Shruggie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Erm... Du fikk beskjed, eller de endret datoen på nettsiden for nye kjøp? I første tilfelle: avbestill. I andre: kontroller. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hello, We have good news! We're able to get this part of your order to you faster than we originally promised: Deckard Cain, Blizzard Entertainment "Diablo III: Book of Cain" Previous estimated arrival date: June 05, 2012 - June 06, 2012 New estimated arrival date: May 29, 2012 Det er for mye tekst og greier på Amazon til at jeg greide å få med meg at det var originalt estimert at den skulle ankomme først om over en måned. Jeg bare antok at de ikke hadde en tåpelig treg prosess. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Er det serriøst så stor forskjell på sider? Jeg bestilte på CDON: "Diablo III - Collector's Edition 899 kr Frakt 29 kr Total sum 928 kr Stor forskjell rundt forbi ja. Gamestop ville ha 750kr for CE. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Gamezone tar 1500kr nå, prisen går opp nå som det snart er tomt og dem er borte for evig å alltid. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det der er jo helt drøyt, tror jeg aldri har sett en sånn prisøkning på et spill før. Hva tror folket om RMAH avgiftene da? Hadde vel ikke forventet meg noe mindre egentlig. Kilde: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4768349588?page=1 I Europa blir vel 1$ direkte konvertert til 1€ vil jeg tro. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det der er jo helt drøyt, tror jeg aldri har sett en sånn prisøkning på et spill før. Hva tror folket om RMAH avgiftene da? Hadde vel ikke forventet meg noe mindre egentlig. Kilde: http://us.battle.net...68349588?page=1 I Europa blir vel 1$ direkte konvertert til 1€ vil jeg tro. Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Da mener jeg at det koster 1€ til Blizzard, så 15% av sluttsum til Paypal å selge utstyr. Ting som stacker (gull, gems, crafting reagents) så koster det 15% av sluttsum til Blizzard, så 15% av sluttsum til paypal. Man har også valget å kunne ha summen som Blizzard bucks uten å cashe de ut igjennom Paypal. Da kan man bruke pengene til å kjøpe utstyr på RMAH i D3 eller WoW subscription, mounts og denslags virker det som. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Virker greit. Synes 1€ virker mye. Det betyr at det er meningsløst å selge utstyr som er verdt mindre enn la oss si 4-5 dollar. Er også litt redd for at vanlig AH kommer til å bli dødt og at alle bruker RMAH. Personlig er jeg ikke interessert i å bruke flere hundre kroner på å kjøpe items til characterene mine. Overpriset blir det garantert også. Får håpe på at det vil finnes en trade community slik som i D2 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Kjøpte standard utgaven av Diablo 3 for 398 kr på Gamezone.no for noen uker siden. Betaler bare ikke 1500 for et spill. Et Alan Wake 2 kan være et unntak. Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har jeg forstått dette riktig: Alle skills (selv for f.eks. wizard) baseres på weapon damage og weapon speed? (Caster man da raskere, jo raskere våpen man har?) Vil ikke dette føre til at wizards (som alle andre) må gå for våpen med best damage, som f.eks. økser eller lignende, i stedet for "vanlige" caster weapons med offhand? Håper jeg har misfortsått noe her, eller at det er noen mekanismer som fikser dette. Fant forøvrig noen interessante utregniner her, som viser hva jeg tenker. De er dog litt gamle, så regner med at de ikke er 100% riktige, men de illustrerer i alle fall mitt spørsmål. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 VIl spillet på normal være for lett selv for en diablo noob som meg? Betaen døde jeg ikke en gang på. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Så lenge de har fjernet listing feen så ser jeg heller ingen grunn til å ikke bruke RMAH fremfor gold. Du kan jo i prinsippet starte på 0, finne ditt første item som er noenlunde bra, og så begynne å "tjen penger". Det store spørsmålet er i mine øyne ikke hvilken AH flest vil bruke, men hvordan inflasjonen vil påvirke prisene. Har jeg forstått dette riktig: Alle skills (selv for f.eks. wizard) baseres på weapon damage og weapon speed? (Caster man da raskere, jo raskere våpen man har?) Vil ikke dette føre til at wizards (som alle andre) må gå for våpen med best damage, som f.eks. økser eller lignende, i stedet for "vanlige" caster weapons med offhand? Håper jeg har misfortsått noe her, eller at det er noen mekanismer som fikser dette. Fant forøvrig noen interessante utregniner her, som viser hva jeg tenker. De er dog litt gamle, så regner med at de ikke er 100% riktige, men de illustrerer i alle fall mitt spørsmål. Du har helt korrekt. DPS og attack speed er det som har noe å si for hvor raskt og hvor mye dmg en skill gjør. Det er slik fordi du ikke har skillpoints lenger. En skill gjør en fast % av weapon dmg hele veien. Systemet fungerer faktisk veldig bra så det er ikke noe å bekymre seg over. De har fjernet attribute requirements totalt i D3, så items går kun på char lvl. Endret 5. mai 2012 av Feh 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 VIl spillet på normal være for lett selv for en diablo noob som meg? Betaen døde jeg ikke en gang på. Og godt er det. Ville vært kjipt hvis folk døde i løpet av tutorialen (som jo er det eneste noen har fått spille til nå). Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vil ikke dette føre til at wizards (som alle andre) må gå for våpen med best damage, som f.eks. økser eller lignende, i stedet for "vanlige" caster weapons med offhand? Tror nok du blander Diablo sine våpen med andre lignende Blizzard spill slik som WoW. Diablo sine "caster" våpen vil ha like høy DPS som våpen beregnet for andre klasser, den eneste forskjellen er med hva slags stats våpnene spawner med. Int på våpen passer fint til Wizard og Witch Doctor mens Strength passer flott til ett Barbar våpen osv. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 VIl spillet på normal være for lett selv for en diablo noob som meg? Betaen døde jeg ikke en gang på. Og godt er det. Ville vært kjipt hvis folk døde i løpet av tutorialen (som jo er det eneste noen har fått spille til nå). Men du svarte ikke på spm mitt. Var ganske kjedelig å spille i nesten 3 timer uten å dø uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Utviklerne har sagt at normal er cakewalk for alle. Nightmare vil begynne å gi utfordringer, i hell vil du slite og i inferno vil du garantert dø. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vanskelighetsgraden på normal har også blitt økt litt etter open beta, grunnet tilbakemeldinger fra spillerne Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vanskelighetsgraden på normal har også blitt økt litt etter open beta, grunnet tilbakemeldinger fra spillerne Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vanskelighetsgraden på normal har også blitt økt litt etter open beta, grunnet tilbakemeldinger fra spillerne Hvor har du det fra? Den ble allerede økt under betaen, Blizzard økte skaden og helsen til alle monstrene i betaen for at det ikke skulle være altfor lett. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vanskelighetsgraden på normal har også blitt økt litt etter open beta, grunnet tilbakemeldinger fra spillerne Hvor har du det fra? http://www.gameplane...-on-Diablo-III/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå