Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

00:01 CEST (Central European Summer Time, aka Paris, København, Oslo osv.. tid).

Kan ikke en skit om Diablo, skal spille mye med kjæresten men hun får ikke starta før til helga og jeg starter i natt.. Er det noe smart system som utjevner ulik level eller må jeg belage meg på flere karakterer allerede nå i starten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, kor mangen gongar per side må folk spør om innstallasjon, åpning osv? =p Åpner 00:01.

 

@OPL

 

Ho som satt i kassa hadde rett, og du hadde feil i denne saka ;) Butikkar har ikkje lov å levere ut spelet før release, uansett korleis det har gått med posten.

 

Forøvrig så er det visst manko på nok mengde med fysiske kopiar, fekk melding frå Game om at det var førstemann til mølla for dei som hadde forhåndsbestillt. Så det betyr nok at eg må på nattope allikavel =(.

 

Ekstra hard jobbedag i morga, jej!

Lenke til kommentar

Haha, kor mangen gongar per side må folk spør om innstallasjon, åpning osv? =p Åpner 00:01.

 

@OPL

 

Ho som satt i kassa hadde rett, og du hadde feil i denne saka ;) Butikkar har ikkje lov å levere ut spelet før release, uansett korleis det har gått med posten.

 

Forøvrig så er det visst manko på nok mengde med fysiske kopiar, fekk melding frå Game om at det var førstemann til mølla for dei som hadde forhåndsbestillt. Så det betyr nok at eg må på nattope allikavel =(.

 

Ekstra hard jobbedag i morga, jej!

 

Damn da legger jeg meg flat og skammer meg

Lenke til kommentar

Haha, kor mangen gongar per side må folk spør om innstallasjon, åpning osv? =p Åpner 00:01.

 

 

Ikke helt tilfellet. Installasjon og patching kan du gjøre fra og med klokken 17:00 norsk tid, og nedlasting av klienten regner jeg med at alle har fått med seg allerede:

 

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/

 

 

Husk at de som har lastet ned klienten tidligere, eller har gått via Battle.NET kontoen sin må laste ned via bloggen for å få med alle installasjonsfilene, ellers så sitter du med skjegget i postkassa når du skal installere senere når du mangler et par gigabyte med data.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Husk at de som har lastet ned klienten tidligere, eller har gått via Battle.NET kontoen sin må laste ned via bloggen for å få med alle installasjonsfilene, ellers så sitter du med skjegget i postkassa når du skal installere senere når du mangler et par gigabyte med data.

 

Er vel nærmere 65MB om jeg ikke tar feil. Alt som trengs å lastes ned er vel en liten oppdatering?

Lenke til kommentar

WTF? Du bor i Finnmark og har fått Diablo 3, mens jeg bor i Nordland og har enda ikke fått det? Dette lukter ikke bra. Tror jammen meg jeg tar og bestiller spillet fra Battle.net nå, så returnerer jeg spillet til Gamezone da jeg får det. 50 kr mer er ikke så dyrt med tanke på hvor kvalitets fullt spillet blir. Men seriøst, nå har posten skuffa meg.

 

Bor på kolbotn. Ikke no d3 fra gamezone ennå for meg heller. Da blir det b.net og etterregistrere ce og gi bort/selge standard versjonen senere.

 

edit:

stryk den. sjekka sporinga og den sier at pakka har kommet nå. venter ikke på å få en lapp i posten i mårra gitt. PÅ veg til postkontoret as we speak. *sitre*

Endret av garnok
Lenke til kommentar
Husk at de som har lastet ned klienten tidligere, eller har gått via Battle.NET kontoen sin må laste ned via bloggen for å få med alle installasjonsfilene, ellers så sitter du med skjegget i postkassa når du skal installere senere når du mangler et par gigabyte med data.

 

Er vel nærmere 65MB om jeg ikke tar feil. Alt som trengs å lastes ned er vel en liten oppdatering?

 

Hadde lastet ned for en stund siden, bruke downloader fra bloggen og den startet fra 5GB og gikk til 7GB.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Pakke fra komplett er sendt! woo!

 

Står at sendingen er innlevert på stokke... Holder ikke komplett til i Sandefjord? =S Blir nok ike pakke her i morgen, da....

 

hvor bor du da?

Lenke til kommentar

Ingenting er umulig. Men det kommer til å kreve litt ekstra, da så mye kjøres på server side.

Du må mer eller mindre lage en pirat versjon av d3 bnet serveren.

Og få klienten til å koble seg opp imot denne.

 

Det er mulig, men krever en god del mer enn "bare" å lage en no cd/key hack og være ferdig med det.

Lenke til kommentar

Antar at dette spillet blir umulig å piratkopiere?

 

Trur ikke det skal være noe problem å installere spillet osv, så om noen klarer å lage servere en kan spille på så burde det gå an å spille dette uten å betale for det. Det som gjør Diablo så bra som det er uansett det å kunne spille på BNet så vil nok uansett aldri bli noe suksess blant piratene dette.

 

Sikkert diskutert opp og ned på Blizzhacks om det forumet fortsatt finnes. Tok jo ikke så utrolig lang tid før noen laget egne servere for WoW.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Antar at dette spillet blir umulig å piratkopiere?

 

Folk piratkopierer World of Warcraft og spiller på private servere. Diablo 3 kommer til å bli piratkopiert ganske kjapt.

Tviler.

 

Tok vel ganske lang tid før folk fikk laget private servere til WoW, gjorde det ikke? Kan også være at de har forbedret metoden i Diablo 3 også ang piratservere.

 

Er uansett ikke poeng i piratkopiere Diablo 3 siden kunn det er én betaling. ikke pr måned.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...