Auto Asmodeus Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gadd ikke å forhåndsbestille - null stress å få kjøpt det rett fra hylla på release. Vurderer dog å sette kursen mot Spaceworld Storgata i Oslo 14. mai bare for å få installert det så jeg kan game rett etter jobb den 15. Får se på humøret og hvor sliten jeg er. (35 minutters reisevei fra Oslo) Men forberedelsene er relativt klare: Ferie 21-25. mai - helgen 25-27 mai er det LAN m kollegaer Har to brett Battery, to brett cola og to brett fanta og altfor mye smågodt. 12-14 pizzaer i frysern. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Som sagt får du ikke installert spillet før serverne åpner, hverken fra disk eller klient fra nettet. Satser jo på at installeringen åpner seg når klokka slår 00.01. Kjøpte selv rett fra Blizzard ettersom jeg ikke vil ha fysisk kopi av spill til PC. Blir bare rot i hylla og PC'en min har ikke engang en DVD-ROM. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Både rett fra blizzard og rett fra hylla er jo dyrere alternativer da? AtW Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er ikke litt av meninga med å kunne laste ned klienten nå at man skal kunne spille det fra start, da? Ikke at jeg ikke forventer at serverne kneler, men da slipper man jo i hvert fall å sitte og laste det ned samtidig som en haug andre mennesker. (På den annen side bruker kanskje Blizzard fortsatt P2P-teknologi i downloaderen sin? Det gjør det jo treigt helt til å begynne med, men deretter ganske mye kjappere?) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Mulig det er dyrere alternativer men foretrekker det rett fra Battle.net, og har økonomisk frihet til slikt. Klienten får man lastet ned på forhånd, men det blir jo sikkert patching når serverne åpner. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du kan laste ned klienten nå, men ikke installere før serverne er oppe.. Men vil nok tro vi kan installere det en dag eller to før.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Såvidt meg bekjent kan du, uahvengig om du har bestilt hardcopy eller digital, ikke installere spillet før release 00.01. Du må vente til release, installere/decrypte og good to go. Grunnet tidsforskjeller og ikke-global release er det lov å håpe på en smertefri lansering siden ikke alle skal inn samtidig. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Såvidt meg bekjent kan du, uahvengig om du har bestilt hardcopy eller digital, ikke installere spillet før release 00.01. Du må vente til release, installere/decrypte og good to go. Grunnet tidsforskjeller og ikke-global release er det lov å håpe på en smertefri lansering siden ikke alle skal inn samtidig. Lov å håpe Er redd jeg kommer til å fyre meg opp for så å bli skuffet over servere med lagg og downtime! Men uansett, er 17. og 18. mai som er feriedagene ;-) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har forhåndsbestilt CE og håper på at den havner i postkassa i løpet av mandag 14.mai. Er noe eget med en fysisk boks Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 hvor har dere bestilt spillet fra, og hvor mye har dere betalt? Selv har jeg bestilt CE fra den lokale Gamezone sjappa, kom vel på overkommelige 900 kroner om jeg ikke husker feil. Kjøper nesten aldri CE, men denne gangen var det absolutt 100% verdt det, og ikke pokker om jeg skal risikere å kjøpe det fra nettet og risikere å motta det for seint! Aldri! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Velkommen til 2012, der vi har tatt et skritt frem og to tilbake. Nå må vi krysse fingrene og be for å i det heletatt få spilt singleplayer dagen et spill kommer ut! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Velkommen til 2012, der vi har tatt et skritt frem og to tilbake. Nå må vi krysse fingrene og be for å i det heletatt få spilt singleplayer dagen et spill kommer ut! Du mener 2012 hvor du kan preloade hele spillet en måned før lansering? 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Man må fortsatt oppdatere, ellerså kunne det likegjerne vært gitt ut, siden det er ferdig? Jeg har bestilt CE, så jeg kan faktisk ikke preloade før lansering, hvertfall ikke fra Blizz. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har lastet ned hele spillet fra battle.net, så nå trenger jeg bare å installere det og patche. Det gjør jeg straks serverne går opp, noe de ikke gjør før release. Logisk nok. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Man må fortsatt oppdatere, ellerså kunne det likegjerne vært gitt ut, siden det er ferdig? Jeg har bestilt CE, så jeg kan faktisk ikke preloade før lansering, hvertfall ikke fra Blizz. Hvorfor ikke? CE items er vel bundet til key. Samma om du preloader eller installer fra cd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Velkommen til 2012, der vi har tatt et skritt frem og to tilbake. Nå må vi krysse fingrene og be for å i det heletatt få spilt singleplayer dagen et spill kommer ut! Du mener 2012 hvor du kan preloade hele spillet en måned før lansering? Hjelper fint lite, når man får problemer med å spille singleplayer etter at spillet er i hus, noe man sannsynligvis kommer til å få, slik som det var med stracraft 2. AtW Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Man må fortsatt oppdatere, ellerså kunne det likegjerne vært gitt ut, siden det er ferdig? Jeg har bestilt CE, så jeg kan faktisk ikke preloade før lansering, hvertfall ikke fra Blizz. Hvorfor ikke? CE items er vel bundet til key. Samma om du preloader eller installer fra cd. CE'en kan ikke lastes ned via nett, kun standardutgaven man får i butikken. Hvis man da vil ha keyen så må du bestille CE'en online for deretter å få den i posten og lese keyen som ligger i selve esken. Jeg mener å ha lest at man må betille spillet fra Blizzard sin butikk om man vil ha muligheten til å laste ned klienten og ha den klar før release. Selv om spillet er ferdig er det da også ett tonn av andre ting som må ordnes slik som kopiering av spill og distribusjon som må gjennomføres. At Blizzard gir ut spillet kun på sin egen side to uker før det kommer i butikkene er ingen god deal for noen av partene. Hvorfor kan du lese om for noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dere kan gjerne vise meg hvor man laster ned Diablo 3 fra Battle.net om man ikke har kjøpt det derfra. Det ligger ingen ting som heter "diablo 3" client under "game clients" hos meg Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ville tro du kan gå innpå "Add or Uppgrade a Game" under "Games & Codes"-menyen. Der kan du legge til spill så sant du har CD-keyen. Endret 2. mai 2012 av Kaffeleif Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Litt usikker på om det er nytt eller ikke men oppdaget akkurat stories i lore seksjonen av den offesielle siden: http://us.battle.net/d3/en/game/lore/short-story/monk/ det er en historie for hver klasse der du kan lese, noe å gjøre mens vi venter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå