Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Storkoste meg det jeg fikk spilt i natt. Holder på å gå igjennom med alle klassene, da jeg ikke klarer bestemme meg for hva jeg skal velge når spillet er utgitt.

 

Ser mange synes det grafiske var dårlig, noe jeg er svært uenig i. Det gir en herlig atmosfære, og er strengt tatt ikke det viktigste i denne sjangeren.

 

Over til noe annet, svært så vanskelig det skulle være å logge seg på nogenlunde tidlig, ETTER at USA har gått å lagt seg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker første gang jeg spilte D2. Synes det sugde ganske maksimalt og lot det ligge frem til LoD. Lite visste jeg om jeg skulle tilbringe fler timer bak det spillet enn noe annet :p

 

Man må bare gi spillmekanikken litt tid for å lære seg det. Folk forventer i for stor grad å starte opp D3 og fortsette der de slapp i D2, men slik er det ikke. Ting fungerer annerledes og før du klarer å tilpasse deg vil du ikke få noe særlig ut av de nye tingene.

 

Ang. grafikken og mørk og dyster. Gå inn på video options -> gamma calibration -> skru helt ned. Fixed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var altfor enkelt og simpelt for min del ..... mister knapt med helse noen gang og abilities som kjennetegner din klasse blir aldri brukt. Så man må ihvertfall spille på noe annet enn Normal når dette kommer ut. Selv sluttbossen lolla jeg ihjel uten noe problem.

 

Savner taktiske valg i spillet rett og slett, da kunne det vært morro. Men altfor simpelt som det er nå. Er jo bare å holde inn venstre mustast gjennom hele spillet.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jaja, "servers to busy", ja det er en beta, men er villig til å vedde det også vil skje ved release,

Fordelen med at det skjer nå er at de for en skikkelig stress test, og har muligheter til opp skalere infrastrukturen før lansering.

 

Dårlig at coop ikke er available :/

Det er det, men du må åpne spillet ditt. Alle spill man starter er låst og må åpnes for public.

 

 

Det var altfor enkelt og simpelt for min del .....

Begynnelsen er ment å være enkel. Men det kunne godt vært litt større utfordring.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Jaja, "servers to busy", ja det er en beta, men er villig til å vedde det også vil skje ved release,

Fordelen med at det skjer nå er at de for en skikkelig stress test, og har muligheter til opp skalere infrastrukturen før lansering.

 

 

Vi får se, hadde beta på starcraft også, uten at det var problemfritt ved release, og de burde jo ha en bra serverpark iogmed at de har erfaring fra SC2 og WOW, det burde ikke være nytt for de. Ble forøvrig disconnected mitt i ett spill nå.

 

Tester forøvrig litt med munk, det henvises til at man kan salvaage items for crafting, hvordan gjør man det? Og som monk eller annen fighting class, har man noen mulighet til å blokke? Er det noen annen taktikk enn å angripe monsteret som er nærmest å angripe deg først?

 

AtW

Lenke til kommentar

Om dere vil ha litt større utfordring i beta, så er det bare å lage et coop-game med 3 andre, og så soloe. Da blir det fort mer kiting, og taktikk trengs.

Ellers er det vi har tilgang til nå som en tutorial å regne, dette er tross alt 1/3 av Act 1, av totalt 4 acter, av totalt 4 vanskelighetsgrader.

For de som ikke har sett den eller åpenbart glemt den:

Endret av bamsefar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, "servers to busy", ja det er en beta, men er villig til å vedde det også vil skje ved release, det joys of always online.

AtW

 

Klager du over at Blizzard krever at du må være online konstant når du må spille et enspillerspill?! De gjør deg jo egentlig en tjeneste! Ser du har fått smake pisken av en del religiøse allerede, og at betaunnskyldningene hagler. :p

 

Kommer ikke inn jeg heller forøvrig. Legend Of Grimrock here I come! Hvis jeg får logget meg på da. Å nei, stemmer, jeg må jo ikke logge meg på der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Salvage får du når du har gjort ferdig questet du får av blacksmithen. Da bli han "oppgradert" slik at du kan bruke han til å crafte nye ting, og salvage magiske ting for materialer. Du kan også traine han til å kunne lage heftigere ting etterhvert.

 

Sitter å timer ut nå når jeg prøve å starte spillet. Kjedelig.

 

Men da kan jeg jo kommentere litt om opplevelsen så langt. Enig i at det er altfor enkelt. Føler det er litt dummet ned i forhold til diablo2. Veldig lite krevende, og veldig lite variasjon. Føler utvalget av skills er lite og at det ikke er meningen man skal gjøre noe annet enn å bare holde seg til linjen det er lagt opp til. Spilt lengst med wizard, og stusser litt over at man kan bruke alt av våpen og rustning man plukker opp. Ihvertfall alt jeg har prøvd så langt. Kanskje det begrenser seg etterhvert.Trollmann med svære økser og armbrøster. Jaja. Ellers har jeg samme inntrykk av grafikken nå som jeg fikk da de første klippene og bildene kom. Det er litt grautete og alt blender liksom i hverandre. Og jeg liker ikke fargene spesielt godt. Jeg føler historien og fortellingen er litt uinspirert, og ikke lett å leve seg inn i. Vanskelig å si hvor mye det er faktiske problemer med spillet og hvor mye det er en selv som har forandret seg siden det forrige spillet kom ut :)

 

Blæ ble kastet helt ut til login-skjermen nå.. kanskje prøve igjen seinere.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...