Scorpion88 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Okey, nå har jeg fått spilt litt. Ble logget av og fikk logget inn igjen, men jeg får error 3004 da jeg forsøker å "resume game". Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Bare fortsett å prøv, spam den ned. Kommer inn etterhvert. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Okey, nå har jeg fått spilt litt. Ble logget av og fikk logget inn igjen, men jeg får error 3004 da jeg forsøker å "resume game". Gå til main meny og prøv på nytt, funket fett for meg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Støtter det nVidia 3DVision? Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 jeg har ikke hatt noe særlig problem med å logge meg inn på amerikaserverne. var riktignok problemer i går, men kom inn rundt 23, og ble aldri logget ut da jeg først var ikke. Er bare å spamme login, så etter noen forsøk så kommer man seg forbi error 37 eller hva det nå heter Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fant ut at det var deilig å ha Logitech G15 nå, gitt! Lagde en macro som tastet inn passordet mitt og trykte enter. Den repeterte seg selv automatisk helt til jeg var inne, HERLIG! 4 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fant ut at det var deilig å ha Logitech G15 nå, gitt! Lagde en macro som tastet inn passordet mitt og trykte enter. Den repeterte seg selv automatisk helt til jeg var inne, HERLIG! Your high capacity for practical thinking is supreme! I take my hat off to you! Har G19 og kommer til å gjøre det samme! Genialt! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Prøvde litt med withcdoctor nå, men jeg skjønner ikke helt greia med våpen`? I starten så bruker man jo våpnet man har equipped, men på level 2, så får man en annen skill på musknappen, hvordan får man brukt våpen? Man kan jo velge sverd eller bue, er det bare poengløst? Slik det er nå må jeg kaste spells bare for å åpne tønner o.l. AtW Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Du kommer aldri til å bruke autoattack som witch doctor. Våpenkvaliteten bestemmer skaden du gjør med spells. Jo høyere DPS på våpenet, jo høyere DPS med spells. Omtrent alle skills har skaden oppgitt i % av "weapon damage". Om du har et tregt våpen vil du kaste spells tregere, og som oftest hardere. Om du har et raskt våpen får du rask cast rate, og ofte mindre skade per spell. Endret 21. april 2012 av Pingas Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Godt å høre at andre fikk nytte av det også, da. Nytt problem, though. Når det er queue må man også bruke musen til å klikke seg videre, men jeg tror man kommer seg lett forbi med en auto-clicker. Lenke til kommentar
mr.landscape Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Sykt overrasket over at betaen faktisk kjører på laptopen min (HP dv5-1095) ^^ Ikke akuratt maks grafikk men men... bedre en forventet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Prøvde litt med withcdoctor nå, men jeg skjønner ikke helt greia med våpen`? I starten så bruker man jo våpnet man har equipped, men på level 2, så får man en annen skill på musknappen, hvordan får man brukt våpen? Man kan jo velge sverd eller bue, er det bare poengløst? Slik det er nå må jeg kaste spells bare for å åpne tønner o.l. AtW Det er vel slik at DPS'en på våpenet du har equippet øker styrken på spells og abilities. Det er ikke ment å være en knapp for vanlig slåing i det hele tatt egentlig, kun abilities på actionbaren. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Bruke mobilt bredbånd fra ICE i noen år, men fikk endelig vanlig bredbånd for noen måneder siden. Med ICE hadde jeg 6GB i måneden begrensning på nedlasting. Med det jeg har nå tar det ca en times tid å laste ned hele den 7.6GB store fullversjonen av Diablo 3. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fikk en ny error nå, men kan se ut som noen får spilt det nå? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fikk en ny error nå, men kan se ut som noen får spilt det nå? Serveren er nede. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dårlig at coop ikke er available :/ Legg til en venn som har battle.net konto in game og inviter til spillet. Instant co-op Lenke til kommentar
Everket Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Det funket dårlig i går, bare feil mld når man skal akseptere en venn. Har det blitt fikset? Endret 21. april 2012 av Everket Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg spilte med dama i natt. Fungerte utmerket da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Lastet ned hele klienten til fullversjonen, kjørte setup... og selvsagt. Updating setup files... Det må da for helvete gå ann å laste ned driten? Dette er ikke betaversjonen engang! Edit: Denne på forumet til D3: For 64-bit system users, Blizzard is currently looking into problems with agent.868 compability errors. Jeg har Win7 64-bit, så det er sikkert noe tull der. Håper de ordner det til launch. Endret 21. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå