Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sikker på at det vil fungere? Om du ikke har US-account, bør du vel laste ned enGB-launcher som de fleste andre her.

Skal hente min CE snart, var heldig med Lefdals leveringstid. En kamerat har litt mer uflaks. Han har bestilt hele 4 CE fra forskjellige butikker, men får ingen før i morgen eller onsdag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klør litt i fingrenene når man sitter med spillet klart nedlastet hjemme, mens det eneste man venter på er at en boks med lisensnøkkel skal dukke opp på nærmeste postkontor.

Dog, ser ut til at det ikke blir noe natt/morgenspilling da posten henger litt etter, men men.

For de av dere som er virkelig desperate mens dere venter på CE, så kan dere registrere med en vanlig versjon, så oppgradere til CE når den kommer. Kontakter dere support etter dette kan dere få tak i en cd-key 'ekstra' som dere kan gjøre som dere vil med.

Lenke til kommentar

Klør litt i fingrenene når man sitter med spillet klart nedlastet hjemme, mens det eneste man venter på er at en boks med lisensnøkkel skal dukke opp på nærmeste postkontor.

Dog, ser ut til at det ikke blir noe natt/morgenspilling da posten henger litt etter, men men.

For de av dere som er virkelig desperate mens dere venter på CE, så kan dere registrere med en vanlig versjon, så oppgradere til CE når den kommer. Kontakter dere support etter dette kan dere få tak i en cd-key 'ekstra' som dere kan gjøre som dere vil med.

Jepp.. ser det an ikveld :p

Men blue posten sa "can in most cases".

Skjønner ikke hvorfor man skal ha med et slikt forbehold, så jeg er en smule skeptisk.

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på dette? For jeg er desperat :p

Lenke til kommentar

Alle webshops som ikkje har klart å få fingern ut og sendt spelet ut slik at folk har det i dag mandag fortjener å få det i retur.

Man kan jo ikkje gå online før Blizzard åpner serverene sine alikevel.

Sjølv bestilte eg online rett fra blizzard... Venter no kun på at klokka skal bli 17 for å få installert det... også så klart til klokka blir 00.01, men kan vel ikkje rekne med at alt går smooth dei første 2 timene...

Når er det Asia får tilgang da? Det er vel eit par timer før oss igjen.... ?

Lenke til kommentar

Hentet spilelt fra jobben på fredag, så har sittet og sikla på det hele helgen :p Forresten noen som vet om Monk blir gear-uavhengig ala Wizard? Altså at angrepene foregår med hendene og at sverd osv. ikke har så mye innvirkning. Sliter nemlig med å bestemme meg mellom Barbar og Monk.

Lenke til kommentar

Hentet spilelt fra jobben på fredag, så har sittet og sikla på det hele helgen :p Forresten noen som vet om Monk blir gear-uavhengig ala Wizard? Altså at angrepene foregår med hendene og at sverd osv. ikke har så mye innvirkning. Sliter nemlig med å bestemme meg mellom Barbar og Monk.

Alle klasser blir like gearavhengige når det kommer til skade. Defensivt er det nok viktigere for Barb og Monk å ha armor da de står mye oppå fienden.

Lenke til kommentar

Jupp

Du bruker sverd og økser og alt annet for å få statsene. Det betyr ikke at wizard bruker våpnene fysisk for det gjør han/hun ikke.

Jeg mente å ha lest at monk får animasjoner på våpnene og kan dualwielde? Monk kan lett bli alternativ #2 istedetfor barb for min del hvis dette stemmer..

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Eneste som blir "gear-uavhengig" med monken er at mange av animasjonene er uten våpen pga Blizz ønsket det slik. De legger riktignok til noen flere i day 1 patchen.

Men i alle kalkulasjoner er det fortsatt stats på gear som brukes.

Lenke til kommentar

Animasjonene blir ikke annerledes med andre våpentyper. Du slår med hender/føtter uansett hva du velger.

Lenke til kommentar

Jeg mente å ha lest at monk får animasjoner på våpnene og kan dualwielde? Monk kan lett bli alternativ #2 istedetfor barb for min del hvis dette stemmer..

De legger inn våpen animasjoner for noen flere skills til monken, men mange skills har ikke våpen animasjoner pga Blizzard mener det ikke passer. De planlegger dog å lage våpenanimasjoner for fist-våpen for alle skills der monken bruker hendene.

Animasjonene blir ikke annerledes med andre våpentyper. Du slår med hender/føtter uansett hva du velger.

Se svar over, Bashiok skriver litt om dette her.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lest fra en del forumsider pga filteret her jeg sitter, men jeg synes det er litt teit at hvis du equipper et sverd på Monk'en så ser du det ikke når han slåss mot noen. Blir litt hmm sparsommelig??

Synes det hadde ødelagt litt av den grafiske stilen til monken om han hadde brukt øks og sverd og slikt på alle skillsa. Det blir våpenanimasjoner på de som det passer inn logisk på, men dette er jo tross alt en "martial arts" klasse som skal være ekstremt dyktig på å sloss med knyttnevene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...