Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
derfor det er bra at ting i blir bundet til deg. du kan sende items vidre. om det skulle eksistert et AH ville det neste vaert noedvendig at tingene skulle bli bundet til deg. om du tenker at folk kan kj;pe utstyr av npc naar de naar en viss level/status tror jeg det ville fungert bedre.

men i D3 dropper det loot til hver enkelt spiller. saa det hjelper ikke om en har addon som plukker opp alt som dropper. blir nesten forhands-designert drop.

Er kanskje wow du snakker om (bold) og ikke diablo3 der?

Men ja, tror egen loot vil hjelpe endel, men på samme tid vil det begrense boost, da man ikke lengre ser hva folk får, og dermed ikke kan stole på at man får items.

Lenke til kommentar

Trading må gjerast beitre på ein eller annan måte. Tanken om eit AH har eg også leika med, men ser ikkje heilt korleis det kan fungere. Mykje trading skjer jo i dag ved at ein berre lagar games med nanm som: "O Oculus N Pul" eller liknande, problemet der blir at vi kan sjå så få games i gongen. Kanskje alt vi treng er ei mykje større liste over games?

Lenke til kommentar

Eventuelt mulighet til å legge ut et par to-tre-fire items for trade når man er online, så kan andre se gjennom hva folk selger og så åpne en liten del av vinduet for begge hvor de kan avtale pris, se igjennom hva de har å tilby osv osv. Et slags privat byttegame som andre ikke kan blande seg inn i.

Lenke til kommentar
derfor det er bra at ting i blir bundet til deg. du kan sende items vidre. om det skulle eksistert et AH ville det neste vaert noedvendig at tingene skulle bli bundet til deg. om du tenker at folk kan kj;pe utstyr av npc naar de naar en viss level/status tror jeg det ville fungert bedre.

men i D3 dropper det loot til hver enkelt spiller. saa det hjelper ikke om en har addon som plukker opp alt som dropper. blir nesten forhands-designert drop.

Er kanskje wow du snakker om (bold) og ikke diablo3 der?

Men ja, tror egen loot vil hjelpe endel, men på samme tid vil det begrense boost, da man ikke lengre ser hva folk får, og dermed ikke kan stole på at man får items.

ja i den posten var det litt slinger i halsen ja. var ikke klar over at det var den du siktet til:)

Lenke til kommentar

Det som er morsomt er å jobbe rævva av seg for det beste av det beste gear/items spillet har å by på, ikke å gå til et "kjøpesenter" og handle inn, våkn opp. De som synes AH kan være en flott ting har tydeligvis spilt FOR MYE World of Warcraft.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

AH kan vaere fint, men slik jeg vet D2 er og ser for meg D3 er passer det ikke inn. Du kan ikke lage ting i diablo, saa du kan ikke kjoepe/selge matterialer. En stoor del av AH.

D3 + AH = daarlig kombinasjon

Endret av henky
Lenke til kommentar
Det som er morsomt er å jobbe rævva av seg for det beste av det beste gear/items spillet har å by på, ikke å gå til et "kjøpesenter" og handle inn, våkn opp. De som synes AH kan være en flott ting har tydeligvis spilt FOR MYE World of Warcraft.

Vel, viss du har eit auksjonshus, so betyr ikkje det at du MÅ bruke det vel? Personleg har eg lyst til at vi får eit slags auksjonshus (eller iallefall ein måte som gjer det lettare å byttehandle) i Diablo 3, av grunnar nevnt tidlegare. Ja, eg har spelt World of Warcraft, heilt til level 34. Viss du meiner det og er for mykje, so.. Ja... Då lurar eg på kor mykje som er "passe" :p

Lenke til kommentar

Hehe, det jeg prøver å si er at det blir for merkelig med AH i Diablo 3, det ville ha vært greit om det ble solgt vanlige "hverdagslige" ting der, men ikke det beste utstyret osv. Det synes jeg man skal få lov til å jobbe for selv, slik at når noen spør hvor faen man har fått tak i det og det så sier man at en har "slåss og blødd "for det, ikke kjøpt det. :)

Lenke til kommentar

ja vi trenger de folka som er gode til å svindle meg :thumbup: alltid like morsomt når du finner ut at du har blitt lurt. med et AH ville ikke det vært like lett. hehe!! som nevnt tidligerekunne det vært lurt med en egen trading channel/server/greie. hørtes veldig bra ut!

Endret av dotero
Lenke til kommentar
Vel, viss du har eit auksjonshus, so betyr ikkje det at du MÅ bruke det vel? Personleg har eg lyst til at vi får eit slags auksjonshus (eller iallefall ein måte som gjer det lettare å byttehandle) i Diablo 3, av grunnar nevnt tidlegare. Ja, eg har spelt World of Warcraft, heilt til level 34. Viss du meiner det og er for mykje, so.. Ja... Då lurar eg på kor mykje som er "passe" :p

Det heter ikke helt til lvl 34, det heter kun til lvl 34.

Det du er borti av AH opp til lvl 34, er saa lite at du vet sikkert ikke hvor halvparten ligger. Og man faar nesten bare "hverdagslige" items i AH i WOW og, man maa jobbe ganske mye for det beste utstyret.

Men man har jo faktisk Tradechannels i Diablo og. det eneste som er, er at folk spammer dem med masse dritt og ingen vanlige faar trada. deretter gaar folk over til aa lage trade-games. Og med plass 8stk. i hvert game blir ikke det akkurat noe marked. Tror det beste som vil skje oss er at kanskje noen games kan ha flere spillere, og vi faar utvidet liste over tilgjengelige games.

Lenke til kommentar

Eventuelt lage noe som er tradegames, ha et sted for bare trading hvor mange flere enn 8 kan joine.

Og hvis vi får noen admins som IPbanner spam folk :D de er så forhatt uansett så trenger dem ikke!

Endret av dotero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...