Gulrotsaft Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Da kom man jo faktisk inn også da Lenke til kommentar
keZ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Prøvd dette? http://www.nyleveia....tup-files-hang/ Har prøvd men jeg har ikke/ finner ikke battle.net folder'en Lenke til kommentar
Persn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Da kom man jo faktisk inn også da Jeg og, men ble kicka når jeg skulle bytte til monken min Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Helt ok demo. Fikk ikke akkurat kjempestå men var rimelig fett å spille coop. Litt ensformig og er enig med han som sa at det var litt to-bit, gå dit, gjør det typ ting. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Prøvd dette? http://www.nyleveia....tup-files-hang/ Har prøvd men jeg har ikke/ finner ikke battle.net folder'en Hmmms, det var rart, hos megligger den som angitt på artikkelen. Du går på C:/ProgamData og ikke C:/Programfiler eller noe sånt? Edit: Jeg så det nå. ProgramData er en skjult mappe så du fikse at windows utforsker viser skjulte mapper. Endret 20. april 2012 av Persn Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har i utgansgspunktet vært skeptisk og regnet med å bli skuffet av D3 fordi jeg har spilt en god del D1 og 2 over ganske mange år. Har valgt å ikke lese og se filmer av spillet for å prøve å få så fresh start som mulig til release. Prøvde betaen nå og startet en barb som jeg spilte til lvl 7, synes combaten fungerer brukbart, man slipper å spamme så mye som i D2 men føler. Det at man får "combo" av å drepe mange på kort tid var ganske genialt. Synes også rune systemet til abilities så bra ut. Det jeg mislikte var først og fremst at hvilke våpen man bruker ikke har noe å si for attack animations, og fikk følelsen av å løpe rundt med hagle, av både lyden som kom med hvert slag og måten creepsa døde på. Prøvde en monk, men ble ikke helt overbevist av skillsa han hadde. Fikk ikke følelsen av at jeg bygget characteren. Alt i alt litt skuffa, og gadd ikke spille mer. Håper at jeg er mer tålmodig 15 mai Bare nevne at jeg ikke har satt med inn i hvordan ting funker, og spilt svært kort tid, så godt mulig jeg tar feil på noen punkter. Hva synes andre folk? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Føler jeg har dratt tilbake i tid, av å spille diablo 3. Lyder og musikk er jo helt likt. Awesome. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Missunner de som er inne. Håper jeg får testet det i denne helga eller så må jeg vente helt til 15.mai Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Noen andre som har problemer med battletag? Den nekter å godta at jeg har en battletag knyttet opp mot kontoen min, og sender meg til battle.net kontoen min for å lage en battletag jeg allerede har. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Missunner de som er inne. Håper jeg får testet det i denne helga eller så må jeg vente helt til 15.mai Virker som om de jobber stødig med å fikse, jeg har fått logga inn to ganger siste timen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Helt ok demo. Fikk ikke akkurat kjempestå men var rimelig fett å spille coop. Litt ensformig og er enig med han som sa at det var litt to-bit, gå dit, gjør det typ ting. Demo? 2 Lenke til kommentar
keZ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hmmms, det var rart, hos megligger den som angitt på artikkelen. Du går på C:/ProgamData og ikke C:/Programfiler eller noe sånt? Edit: Jeg så det nå. ProgramData er en skjult mappe så du fikse at windows utforsker viser skjulte mapper. Fant den nå. men fikk det ikke til å funke. så det hjalp meg ikke =( Jeg er ikke så rå på data så kanskje det bare er jeg som gjør noe feil =/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Har gitt opp å få betaen til å funke. Får den rett og slett ikke til å laste ned noe som helst. Jaja, får heller laste ned fullversjonen, hamstre øl og pizza og telle dagene. Edit: Har prøvd både EU og US klientene, har brukt begge fiksene på begge versjonene, kjørt som Admin, kjørt i XP modus, slettet hele greien flere ganger og prøvd igjen, men ingenting funker. Enten nekter dritmaskinen å laste ned noe, ellers er det en bug som gjør at den faktisk laster ned, men uten at det vises. Men når hele Client-mappen er på 20MB tror jeg det er det første. Laster ned med rundt 2mb/s, så når den har stått i over en time og lastet ned 20MB er det noe helt feil et sted. Endret 20. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Persn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Har gitt opp å få betaen til å funke. Får den rett og slett ikke til å laste ned noe som helst. Jaja, får heller laste ned fullversjonen, hamstre øl og pizza og telle dagene. Eventuelt bare prøv igjen i mårra Jeg så det var en tråd for det på diablo3 forumet, men trafikken innpå der er så inntens akuratt nå at det var umulig å kommer innpå den. Edit: Det er mange andre enn deg som har det problemet så ikke avfei det som maskinfeil DoubleEdit: Bashiok skrev på twitter nå at dem har funnet en bug i selve installeren Endret 20. april 2012 av Persn Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Klarte faktisk å fått logga inn helt random. Men da er valget hvilken class Lenke til kommentar
Persn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Bashiok @Bashiok If you're seeing Error 12 or No BattleTag, go ahead and try changing your password at http://www.battle.net and let me know if that fixes it. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Grafikken var ikke så pen akkurat som jeg trodde. Men det er jo beta så det kan forandre seg etterhvert. Å slike små lag/stuttering mens man gikk rundt fikk jeg også oppleve. Beta her nok engang, får håpe at spillet ser noe finere ut den 15.mai! Ødela ikke mye for min Wizard skal jeg si dere. Tror faktisk jeg velger Wizard når spillet er ute! Endret 20. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Aigh.... unable to connect, error 3003 :-( andre som har fått denne? ...som ev. har komt igang med spillingen etterhvert? (lov å håpe) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ja de fleste av oss har fått den feilmeldingen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Grafikken var ikke så pen akkurat som jeg trodde. Men det er jo beta så det kan forandre seg etterhvert. Å slike små lag/stuttering mens man gikk rundt fikk jeg også oppleve. Beta her nok engang, får håpe at spillet ser noe finere ut den 15.mai! Ødela ikke mye for min Wizard skal jeg si dere. Tror faktisk jeg velger Wizard når spillet er ute! Grafikken er nok set in stone. Hva mener du skal skje på den fronten på 4 uker? Det de gjør nå er å fikse på div småting og sjekker at servere virker og slikt. Ble småskuffet over grafikken sjæl. Jeg mener Titan Quest (som også er hack & slash) er penere. Likevel, jeg kan leve med det uten problemer. Det jeg likte best er at det føles mer som en total opplevelse enn det f.eks D2 gjør med all voice actingen, story osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå