Xarus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 dette programmet ble kanskje ikke riktig installert!! hva i alle dager? hjelp! dette programmet ble ikke riktig installert!! hva i ? Hjelp! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er det kun vits i å laste ned installeren hvis man kjører digital download, eller får man lastet ned, installert, og så må man bare plotte in cd-key, hvis man evt kjøper boxed edition? Er bare å bruke installeren, og så legge inn cd-keyen på battle.net. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Vil min pc klare å dra dette spillet noe særlig? Win 7 - 64 CPU: Intel Core i7 2630 QM 2.00 GHz Ram: 4GB GeForce GT520M Endret 14. mai 2012 av Prologue Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Ser at i siste GeForce driver (301.34) så står Diablo 3 med "Antialiasing - Behavior Flags" satt til "Treat "Override any application settings" as "Application-controlled". Noen som har spilt BETA og lekt seg litt med nVIDIA Inspector og har forsøkt å påtvinge bedre anti-aliasing i Diablo 3, enten via Inspector eller via nVIDIA kontrollpanelet som har sett om dette fungerer bra eller ikke? Er nVIDIA feige som etter dette som applikasjon innstillinger på Diablo III eller det sånn at påtvunget anti-aliasing bugger grafikken? Kjekt å finne ut av sånt i dødtiden frem mot midnatt. 301.34 er vel bare for gtx690/670? Finner ikke den diablo 3 referancen på nvidia siden eller i release notes? Endret 14. mai 2012 av B-QL Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Selvom du ikke sa noe om skjermkortet men ser på CPUet, regner med at du har god nok så JA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 når kan vi i norge spille? blir det klokken 12 her også? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 får å installere må jeg ha Game Key? hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeez gjør litt research da, vi har svart 100 ganger på det samme spørsmålet før... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 får å installere må jeg ha Game Key? hvor finner jeg den? battle.net Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Vil min pc klare å dra dette spillet noe særlig? Win 7 - 64 CPU: Intel Core i7 2630 QM 2.00 GHz Ram: 4GB GeForce GT520M GT520 er ganske dårlig, ikke forvent full hd eller high graphics. Men vil nok kjøre det, blizzard spill kjører som regel på det meste. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 får å installere må jeg ha Game Key? hvor finner jeg den? battle.net er inne på battlenet - diablo 3 - standard edition står det ikke no cd key.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så hvor mange her skal spille det uten å ha spillt de første? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 når kan vi i norge spille? blir det klokken 12 her også? Klokka 12 er EU time, så ja. Asia kan spille nå, mens USA må vente til i morgen tidlig Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg trengte aldri taste inn noe key (kjøpte på battle.net). Virker som om det bare sjekkes opp mot konto som på SC2. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kjøper du via battle.net så trenger du ikke key. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så hvor mange her skal spille det uten å ha spillt de første? Jeg har ikke spilt noen diablo spill før, men gledet meg lenge til dette. Vurderte å kjøpe 2'ern etter open beta weekend for å ha noe å gjøre de 3ukene med ventetid, men ble skremt bort av grafikken fra noen youtube videoer Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 okey, syns barer ikke installasjonen gikk som smurt. fikk melding om at "programmet ble kanskje ikke riktig installert" har beta installert på pcn men det skal ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) okey, syns barer ikke installasjonen gikk som smurt. fikk melding om at "programmet ble kanskje ikke riktig installert" har beta installert på pcn men det skal ikke ha noe å si? Jo, det var vel noe greier om at du måtte slette beta-filene først. "f you participated in the Diablo III beta, we recommend removing all Installation Files before attempting to install the retail client. You may remove the game files using the Uninstall Program features in Windows (Add/Remove programs if you are on Windows XP). After uninstalling the game, browse through your hard drive and ensure that the following folders have been deleted: C:\Program Files\Diablo III Beta or if you installed to another location, make sure the game folder is deleted." http://us.battle.net...opic/4887789561 Endret 14. mai 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk en rar feil her. Installasjonen gikk greit (lastet ned EU-klienten i går) og kom helt til innlogginen uten problem. Men da jeg startet opp i sted fikk jeg beskjed om at det manglet noen filer? WTF? Prøver å reinstallere nå, så får håpe på det beste. Prøvde også å legge ikonet til D3 i Quick Start (har Win7 64-bit), men jeg klaret ikke å fjerne det igjen uten å avinstallere hele spillet. Jeg fikk ikke engang en meny ved å høyreklikke på ikonet, og kunne ikke dra det bort. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har kjøpt D3 digitalt fra Blizzard og får opp spillet på min Battle.net konto. Trenger jeg da en game key eller slipper man det ettersom den allerede er linket mot kontoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå