Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Antar at dette spillet blir umulig å piratkopiere?

 

Trur ikke det skal være noe problem å installere spillet osv, så om noen klarer å lage servere en kan spille på så burde det gå an å spille dette uten å betale for det. Det som gjør Diablo så bra som det er uansett det å kunne spille på BNet så vil nok uansett aldri bli noe suksess blant piratene dette.

 

Sikkert diskutert opp og ned på Blizzhacks om det forumet fortsatt finnes. Tok jo ikke så utrolig lang tid før noen laget egne servere for WoW.

 

Finnes det ikke et snev av dårlig samvittighet hvis man laster ned et spill som dette? Greit nok, de tjener fett på det.. men det fortjener di :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HaakonNordengen: PiB mottar ikke pakker så sent (fra Posten). Utrolig nok men da har pakka di ligget der fra morgenen av.

 

Det tviler jeg forsåvidt ikke på, PiB har alltid så få ansatte at de sikkert benytter anledningen seint på dagen når det ikke er kunder til å oppdatere registeret. Det hindrer dog ikke meg i å være optimist til fram til butikken stenger, så får jeg heller være dritskuffa resten av mandagen :p

Ofte kommer SMS klokken 14, selv når pakken er scannet kl 09. Av de nye håndterminalene har mange 3G, som ikke virker helt perfekt :p

 

Sendingen er ankommet Matkroken Ila

14.05.2012 15:23, 7421 TRONDHEIM

Siste hentedato: 28.05.2012

 

Nå ble det lett å konse om masteroppgaven vet jeg :p

 

Haha, så bra :)

Skal sjekke ut om det er butikken din som scanner pakkene sent eller om det er systemet som henger. :ph34r:

Endret av Guffaw
Lenke til kommentar

...

Finnes det ikke et snev av dårlig samvittighet hvis man laster ned et spill som dette? Greit nok, de tjener fett på det.. men det fortjener di :)

 

Helt enig, om enn så måtte pante flasker for å få råd, så er det jo jaggu 17.mai snart uansett. Det er en 3 timer med pantesamling eller noe sånt så har man årets spill i hånden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, eg fikk CD Versjonen i dag, når kan eg innstallere? Er det i kveld, prøvd å søkt litt på nettet men er ikke kommet noe lengre av det.

 

17:00 CEST (Norsk tid)

 

Takk for svaret, install det kl 17 i dag, spille i etter midnatt regner eg med?

 

vil tru det er 00:01, med mindre man kan fikse noe med proxy, skal hvertfall prøve :p

Lenke til kommentar

Antar at dette spillet blir umulig å piratkopiere?

 

Trur ikke det skal være noe problem å installere spillet osv, så om noen klarer å lage servere en kan spille på så burde det gå an å spille dette uten å betale for det. Det som gjør Diablo så bra som det er uansett det å kunne spille på BNet så vil nok uansett aldri bli noe suksess blant piratene dette.

 

Sikkert diskutert opp og ned på Blizzhacks om det forumet fortsatt finnes. Tok jo ikke så utrolig lang tid før noen laget egne servere for WoW.

 

Finnes det ikke et snev av dårlig samvittighet hvis man laster ned et spill som dette? Greit nok, de tjener fett på det.. men det fortjener di :)

 

Spillet er vel annerledes enn wow da diablo 3 kan vel spilles uten internettkobling i teorien. Eller er det meste lagret på serverene og blir lastet ned mens du spiller?

 

Skal jeg spille diablo 3 uten noen andre trenger jeg jo kun en kopi av alt spillet inneholder som kan koble seg til en pirat server. Burde vel være enklere det enn wow?

Lenke til kommentar

er det allerede mulig å få kjøpt diablo 3 digitalt? jeg mener får jeg lasta ned nå og spillt diablo 3 ved midnatt?

 

bare lurer hva som sjer hvis jeg kjøper spillet digitalt på blizzard sine sider!

 

takk mvh xarus

 

 

Du får laste ner nå ja, min er nettopp ferdig

Lenke til kommentar

er det allerede mulig å få kjøpt diablo 3 digitalt? jeg mener får jeg lasta ned nå og spillt diablo 3 ved midnatt?

 

bare lurer hva som sjer hvis jeg kjøper spillet digitalt på blizzard sine sider!

 

takk mvh xarus

 

Hvis du kjøper det digitalt hos blizzard får du lastet det ned NÅ.. og innstallert det klokken 17:00 altså om 8 minutter.

Lenke til kommentar

Antar at dette spillet blir umulig å piratkopiere?

 

Trur ikke det skal være noe problem å installere spillet osv, så om noen klarer å lage servere en kan spille på så burde det gå an å spille dette uten å betale for det. Det som gjør Diablo så bra som det er uansett det å kunne spille på BNet så vil nok uansett aldri bli noe suksess blant piratene dette.

 

Sikkert diskutert opp og ned på Blizzhacks om det forumet fortsatt finnes. Tok jo ikke så utrolig lang tid før noen laget egne servere for WoW.

 

Finnes det ikke et snev av dårlig samvittighet hvis man laster ned et spill som dette? Greit nok, de tjener fett på det.. men det fortjener di :)

 

Spillet er vel annerledes enn wow da diablo 3 kan vel spilles uten internettkobling i teorien. Eller er det meste lagret på serverene og blir lastet ned mens du spiller?

 

Skal jeg spille diablo 3 uten noen andre trenger jeg jo kun en kopi av alt spillet inneholder som kan koble seg til en pirat server. Burde vel være enklere det enn wow?

 

Diablo 3 kan ikke spilles uten internett. Kan hende det kommer noe ala privat servere som det er på WoW, men originalt har D3 ikke offline singleplayer slik som D2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...