Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er blind, men hvor laster du ned install fila på battle.net? :S

(har ikke kjøpt spillet digitalt enda etc, men tenkte å forberede installen)

Du må kjøpe spillet digitalt for å laste ned klienten så vidt jeg vet.

Funker Diablo 3 beta clienten? eller MÅ jeg laste ned på ny?

Nei, må nok laste ned på nytt.

Lenke til kommentar

Må si den tegneserie videoen som Blizzard ga ut her om dagen, Wrath, var rå. Kjenner jeg begynner å glede meg nå :D

Edit: Spørsmål, er det noe vits å holde på beta klienten fra open beta helgen egentlig?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Mulig jeg er blind, men hvor laster du ned install fila på battle.net? :S

(har ikke kjøpt spillet digitalt enda etc, men tenkte å forberede installen)

Du må kjøpe spillet digitalt for å laste ned klienten så vidt jeg vet.

Hei.

Her finner du dirketelinkene til installasjonsklienten. Du trenger ikke å ha kjøpt det for å pre-downloade.

http://diablo.incgamers.com/blog/comments/pre-download-diablo-iii

Edit: Spørsmål, er det noe vits å holde på beta klienten fra open beta helgen egentlig?

Nei, beta klienten kan ikke oppgraderes til full versjon, så tror ikke du får noe særligt utav den.

Lenke til kommentar

Om vi skal ta det hakket videre så vet vi jo at den kanskje viktigste kvinnelige karakteren i D3 er Leah, Deckards niese. Rimelig sikker på at det er hun som får den steinen planta i panna i løpet av spillet, så handler resten om å jakte henne ned og drepe henne. Håper jeg tar feil da, og at det er litt mer tvister enn dette.

Vet det er mange som ikke ønsker spoilere før spillet utgis, men det er veldig mye som tyder på at du har rett. Kanskje ikke helt slik du tipper, men på en eller annen måte. Legger resten i spoiler tag.

Hvis du har lest Book of Cain vet du at Leah er datter av Adria og prins Aidan.

Prins Aidan er helten fra det første spillet som dreper Diablo og kjører soulstonen i pannen og blir "the dark wanderer" i toeren. Book of Cain forteller at Leah blir unfanget i perioden etter han har drept Diablo, men før han vandrer østover. Altså er hun på en måte datter av Diablo!

Videoen om "The black soulstone" synes på mange måter å bekrefte det. Azmodan snakker til Leah, men måten han snakker på og alt han sier tyder på at det er Diablo han snakker til.

Jeg er overbevist om at Leah er nøkkelen for at Diablo skal gjenoppstå, men jeg får meg ikke helt til å tro at hun blir Diablo. Hvordan det hele vil skje gjenstår å se...

Anbefaler forresten alle som er det minste interessert i historien rundt Diablo å lese Book of Cain. Den inneholder absolutt alt du trenger å vite!

Lenke til kommentar

Sigh, ventet to år på diablo 3, så er endelig release dato satt, har gledet meg som en unge siden det ble announced. Så får jeg beskjed i går at jeg må i møte i Sverige i 15. mai..... :hm: Noen som slår den?

Er ihvertfall tilbake i 8-9 tiden på kvelden! *sigh*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...