Jext Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kjøpte spillet på battle.net i dag. Tenkte at for 50kr så slipper jeg å stikke ned til byen på tirsdag + at jeg får spilt det natt til tirsdag. Pluss at du får installert det på mandag, så du bare kan trykke play når serverne åpner. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tenker jeg også kommer til å kjøpe det på battle.net. Liker å ha spill digitalt, så om det er en 50 lapp dyrere så er det egentlig greit Lenke til kommentar
Jext Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bestilte i dag og fikk akkurat melding om at forventet leveringsdag er i morgen for de nye delene mine! Veldig godt å ha tid til å få satt opp maskinen ordentlig før det braker løs, Komplett er en super nettbutikk. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tenker jeg også kommer til å kjøpe det på battle.net. Liker å ha spill digitalt, så om det er en 50 lapp dyrere så er det egentlig greit Selv om du kjøper i butikk, så er blizzard sine spill at du alltid kan laste det ned digitalt etter at du har registrert det selv om det firster å "kaste bort" 350 kr på å kjøpe digitalt slik at jeg kan laste ned klient tidlig Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://reveal.diablo3.com/en_EU er nå på 98% gått opp 2% den siste timen, så dette kan bli gøy i kveld er forøvrig litt skeptisk til videoen som kommer, men alt som kan distrahere meg fra eksamen er positivt Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 der det står 99%, når den er ferdig kommer det en video? :S Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Fudge, der røyk kvelden min. Nå må jeg sitte og referere den sida der. Edit: hah! Der kom den, gitt! Endret 8. mai 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kommer ikke inn på siden... Overbelastet? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Kommer ikke inn på siden... Overbelastet? Mer enn sannysnlig! Bare en liten forsmak på 15.mai. Endret 8. mai 2012 av Tørriss Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 No spoilers, men den var dritbra. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) her er videoen btw: http://www.youtube.com/watch?v=GercPs25VTQ hadde håpet på en 20 min kortfilm, ikke bare 6 min men kan vel ikke klage :\ Endret 8. mai 2012 av Civilix Lenke til kommentar
garnok Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 6min med pure awesomeness. Aldri gledet meg så mye til en story i et spill før Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Folkens, for dere som skal spille D3 har jeg opprettet en gruppe på face hvor vi kan diskutere, dele tips og triks natta lang, søk opp " Diablo 3 Norge " å join Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bra film, men hadde ærlig talt forventet mer cgi-porr. På tross av det var det bra animert og fortalt!! - nå begynner jeg å bli utålmodig.. PS. Pc'en er i live igjen, men under kampen mistet jeg 2gb ram. Aldri mer hastverk under de- og remontering av hw... Nå kan den leve litt til før det vanker ny pc. 1 Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har kjøpt og lasta ned Diablo 3. Lite spørsmål... Har dere musikk på diablo 3 setup appen? (den hvor man trykker install på) Prøvd å skru av og på musikk, men virker ikke. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Fantastisk flott film. Kommer det til å bli støtte for 3D briller ? (3DD3:-) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Deckard Cain = Mest epic voiceover evah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå