fbassbassbass Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp Og det hjalp egentlig litt på ventinga også. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den kommer garantert ut før den tid radalf, senest starten av 2010, Blizzard har tross alt jobbet med dette her i mange år nå, de har en del content igjen, men de er et stort mannskap, så det burde gå fint. Nåja. Blir ikke overraska om det kommer godt ut i 2010. De har tross alt både WotLK og StarCraft 2 som skal lanseres før den tid. Forhåpentligvis kommer de ikke med alt for stort mellomrom, men Wotlk kommer nok før SC2 og D3 til sist. Dessuten aner vi ikke hvor mange som begynte på prosjektet for 4 år siden. De har sagt at de var 50 som dreiv nå, men jeg antar at de har trappet opp en god del nå etter annonseringen. Men det er lov å være optimistisk! Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 kjapp vurdering av lanseringsdato: høst 2008 - wotlk høst 2009 - sc2 høst 2010 - d3 hadde ikke klaget om d3 kom i august, men tviler litt på den. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei Jeg er i ferd med å starte ny Wiki om Diablo 3. Fra før har jeg pvxwiki.com og cabalwiki.com. Søker etter folk som har lyst å være med på å starte den - dvs admin. Alt som har med penger, server etc er selvsagt på plass. Så trenger administratorer til community&structure. Minste kravet: basic kunnskap om mediawiki og generelt erfaring fra lignende community. Er du interessert? skriv i PM. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har en følelse av at PVP blir mindre kult i D3 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har en følelse av at PVP blir mindre kult i D3 Enn i D2 mener du? Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 1vs1 duel er jo good fun i d2, du vet "aldri" hvilken build og gear motstanderen har før du starter (om du ikke kjenner til fyren fra før logisk nok) Ser ikke noe grunn til at duels i d3 skal bli noe mindre fun. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For min del står SP-opplevelsen helt sentralt, har aldri vært noe særlig tiltrukket av PvP i Diablo i det hele tatt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Enig. Spilte litt coop over lan, men aldri ladder eller noe sånt, SP var greia for meg den gang da. Gøy om Blizz klarer å frelse meg selvsagt Lenke til kommentar
henky Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 SP/MP pve er vel det viktigste for meg, og de fleste. gleder meg sykt til de nye bossene, npcene og landskapene. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vet ikke om denne er postet tidligere, eller om lignende er postet, men jeg er ihvertfall veldig veldig enig i hva som blir sagt her og har underskrevet.. Om det har noen effekt vet jeg ikke.. http://www.petitiononline.com/d3art/petition.html Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tror det kommer ut før 2010. Det er jo en fyr som holder på å dø av kreft så han fikk sendt en kopi av Diablo 3 for å spille det. Han sa at det kom antageligvis til å komme ut før folk forventet. Filmene er her. http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&...ntan&page=1 Diablo 3 leaked info heter de, selvom det ikke er det.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er jo en fyr som holder på å dø av kreft så han fikk sendt en kopi av Diablo 3 for å spille det. Hørtes troverdig ut ... Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tror det kommer ut før 2010. Det er jo en fyr som holder på å dø av kreft så han fikk sendt en kopi av Diablo 3 for å spille det. Han sa at det kom antageligvis til å komme ut før folk forventet. Filmene er her. http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&...ntan&page=1Diablo 3 leaked info heter de, selvom det ikke er det.. Om du hadde giddet å se de andre filmene, kommer det frem at det bare er tull. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Lmfao, er det noen som virkelig trodde på det pisspreiket? Man kan se med en gang f. eks at når han "spiller" så er det egentlig bare gameplay video som Blizzard har lagt ut, bare han har redigert det hele litt med "menu", flink er han hvertfall og jeg tenker han lo godt av alle som trodde på han. Endret 19. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Han "lo" virkelig av en som kalte seg Deathknightsz(slettet nå, men du finner han på D2: cancer video respons. lal, taperkid Lenke til kommentar
henky Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 herregud, sett 3 min av 4 of 4, kan ikke si at jeg trodde paa det... hans monolog fanga meg ikke egentlig.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 http://www.sideshowtoy.com/?page_id=4489&sku=80231 Hvis ikke den er kul så vet jammen ikke jeg.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 http://www.sideshowtoy.com/?page_id=4489&sku=80231 Hvis ikke den er kul så vet jammen ikke jeg.. Veldig pent, må nesten vurderes til innkjøp med mindre de gir ut noe mer fra D3 universet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå