Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den kommer garantert ut før den tid radalf, senest starten av 2010, Blizzard har tross alt jobbet med dette her i mange år nå, de har en del content igjen, men de er et stort mannskap, så det burde gå fint.

Nåja. Blir ikke overraska om det kommer godt ut i 2010. De har tross alt både WotLK og StarCraft 2 som skal lanseres før den tid. Forhåpentligvis kommer de ikke med alt for stort mellomrom, men Wotlk kommer nok før SC2 og D3 til sist. Dessuten aner vi ikke hvor mange som begynte på prosjektet for 4 år siden. De har sagt at de var 50 som dreiv nå, men jeg antar at de har trappet opp en god del nå etter annonseringen. :)

Men det er lov å være optimistisk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei :w00t:

Jeg er i ferd med å starte ny Wiki om Diablo 3. Fra før har jeg pvxwiki.com og cabalwiki.com.

Søker etter folk som har lyst å være med på å starte den - dvs admin. Alt som har med penger, server etc er selvsagt på plass. Så trenger administratorer til community&structure.

Minste kravet: basic kunnskap om mediawiki og generelt erfaring fra lignende community.

Er du interessert? skriv i PM.

Lenke til kommentar
Tror det kommer ut før 2010. Det er jo en fyr som holder på å dø av kreft så han fikk sendt en kopi av Diablo 3 for å spille det. Han sa at det kom antageligvis til å komme ut før folk forventet. Filmene er her. http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&...ntan&page=1

Diablo 3 leaked info heter de, selvom det ikke er det..

Om du hadde giddet å se de andre filmene, kommer det frem at det bare er tull.

Lenke til kommentar

Lmfao, er det noen som virkelig trodde på det pisspreiket? Man kan se med en gang f. eks at når han "spiller" så er det egentlig bare gameplay video som Blizzard har lagt ut, bare han har redigert det hele litt med "menu", flink er han hvertfall og jeg tenker han lo godt av alle som trodde på han. :)

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...