Skosåle Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Bestilte fra Gamezone i helgen. Kom på 1370kr med frakt. Nesten så jeg vurderer å drite i CE. Men, det er vel verdt det Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Bestilte fra Gamezone i helgen. Kom på 1370kr med frakt. Nesten så jeg vurderer å drite i CE. Men, det er vel verdt det Hvorfor er det verdt det? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1370kr for et spill som koster under halvparten uten plastikkdingser og hefter jeg titter i toppen 1 gang er ikke verdt det for meg hvertfall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1370kr for et spill som koster under halvparten uten plastikkdingser og hefter jeg titter i toppen 1 gang er ikke verdt det for meg hvertfall. Betalte 330 for spillet forhåndsbestilt, under en fjerdepart... AtW Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er ikke verdt det. Men, jeg har lyst på "alt" stashet. Ikke få meg til å ombestemme meg nå! 1 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Bestilte fra Gamezone i helgen. Kom på 1370kr med frakt. Nesten så jeg vurderer å drite i CE. Men, det er vel verdt det Er det serriøst så stor forskjell på sider? Jeg bestilte på CDON: "Diablo III - Collector's Edition 899 kr Frakt 29 kr Total sum 928 kr Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hmm. Avbestilte nå. Haha. Skulle ikke mer til! Bare bra egentlig, jeg må skjerpe meg med alle disse impuls kjøpene mine. Når jeg tenker meg skikkelig om så trenger jeg virkelig ikke CE. Hadde bare vært gøy med ingame shit til WOW osv. Men, pytt pytt! Endret 4. mai 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 oooh - 1 stk CE ledig for meg då Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ja Så på bestillingen på nettsiden, der sto det at det kostet 1193kr med mva og frakt. Også på mailen jeg mottok så var den plutselig oppe i 1370 med mva, og frakt. Mulig jeg bestilte i sekundet prisen gikk opp eller noe Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) . Endret 4. mai 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sinnsykt. Hva er det du får i CE som skal være verdt en høvding? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1370kr for et spill som koster under halvparten uten plastikkdingser og hefter jeg titter i toppen 1 gang er ikke verdt det for meg hvertfall. Betalte 330 for spillet forhåndsbestilt, under en fjerdepart... AtW Kostet vel ca 500-600kr direkte fra battle.net. Vil ikke ha boks og skive og vil ikke ha noe forhandler som kan tulle til at jeg får spilt det når serverne åpner. Godt å se aktiv D3 konto på battle.net. Var sånn som deg før jeg også Kjetil_90, har WoW med alle expansions i CE utgave, får meg ikke til å kaste de selv om det er totalt unødvendig rask som slenger i hyllene mine. Etter 2 flyttinger med driten der på lasset kjøper jeg aldri mer collectors edition av spill. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 hvor er det billigst å bestille diablo 3? er likegyldig om det er digitalt eller fysisk kopi, så lenge jeg har det til launch. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg kjøpte hos Blizzard fordi jeg er lat. Jeg bestilte akkurat den boka fra Amazon med expedited shipping, får håpe de er raske med leveransen slik at jeg får lest den før launch. 1 Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Synes det er litt dårlig gjort av Gamezone å doble prisen på CE'en når de fant ut at ingen andre butikker hadde flere igjen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Bestilte std. fra Lefdal når de hadde et av tilbudene sine. Forventer å få det i posten på release date, men om det ikke skulle være mulig får det heller bare være. Jeg har nå spilt ørlige åpen beta, så jeg vet det blir bra når jeg først får det uansett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sinnsykt. Hva er det du får i CE som skal være verdt en høvding? For meg så er det boken og bakom-filmen. Alt det andre er bare morsomme bonuser. Et par hundre kroner er uansett bare småpenger. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Det er sant, men småpenger er også penger. Når valget er mellom D3 + bok og film eller D3 + hvilket som helst annet spill kjøper jeg heller to spill Endret 4. mai 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hmm, Amazon lovet levering på 8-12 dager, men jeg fikk akkurat beskjed om estimert leveranse 29. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå