Winniee Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Lastet ned hele klienten til fullversjonen, kjørte setup... og selvsagt. Updating setup files... Det må da for helvete gå ann å laste ned driten? Dette er ikke betaversjonen engang! Edit: Denne på forumet til D3: For 64-bit system users, Blizzard is currently looking into problems with agent.868 compability errors. Jeg har Win7 64-bit, så det er sikkert noe tull der. Håper de ordner det til launch. win7 64 bit har fungert bra hos meg ihvertfall Fikk til og med spilt litt i sted, ble nettop disconnected. Begynner å like demon hunter Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Der datt servern ned Endret 21. april 2012 av Oriuss Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kjører win7 64bit jeg også. Har fungert fint det. Ble nettopp disconnected jeg også. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kom inn for en halv time siden, skulle gjøre cemetery questen, men fant først den of the fallen, som tok ca 5 minutter, så tok jeg feil defiled crypt. Neste forsøk kom jeg inn i jar of souls crypten, 2 sek igjen; You have been disconnected. -.- Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Neste forsøk kom jeg inn i jar of souls crypten, 2 sek igjen; You have been disconnected. -.- Det er ingen spesifikk jar of souls crypt. Jar of souls er en random event, den kan være i hvilken som helst crypt, og det kan hende den ikke er der i det hele tatt. Samme gjelder den of the fallen – den er ikke garantert å bli generert. Endret 21. april 2012 av Pingas 1 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er ingen spesifikk jar of souls crypt. Jar of souls er en random event, den kan være i hvilken som helst crypt, og det kan hende den ikke er der i det hele tatt. Samme gjelder den of the fallen – den er ikke garantert å bli generert. Formulerte meg kanskje dårlig, men jeg visste det, og det gjør det rett og slett bare bitrere, er ikke sikkert jeg finner jar of souls igjen, siden jeg bare hare tilgang denne helgen. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hehe slapp av, 23 dager igjen og det går kjapt. Spilte igjennom betaen 2 ganger jeg, en gang med WD og en gang med Monk. Nå får det holde frem til release men har fått et kjempebrainntrykk og skal garantert kjøre WD som første char når det kommer ut. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kanskje verdt å linke dette også i denne tråden: The open beta has begun and we've been extremely successful in that we've already managed to break a few things. We've capped the open beta concurrency until we can resolve some stability and service issues, and until it's resolved you will likely see an Error 37 when attempting to log in. Error 12 - This is an error we're still investigating but you can workaround it by simply changing your Battle.net account password to force your account information to refresh. Once changed you can change it back. Error 3003 - Click Options, under Account change your region to The Americas. The open beta is only being held on US hardware. Error 315300 - If you're sure you're typing your correct account information, check to ensure no additional spaces were added before or after your email address. If that doesn't work try a completely wrong account name and wrong password, error, and then again try your correct Battle.net account email and password. Error 24000 - Once logged in you may run into this error when attempting to start a game. We're aware and are working to resolve it as quickly as possible. Gray login button - You need to use your Battle.net email address as your account name. Your BattleTag is a nickname, not your account name. Updating Setup Files - If you're stuck on "Updating Setup Files" try these troubleshooting steps. Crashes - For any crashes please visit the Technical Support forum 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hehe slapp av, 23 dager igjen og det går kjapt. Spilte igjennom betaen 2 ganger jeg, en gang med WD og en gang med Monk. Nå får det holde frem til release men har fått et kjempebrainntrykk og skal garantert kjøre WD som første char når det kommer ut. Samme her, blir garantert WD som hoved. Bruker edderkopper, synes de er effektive (og et stort pluss at de får laptopen til en kompis av meg til å tilte fullstendig når jeg spammer edderkopper.. haha). Pluss at fyren ser ut som han har alvorlig parkinsons. Synd han ikke kan kurere seg selv. Vil gjerne prøve wizard før helga er over. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har så langt prøvd wizard og demon hunter og kan konkludere med at begge klassene er morsomme, men at DH er langt mer effektiv på de lavere levlene. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ender vel opp med minst 1 av hver klasse. :-) Jaja, i D2 hadde man 1 sorc av hver type, minst! Lenke til kommentar
lals Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 noen som kommer inn på beta? Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har så langt prøvd wizard og demon hunter og kan konkludere med at begge klassene er morsomme, men at DH er langt mer effektiv på de lavere levlene. Har prøvd barb, WD og DH! Fikk spillt 2/3 av demoen med DH, men så langt syntes jeg den var den mest effektive, og morsomste :-) Var sikker på at barb skulle bli min main når 15. mai kom, nå er jeg ikke så sikker lenger! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 noen som kommer inn på beta? Vært en del timer siden jeg kom inn nå, det beste man kan gjøre så lenge serverne er åpne er å spamme seg inn helt til det går. Selv om du kommer inn til character creation så kan det også hende at du må spamme for å starte spillet eller at spillet klikker når man lager en ny figur (Skjedde med meg). Men det er en open beta stresstest, se på det som et privilegium om du får spillt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 får meg ikke inn på betaen jeg Men fikk spilt litt igår, eneste negative jeg stusset litt på var skill systemet. Mangel på frihet til å velge hva man vil upgrade når man kommer opp i lvl. Det var mye bedre oppsett på diablo 2 imo , syntes de burde hatt skillsystemet mye mer likt oppbygdslik som det var på 2ern. Lenke til kommentar
lals Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) kom inn i går etter å ha prøvd å logge inn ca 20 ganger. men nå har jeg prøvd i 20 min ikke kommet inn enda.. Endret 21. april 2012 av lals Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg kommer heller ikke inn på betaen, har ikke gjort det i hele dag. Men som flere har sagt så er det jo en stresstest for Blizzard slik at de kan se hvordan serverene fungerer under full load, og hvilken trafficload the kan vente seg ved launchdagen. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Finnes det en programkode man kan lage for å autologin hvert 30 sekund f.eks? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har mot formodning funnet monk og witch dokter klassene til å være de mest spennende. savner enda en melee character da. de kunne hatt med en dual sword char elns. ble litt kjedelig med bare barbar imo. sugent at det ikke er flere klasser Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg kommer heller ikke inn på betaen, har ikke gjort det i hele dag. Men som flere har sagt så er det jo en stresstest for Blizzard slik at de kan se hvordan serverene fungerer under full load, og hvilken trafficload the kan vente seg ved launchdagen. Også verdt å nevne at betaen foregår på en US server, når release dagen kommer så vil vi ha EU servere også. Og med det en god del mindre stress på serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå