Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Haha, faktisk helt utrolig å mye rage som har oppstått rundt denne Feature Of Strength tingen som blir gitt til closed beta testere. Folk som ikke var i beta er i harnisk og synes det er urettferdig fordi de ikke kom inn, selv om de prøvde hardt. Folk som faktisk var i beta er i harnisk siden andre folk som fikk opt-in, men aldri spillte spillet også får den, samt at mange mener det er urettferdig at beta testere som ikke rapporterte bugs også får den (LOL!).

Jeg var inne, jeg fikk den, men jeg tror jeg skulle klatret helt til Mount Everest for å klare å finne en større faen å gi.

HAHA ja, det var gøyal lesning. Jeg synes det var greit med en FoS og en sigil. Ingen av delene har noen som helst betydning, så fatter ikke hva alt oppstyret kommer av.

Men kommer til å bruke den sigilen i starten, ettersom den har framprovosert sååååå mange tårer.

Human misery for no reason, I approve of it.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjohei!

Nå er jeg småelig irritert. I butikken min så forhåndsbestilte jeg fra leverandør collectors edition av diablo 3. Jeg forhåndsbestilte til butikk den 2. feb og leverandøren vår sa at vi var de første i norden som hadde lagt inn ordre på denne versionen av spillet... Nå har jeg prata med leverandøren vår og han skjønner ingenting! Nesten INGEN av de i Norge har mottatt Collectors edition og ser du feks på prisguiden eller nettsider rundtom i Norge så finner du ingen!? Kan noen peile inn Colledd til en rimelig pris?

Vet ikke om de faktisk har på lager eller ikke. Men regner med det siden de ikke har fjernet den fra sitt sortiment slik som andre nettbutikker har.

https://www.coolshop.com/no/catalog/product/55800-diablo_iii_3_collectors_edition_for_pc_mac_pc

Lenke til kommentar

Wooohooooo! Gamezone har sendt mitt eksemplar! :D:D:D:D Med tanke på at det er standard utgaven får jeg den helt sikker til Lørdag. :D Den verste delen er å sitte og vente på at serverene skal starte opp.

Gamezone, dere skuffer aldri!!!!!!!!!!!!! :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Det er bedre å vente på at serverne skal gå opp enn å vente på om spillet *muligens* kommer til release. Argh, komplett, hvorfor må dere være så pertentlige?!?!

Lenke til kommentar

Nokon som veit når CDON sender ut spillet? Spurte dei på support, og dei sa nokre dager før release, men om dei ikkje sender det i dag, så trur eg dei sender det på mandag, og da får eg det ikkje før onsdag eller torsdag :(

Lenke til kommentar

Uff, nå gleder eg meg sykt. Klarer nesten ikke å vente. Men eg ble litt bekymret idag da eg så bilder fra game guiden som viser alle legendaries og set items.

Eg synes det er alt for lite av de, spesielt set items. 22 sets er alt for lite i mine øyne. Selv om det tilsier ca 2 set per klasse. Samme med legendaries. Eg håpte på flere items en i D2, noe som skulle vært mulig med tanke på kor lang tid de har brukt på å lage spillet.

Jaja, det blir nok bra allikevel. Men eg hadde høyere forhåpninger.

Lenke til kommentar

Angående legendaries og setitems er det vel mer skremmende at de ikke har stats på de enda,

Hva mener du? Statsene er jo variable fra drop til drop alikevel er dem ikke det?

Nokon som veit når CDON sender ut spillet? Spurte dei på support, og dei sa nokre dager før release, men om dei ikkje sender det i dag, så trur eg dei sender det på mandag, og da får eg det ikkje før onsdag eller torsdag :(

Sendte en ticket selv også, hadde håpt de skulle fått sendt det i dag. Hvis ikke tviler jeg litt på at vi har det til release, men det er jo bare å krysse fingrene. CDON har jo vært ganske gode ellers.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Jeg har litt andre krav enn mange til musa, men jeg likte:

- At den var forholdsvis liten

- At den er rund i formen

- At den ikke er ergonomisk

- Scrollwheel med klikk

- Knapper som var lette og klikke på og hadde en fin lyd

Og at den og musematta gled rett inn i et hvitt kontormiljø hvor alle sitter med imacs... til og med sjefen synes det *kremt*.

Bra du nevner at musa var bra. Har den liggende her og har lurt på om jeg skal åpne og bruke den eller om jeg skal prøve å få solgt den siden den så så hmm simpel ut..?

Jeg kjøpte den også, da den gamle roccaten min begynte å kødde med meg.

Veldig fornøyd så langt. Robuste knapper virker det som. Scrollhjulet er veldig bra. LItt rugged så fingeren ikke glir av hjulet.

I tillegg har den en software som kan huske forskjellige innstillinger til forskjellige spill. La inn en Tribes ascend profil som drar ned sensitiviteten blant annet så fort jeg starter spillet.

Kommer med en Diablo profil selvsagt. Den kan også huske hvor mange klikk du har gjort med hver knapp. Det blir artig å se etter en hektisk dag med diablo :D

Fasongen passer meg utmerket. (Har ikke så veldig store hender)

Takk for tilbakemeldinger. Da spretter jeg pakka når jeg kommer hjem. Har fortsatt min fargerike steelseries musematte som har fått noen kilometer med mus, men fortsatt er like bra. Kan bli litt kult å se hvor mange klikk man gjør i løpet av en lang økt. Hva slags hurtigknappinnstillinger ser man for seg?

Retter også takker til Komplett som har sendt meg alt av oppgraderinger på ganske kort tid. Ene leveransen kom samme dag som bestilling, den andre kom dagen etter.

Også takk til Gamezone som har sendt D3 til meg i dag. Om ikke annet kan jeg sitte katatonisk og stirre på coveret hele helgen...

Lenke til kommentar

Bestiller man fra bnet siden så regner jeg med at man får muligheten til å spille rett over midnatt den 15ende?

Det kommer nok mest ann på om serverne kneler eller ikke. :p

Såklart, det er jo en helt annen sak, tenkte mest bare på at om man bestiller fra bnet så får man tilgang med en gang de åpner serverne, om de tåler trykket eller at det kan oppstå problemer er jeg godt kjent med fra andre spill.

Lenke til kommentar

Hvis du sjekker ordren din nå, står det sannsynligvis 'Varene Pakkes' som status. Dem forandra det nå nylig :)

Lenke til kommentar

Hvis du sjekker ordren din nå, står det sannsynligvis 'Varene Pakkes' som status. Dem forandra det nå nylig :)

Står fortsatt ingenting med meg :( Kortid bestilte du? Bestilte spillet 1 Juni 2011.

Lenke til kommentar

Står fortsatt ingenting med meg :( Kortid bestilte du? Bestilte spillet 1 Juni 2011.

Merkelig egentlig, hadde forventet at det hadde dukket opp hos deg først da. La ikke inn bestillingen før nå i Mars jeg. Dukker sikkert opp en forandring i din status også straks da :)

Lenke til kommentar

Angående legendaries og setitems er det vel mer skremmende at de ikke har stats på de enda,

Å, de har nok stats på de ja, det er bare ikke publisert slik at det blir en "overraskelse" til release.

22 sets høres ikke ille ut i mine ører, dersom de har unngått tullet fra D2 der halvparten av alle setsene var useless. I tillegg var det bare opprinnelig 16 item sets i D2C, med 16 nye i D2LoD. Jeg tipper de vil kjøre litt av samme taktikk igjen. Ikke pøse ut med for mye no, og heller se hvordan balansen utjevner seg utover i spillet og lansere hensiktsmessige, nye sets og legendaries i første exp eller via patcher.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Statsene er jo variable fra drop til drop alikevel er dem ikke det?

Legendaries og settitems skal ha noen faste stats og noen random, det er eneste forskjelle fra rare til legendary.

Lenke til kommentar

Lurer på hvilke konsekvenser det får dersom alle de som har forhåndsbestilt CE eller vanlig fra komplett sitter med skjegget, og ikke D3, i postkassen på mandag og tirsdag. Lukter jeg en nerdrage fra helvette?

Jeg kan hente pakka i dag fra komplett. Skal ned på drop off og hente CE om noen timer liggi klar der siden klokka 10 idag :D

Lenke til kommentar

Nå har fredagen gått også, ingen leveringsbekreftelse fra komplett... De taper meg som kunde hvis de ikke klarer å lever hvertfall. Jeg tenkte jo "komplett har et godt rykte" når jeg forhåndsbestilte... men det viser seg at det er bedre å holde seg til spesialistbutikker som Gamezone osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...