Laffe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) jop -w (snarevei ikonet) foran teksten f.eks "d/games/diablo.exe" -w Endret 29. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ah, flotters. Da kan jeg game og styre musikken samtidig, yay Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette Er drit bra, skal personlig gi vekk min wow account når det kommer ut;) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Blir spennende å se om de faktisk gir oss flere enn 5 klasser som de har allerede bekreftet, eventuelt får vi kanskje flere i en følgende expansion. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 jop -w (snarevei ikonet) foran teksten f.eks "d/games/diablo.exe" -w Er det bare jeg som får et bittelite vindu? Dekker jo bare halve skjermen eller noe sånt til sammen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den dekker 800x600, naturligvis. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Var det ikke noen som snakket om Diablo2 gamer/diskusjon klan her? Hva blir det til da? (Sikkert bare meg som ikke har fulgt godt nok med =P) Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) jop -w (snarevei ikonet) foran teksten f.eks "d/games/diablo.exe" -w Hæ? Hvaforno? EDIT: Nvm, fant ut. Endret 30. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Dativ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Var innom en EBgames butikk i går. Der så jeg de hadde satt frem Diablo 3 forhåndssalg esker og ble litt nysgjerrig. Gikk derfor bort til ekspeditøren og spurte om når spillet skulle komme. Han sjekket med maskinen og kunne opplyse om at det skulle komme 30/12. Hvis det stemmer er det godt nytt for oss som fryktet neste sommer eller senere. Juhuu Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ingenting som å gi kundene "dårlige" opplysninger for å tjene litt penger.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dativ: Det blir aldri å skje, så ja de hadde bare lagt inn en fake dato for å tjene litt penger, butikker gjør det konstant. Lenke til kommentar
Dativ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kiipt. Men kan de juge for kundene på den måten? Sett at jeg hadde kjøpt esken og han lovet at jeg skulle få det innen året var omme. Ville jo det være å selge meg et produkt jeg ikke fikk. Kunne ikke det ende i både søksmål og rettsak? (Ser jo at det er utenkelig, men for å sette det litt på spissen). I beste fall ville jeg krevd pengene tilbake og aldri kjøpt noe der siden. Jaja, det er vel lite vi forbrukere har å stille opp med mot slike sleipe jævler. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kiipt. Men kan de juge for kundene på den måten? Sett at jeg hadde kjøpt esken og han lovet at jeg skulle få det innen året var omme. Ville jo det være å selge meg et produkt jeg ikke fikk. Kunne ikke det ende i både søksmål og rettsak? (Ser jo at det er utenkelig, men for å sette det litt på spissen). I beste fall ville jeg krevd pengene tilbake og aldri kjøpt noe der siden. Jaja, det er vel lite vi forbrukere har å stille opp med mot slike sleipe jævler. wink.gif Du ville nok ha fått produktet før eller senere, men aldri i verden om du hadde fått det til den datoen han oppgav, om ikke han mente 30/12-09 eller 30/12-10. Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 http://www.curse.com/articles/details/12426/ Blizzard hadde bestemt seg lang tid i forveien på et mer lystbetont D3 ja ,,, Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 De har i det minste nevnt at spillet vil bli mørkere og mørkere etter hvert, så ikke all håp er ute. Vi har mye å se fremover. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 No skal ikkje eg late som om dette er noko eg har tenkt på sjølv, eg las dette på eit anna forum, men tenkte allikevel mykje det samme då eg las dette: " When you have 30 creatures on screen — and four or five different types — target prioritization is a factor,” he said. “You need to be able to tell those things apart fast, and you can’t do that when your world is gray and your creatures are gray. " Viss du ser på Diablo 1, so var der massevis av monster som var knallgule/blå/oransje, utan at dette påvirka stemninga i spelet på nokon måte. No har eg valgt å stole på Blizzard då, viss alle der seier at dei er nøgde, ja, då skal ikkje eg krangle på det. Ville berre få fram eit lite poeng. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Viss du ser på Diablo 1, so var der massevis av monster som var knallgule/blå/oransje, Joda men de brukte i alle fall ikke pastell farger. We’re very happy with how the art style is. The art team’s happy. The company’s happy. We really like this art style, and we’re not changing it. Trist å høre, ikke at det ser dårlig ut men det ser ikke ut som diablo 3, grafikk stilen haddet passet mer i feks warcraft 4, serien som har samme grafikk stil og fargebruk, spesielt warcraft 3 http://img168.imageshack.us/img168/3590/warcraft3pq2.jpg http://www.nvnews.net/previews/geforce_fx_...gameplay_ss.jpg Endret 5. august 2008 av simalarion Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Var det ikke noen som snakket om Diablo2 gamer/diskusjon klan her?Hva blir det til da? (Sikkert bare meg som ikke har fulgt godt nok med =P) Lurte på det samme. En ting er sikkert, hvis noen starter dette er jeg med ^^ Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ser ut til at jeg også må grave opp Diablo 2 igjen snart.. Tror jeg har starta på nytt en 3-4 ganger men blitt lei etter jeg har kommet til rundt 90 og fått noe god eq. Men starter flere og spille her vil jeg henge meg på en eventuell klan. Morro å ha folk til å løpe rundt og ta chaos trist med. Lenge siden sist Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som veit sånn ca hva systemkravene kommer til å bli? Har en Amd athlon 64 3500+ (Singlecore) Geforce 7800 gt 2 gb ram Prossesoren kan bli litt snøtt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå