RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 jeg har 1.0.1.9558 og da sier launcher at game er up to date, og spillet instalert tar da 7.77Gb on disk install filene er også på 7gb. så 14 tilsammen Niks, den endelige mappa er jo bare et resultat av utpakking av installasjonsfilene så du laster jo ikke ned nye 7Gb (altså totalt 14Gb). Klienten er og blir på 7.7Gb om du ikke har gjort noe feil en eller annen plass. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) jeg har 1.0.1.9558 og da sier launcher at game er up to date, og spillet instalert tar da 7.77Gb on disk install filene er også på 7gb. så 14 tilsammen uh ja..? Spillet må jo instaleres fra en plass, men den totale downloaden var jo bare 7.6gb Endret 14. mai 2012 av B-QL Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så jeg kan bare slette denne mappen: Diablo-III-8370-enGB-Installer ? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Om noen har en guest-pass til overs tar jeg gjerne i mot den. Har aldri prøvd Diablo, men har mange venner som er fan av sjangeren, og jeg liker det jeg har sett av Youtube vids! Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja så lenge du har fått instalert spillet, så kommer resterende updates igjennom d3 launcheren. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så jeg kan bare slette denne mappen: Diablo-III-8370-enGB-Installer ? Etter du har installert, ja. Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fett takk! plass er dyrebart på ssd'en Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Mindre enn to timer igjen nå. Hvor mye nattesøvn må man ha for å virke dagen etter?? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Noen som har en guest pass eller? Hadde vært kongenice <3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Dere får kose der med late night gaming! Jeg skal legge meg nå. Game etter jobb og trening i morgen! Irl må også prioriteres Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er selv inne i en god turnus fri periode nå, så blir nok noen Diablo dager fremover . Men i dag er jeg utslitt, så blir nok ikke før i morgen. Så slipper jeg sikkert unna med de første timene med problemer som helt sikker oppstår Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Dere får kose der med late night gaming! Jeg skal legge meg nå. Game etter jobb og trening i morgen! Irl må også prioriteres Ikke på dager som denne Lenke til kommentar
RC83 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Tar gjerne i mot guest pass hvis noen har til overs. Får min CE i morra tidlig og gir gjerne en tilbake. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er selv inne i en god turnus fri periode nå, så blir nok noen Diablo dager fremover . Men i dag er jeg utslitt, så blir nok ikke før i morgen. Så slipper jeg sikkert unna med de første timene med problemer som helt sikker oppstår Da går du jo glipp av halve moroa Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Mindre enn to timer igjen nå. Hvor mye nattesøvn må man ha for å virke dagen etter?? En voksen person trenger ca syv timer søvn for å klare seg gjennom en dagen og fungere normalt. Men du kan klare deg med mye mindre, avhengig av alderen din, hva du gjør om dagen og sånne ting. Da DC Universe Online kom ut startet jeg å spille tidlig en fredag og fortsatte til kl ett på lørdags formiddag. Deretter sov jeg til midnatt, før jeg fortsatte å spille til godt over midnatt søndag. Gikk helt fint. Nå skal det sies at jeg hadde litt hjelp i fire, fem liter RedBull, men samme det. Dette er selvsagt om vi regner hver natt. Gjelder det kun en eller to netter på rad kan du klare deg med fint lite søvn. Endret 14. mai 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Pm meg for de som vill ha guest pass 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Nvm Endret 14. mai 2012 av Cuz Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Under 1 kb/s til tider i Launcheren. Nice. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Mindre enn to timer igjen nå. Hvor mye nattesøvn må man ha for å virke dagen etter?? En voksen person trenger ca syv timer søvn for å klare seg gjennom en dagen og fungere normalt. Men du kan klare deg med mye mindre, avhengig av alderen din, hva du gjør om dagen og sånne ting. Da DC Universe Online kom ut startet jeg å spille tidlig en fredag og fortsatte til kl ett på lørdags formiddag. Deretter sov jeg til midnatt, før jeg fortsatte å spille til godt over midnatt søndag. Gikk helt fint. Nå skal det sies at jeg hadde litt hjelp i fire, fem liter RedBull, men samme det. Dette er selvsagt om vi regner hver natt. Gjelder det kun en eller to netter på rad kan du klare deg med fint lite søvn. Hmm ja da er jeg fucked. Er gammel nok til å huske da MTV hadde musikkvideoer for å si det sånn så jeg trenger litt søvn. Sov noen timer tidligere i dag/kveld for å kompensere litt og så får jeg se hvor lenge jeg orker. Burde klare ett - halv to før trøtthet/samvittighet innhenter meg.. Til helgen, neste uke og helgen etter der derimot så blir det dps-time!! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Under 1 kb/s til tider i Launcheren. Nice. Er ikke det bedre enn 0,5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå