Nitrius Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Så noen som har fått til å installere klienten enda? Ikke noe her enda foreløpig hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Snart kommer det vel info om servertrøbbel og utsettelse til i morgen. Klokken er langt over 17 og kan fortsatt ikke installere spillet! Men der kom hentemelding fra posten! CE incoming Endret 14. mai 2012 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Snart kommer det vel info om servertrøbbel og utsettelse til i morgen. Klokken er langt over 17 og kan fortsatt ikke installere spillet! Håper virkelig ikke det!!!! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan ikke installere spillet her heller. Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Laster ned no, var redd for at det sko ta lang tid. Men den hoppa rett på about 20 minutes. 60/60 <3 Urettferdig.. Her ligger den på 300kbs. Kan ikke manuellt legge til IPen din på noen måte, slik at du kan seede litt hitover.. Tips: Skru av Peer-to-Peer Transfer i downloaderen. Da spratt hastigheten her hos meg til himmels hvertfall. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 The fire from the sky still falls Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Antar at dette spillet blir umulig å piratkopiere? Trur ikke det skal være noe problem å installere spillet osv, så om noen klarer å lage servere en kan spille på så burde det gå an å spille dette uten å betale for det. Det som gjør Diablo så bra som det er uansett det å kunne spille på BNet så vil nok uansett aldri bli noe suksess blant piratene dette. Sikkert diskutert opp og ned på Blizzhacks om det forumet fortsatt finnes. Tok jo ikke så utrolig lang tid før noen laget egne servere for WoW. Finnes det ikke et snev av dårlig samvittighet hvis man laster ned et spill som dette? Greit nok, de tjener fett på det.. men det fortjener di Spillet er vel annerledes enn wow da diablo 3 kan vel spilles uten internettkobling i teorien. Eller er det meste lagret på serverene og blir lastet ned mens du spiller? Skal jeg spille diablo 3 uten noen andre trenger jeg jo kun en kopi av alt spillet inneholder som kan koble seg til en pirat server. Burde vel være enklere det enn wow? Diablo 3 kan ikke spilles uten internett. Kan hende det kommer noe ala privat servere som det er på WoW, men originalt har D3 ikke offline singleplayer slik som D2. Ok, får vel kjøpe det da Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk til å starte installering her, men avsluttet den da jeg fant ut at jeg glemte å velge hvor jeg skulle installere det. Nå går det ikke lengre.. men men.. haster vel ikke med å installere da vi likavel ikke kan spille dette før 7 timer + / - Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk nesten installert nå, men fikk ein ny error Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk til å starte installering her, men avsluttet den da jeg fant ut at jeg glemte å velge hvor jeg skulle installere det. Nå går det ikke lengre.. men men.. haster vel ikke med å installere da vi likavel ikke kan spille dette før 7 timer + / - Jo, hvis man har tenkt å sove før klokken 12 får å game hele natten til man skal på jobb... -.- Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Unable to initialize streaming...kommer det nå..jaja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Ja, får lov å installere, men popper opp en error som nevnt over. CreateStreamingManifest::GetStreamingManifestContents Endret 14. mai 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) fikk til å starte igjen, men får denne feil meldingen no. edit: litt seint ute ^^ Endret 14. mai 2012 av MysticoN Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hey, så nettopp gjennom noen små lore snutter på youtube. På slutten av d2 så blir soulstones'a ødlagt. Vil det si at vi ikke får drepe diablo nå? er han borte for alltid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Trykk noen flere ganger, som millioner av andre gjør. Da får vi varmet opp serverne og trent opp pekefingeren. Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN Do not panic fellow heroes, for the great installer of the heavens is coming... #D3launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå