Zlatzman Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Elkjøp funker sikkert. Er en på Carl Berner og en på Skøyen i alle fall. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 www.battle.net Be lazy! This. ...selv om jeg har bestilt min på nett. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Fikk jo ikke installert, bare lasta ned install fila på battle.net! Skuffa:/ Endret 9. mai 2012 av elx90 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Funker Diablo 3 beta clienten? eller MÅ jeg laste ned på ny? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mulig jeg er blind, men hvor laster du ned install fila på battle.net? :S (har ikke kjøpt spillet digitalt enda etc, men tenkte å forberede installen) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mulig jeg er blind, men hvor laster du ned install fila på battle.net? :S (har ikke kjøpt spillet digitalt enda etc, men tenkte å forberede installen) Du må kjøpe spillet digitalt for å laste ned klienten så vidt jeg vet. Funker Diablo 3 beta clienten? eller MÅ jeg laste ned på ny? Nei, må nok laste ned på nytt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Må si den tegneserie videoen som Blizzard ga ut her om dagen, Wrath, var rå. Kjenner jeg begynner å glede meg nå Edit: Spørsmål, er det noe vits å holde på beta klienten fra open beta helgen egentlig? Endret 9. mai 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Næh. Begynner å bli excited. Har holdt meg unna betadetaljer, fansites og alt mulig, men nå er det en uke igjen og jeg så Wrath videoen Lenke til kommentar
grapz Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mulig jeg er blind, men hvor laster du ned install fila på battle.net? :S (har ikke kjøpt spillet digitalt enda etc, men tenkte å forberede installen) Du må kjøpe spillet digitalt for å laste ned klienten så vidt jeg vet. Hei. Her finner du dirketelinkene til installasjonsklienten. Du trenger ikke å ha kjøpt det for å pre-downloade. http://diablo.incgamers.com/blog/comments/pre-download-diablo-iii Edit: Spørsmål, er det noe vits å holde på beta klienten fra open beta helgen egentlig? Nei, beta klienten kan ikke oppgraderes til full versjon, så tror ikke du får noe særligt utav den. Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Om vi skal ta det hakket videre så vet vi jo at den kanskje viktigste kvinnelige karakteren i D3 er Leah, Deckards niese. Rimelig sikker på at det er hun som får den steinen planta i panna i løpet av spillet, så handler resten om å jakte henne ned og drepe henne. Håper jeg tar feil da, og at det er litt mer tvister enn dette. Vet det er mange som ikke ønsker spoilere før spillet utgis, men det er veldig mye som tyder på at du har rett. Kanskje ikke helt slik du tipper, men på en eller annen måte. Legger resten i spoiler tag. Hvis du har lest Book of Cain vet du at Leah er datter av Adria og prins Aidan. Prins Aidan er helten fra det første spillet som dreper Diablo og kjører soulstonen i pannen og blir "the dark wanderer" i toeren. Book of Cain forteller at Leah blir unfanget i perioden etter han har drept Diablo, men før han vandrer østover. Altså er hun på en måte datter av Diablo! Videoen om "The black soulstone" synes på mange måter å bekrefte det. Azmodan snakker til Leah, men måten han snakker på og alt han sier tyder på at det er Diablo han snakker til. Jeg er overbevist om at Leah er nøkkelen for at Diablo skal gjenoppstå, men jeg får meg ikke helt til å tro at hun blir Diablo. Hvordan det hele vil skje gjenstår å se... Anbefaler forresten alle som er det minste interessert i historien rundt Diablo å lese Book of Cain. Den inneholder absolutt alt du trenger å vite! Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Sigh, ventet to år på diablo 3, så er endelig release dato satt, har gledet meg som en unge siden det ble announced. Så får jeg beskjed i går at jeg må i møte i Sverige i 15. mai..... Noen som slår den? Er ihvertfall tilbake i 8-9 tiden på kvelden! *sigh* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Da var Collector's Edition hentet på Posten! 2 Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg vet Elkjøp har startet utsendingen. En kollega fikk den i går. Min ble sendt i dag Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ikke lenge igjen til helvete slippes løs på PCen. 1 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Da var Collector's Edition hentet på Posten! Ta gjerne et par bilder å legg ut, hadde vært artig å sett noen "ikke-pressebilder" av innholdet. Obs, det er hintet til at det er spoilere i Artbooken. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Fikk 2x CE igår, og venter 2 til fra en annen butikk for de som vil se innholdet så er det postet endel av det på diablofans, mer kommer sikkert. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 @Winniee Hvis det er i Stockholm må du sørge for å være der kvelden den 14. så du kan være med på eventsa som er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå