritt og alle er glade Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 De kan ikke bruke massevis av penger for å dimensjonere hele serveranlegget for de få timene ila. spillets levetid der alle skal spille samtidig. Blizzard kunne lett unngått problemet, de valgte å ikke gjøre det. Det er deres ansvar, så får den enkelte avgjøre om det er klanderverdig eller ikke. AtW Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 "There is no Diablo 3 key attached to this account" eller noe i den duren WHAT THE FUCK? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 At hvert eneste selskap som noen gang lanserer et online spill kan gjøre det samme hver eneste gang kan jeg ikke skjønne.... Begynner å tro de gjør det med vilje så folk i kø skal få mer lyst til å spille. Eller er det fordi de ikke gidder å punge ut milliarder for å skale serverne for rushet som varer i et par timer ved launch, men som ikke trengs ellers? 4 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 303 bruker(e) leser dette emnet :-D Irriterer meg at jeg glemte å gå på do før 12, ALDRI om jeg tar sjansen på å gå fra pcn før jeg er kommet inn!! Selvom du kommer helt inn til selve spillingen, så er sjansen stoor for at du blir disconnecta tilbake til login screen.. 1 Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 http://eu.battle.net/d3/en/status 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 303 bruker(e) leser dette emnet :-D Irriterer meg at jeg glemte å gå på do før 12, ALDRI om jeg tar sjansen på å gå fra pcn før jeg er kommet inn!! "Yes, kom inn! Woohoo!" *logger av og går på do" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Timeout. Oh well, prøver i 13 minutter til, og har jeg ikke kommet inn til da, utsetter jeg det til jeg kommer hjem fra jobb om 16 timer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er jo helt drøyt... Sånn jeg ser det. Blizzard har et fjell av penger så å ikke ha store/mange nok servere er ingen unnskylding. Ta betastresstest så ganger du med 100 og er forberedt for launch. voila smertefritt og alle er glade MEd den tankegangen så ville alle bedrifter gått rett at skogen. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Haha. Jeg kom til "terms of use" og godkjente den 4 ganger før "busy" meldingen kom opp igjen. Men alvorlig talt, ingen som har vært ute i internettjungelen før forventet vel å få spille i kveld? Bare å gå å legge seg folkens! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Åpnet just CE boksen, og installerer nå spillet. Ikke ofte jeg opplever hjertebank under installering Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 http://eu.battle.net/d3/en/status Hmm, nede.. tror om det er realtime eller om de poller status feks. hver 15min... Har i allefall fått character på diablo...fra wow...? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 skjønner ikke hvorfor aldri noen klarer å beregne server kapasiteten sin. Trist..... Overdimmensjonering er noe dritt Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 http://eu.battle.net/d3/en/status Istedenfor å hamre login, så er det vel bare å følge med på når serverene er oppe ja. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå