Argoniel Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 JEG HAR TATT PÅ COVERET PÅ DIABLO 3!! OMG OMG! Fikk det inn på jobben i dag, fytti helvete nå klør det >< Maaybbbe... If i.... Hmmm 1 Lenke til kommentar
lorecaster Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ok, var altså bare en systemfeil, evt en dårlig spøk fra deres side. Begynte seriøst å tenke på avbestilling når jeg så mailen. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden. De har gjort nøyaktig det samme med ekspansjonene til WoW, og gjorde det vel forsåvidt også med release av WoW i USA om jeg ikke husker feil. Det kan se ut som at de anser det som den beste slipptiden. Kanskje er det en langsiktig strategi - å sikre at spillere feiler på skolen og dermed ikke får suksess i arbeidslivet og dermed forblir kjellerdvelende gamere i mange nye år? 8 Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tror aldri jeg har svart så raskt på 100+ mailer før. På tide å skifte t-skjorte. Spillet er i rute, alle som har bestilt fra oss, sånn for sikkerhets skyld! Sry! Hilsen Hauk Gamezone.no 7 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Haha, tror det var rimelig mange som fikk panikk nå ja! Selv så jeg ikke mailen før jeg leste i tråden her, så jeg slapp å få hjerteinnfarkt! Rimelig kjedelig for den ansvarlige tho. Godt dere er raske til å si ifra om at det var en feil! Np! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tror aldri jeg har svart så raskt på 100+ mailer før. På tide å skifte t-skjorte. Spillet er i rute, alle som har bestilt fra oss, sånn for sikkerhets skyld! Sry! Hilsen Hauk Gamezone.no Gjelder det collectors også? Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Gjelder det collectors også? Det gjelder begge versjoner, ja! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Husker da Blizzard lanserte WotLK, fikk spillet 2-3 dager før, og kom inn kvelden før release Lenke til kommentar
garnok Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tror aldri jeg har svart så raskt på 100+ mailer før. På tide å skifte t-skjorte. Spillet er i rute, alle som har bestilt fra oss, sånn for sikkerhets skyld! Sry! Hilsen Hauk Gamezone.no Gjelder det collectors også? Ja gjør nok det. Fikk sendingsbekreftelse på min CE i dag. (selv om de 2 timer før sa at de ikke fikk lov til å sende før i morgen ) Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden. De har gjort nøyaktig det samme med ekspansjonene til WoW, og gjorde det vel forsåvidt også med release av WoW i USA om jeg ikke husker feil. Det kan se ut som at de anser det som den beste slipptiden. Kanskje er det en langsiktig strategi - å sikre at spillere feiler på skolen og dermed ikke får suksess i arbeidslivet og dermed forblir kjellerdvelende gamere i mange nye år? USA release kan jeg forstå, da de faktisk er ferdige med eksamenstiden nå. Men de må da vel vitterligen også tenke på at de er enormt mange i Europa som også kommer til å kjøpe spillet. Slutten av Mai/starten av juni hadde vært perfekt spør du meg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er frivillig å spille, vil du ikke gjøre det før slutten av mai, ikke gjør det. AtW 2 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tror aldri jeg har svart så raskt på 100+ mailer før. På tide å skifte t-skjorte. Spillet er i rute, alle som har bestilt fra oss, sånn for sikkerhets skyld! Sry! Hilsen Hauk Gamezone.no Gjelder det collectors også? Ja gjør nok det. Fikk sendingsbekreftelse på min CE i dag. (selv om de 2 timer før sa at de ikke fikk lov til å sende før i morgen ) :O Min er på plukkliste! Ikke mist den på bakken og tråkk på den og la en gaffeltruck som laster nintendo wii spill kjøre på den! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden. De har gjort nøyaktig det samme med ekspansjonene til WoW, og gjorde det vel forsåvidt også med release av WoW i USA om jeg ikke husker feil. Det kan se ut som at de anser det som den beste slipptiden. Kanskje er det en langsiktig strategi - å sikre at spillere feiler på skolen og dermed ikke får suksess i arbeidslivet og dermed forblir kjellerdvelende gamere i mange nye år? USA release kan jeg forstå, da de faktisk er ferdige med eksamenstiden nå. Men de må da vel vitterligen også tenke på at de er enormt mange i Europa som også kommer til å kjøpe spillet. Slutten av Mai/starten av juni hadde vært perfekt spør du meg Finnes da også et hav av mennesker som er ferdig med utdannelsen sin, som spiller spill på fritiden. Noe fåfengt å tilrettelegge releases etter hva som passer studenter her i europa best. Jeg mener sommern er til for å sitte ute å ta seg en pils, grille og slappe av. Så mulig vi heller burde flytte release til høsten for å tilfredstille slike som meg? Endret 10. mai 2012 av jihn Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Regner med at om man får spillet før 15 mai, så blir det vel ikke noe mulighet for å spille for 15ende uansett? Får bnet åpner vel ikke dørene før da tenker jeg? Heisann du, det var lenge siden. Du får si ifra om du vil game Diablo 3 en dag! Battletag Jext#2145 Hehe, ja det kan man si. Får nok en melding når spillet er oppe å går regner jeg med. Battletaggen min er Nitrius#2459. Hva har dette nummeret å si egentlig? Endret 10. mai 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Numret er der for å gjøre battletagen unik, hva som står før # er ikke unikt så det kan vere en Nitrius#2459 og en Nitrius#1337. Edit: ganske idiotisk system egentlig da folk allerede i årevis har lagt til tall bak sine brukernavn når det orginale navnet er oppdatt, med battletag tar blizzard å tvinger alle til å ha et tall som del av navnet... kjipt for oss som er vandt med å ha et orgianlt navn...men sikkert flott for massene. Endret 10. mai 2012 av Civilix Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tallet er vel kunn når man skal legge til friends osv. I spillet heter man forsatt "Navnet", gjør man ikke? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Inne i spillet vil man se char navn, i friends lista vil man se navn uten koden. noe som forsåvidt blir veldig forvirrende hvis du har 2 venner som begge har valgt samme navn. Endret 10. mai 2012 av Civilix Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Collectors er på vei! (melodi: en bussjåfør/ein edelgran) Å gamezone å gamezone, vakre kjære gamezone dere skuffer aldri meg min collectors er på vei å gamezone å gamezone, vakre kjære gamezone :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: 4 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 haha Bra du går foran med et bra eksempel alex, skal ta den selv om CDON snart får fingern ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå