Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det virkelig kun 5 classes i spillet, eller vil det bli avduket ytterligere? Syns noen av klassene så kjipe og unødvendige ut..

Demon Hunter /meh, synes heller man kunne hatt en ren archer type da...

Witch Doctor /unødvendig spinoff av necromancer og vi har allerede wizard class

men jeg skal ikke forhåndsdømme noe helt og snart ska jeg spille betaen så da får vi se...

Lenke til kommentar

Men er det virkelig kun 5 classes i spillet

Ja, men så var det bare 5 classes i diablo 2 når det kom ut også.

eller vil det bli avduket ytterligere?

Du kan ta deg en banan på at det kommer en, eller kanskje flere expansions som sikkert har flere classes og annet innhold.

Syns noen av klassene så kjipe og unødvendige ut..

Prøv dem først du ;) Jeg likte Monk, Wizard, Barbarian, Witch Doctor og Demon Hunter i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar

Men er det virkelig kun 5 classes i spillet, eller vil det bli avduket ytterligere? Syns noen av klassene så kjipe og unødvendige ut..

Demon Hunter /meh, synes heller man kunne hatt en ren archer type da...

Witch Doctor /unødvendig spinoff av necromancer og vi har allerede wizard class

men jeg skal ikke forhåndsdømme noe helt og snart ska jeg spille betaen så da får vi se...

Diablo 2 hadde også bare fem klasser, som det er nevnt. Men i tillegg hadde D2 tre skilltrees pr klasse, og stort sett fulgte det regelen om jo høyere skill, jo bedre er den. Dvs skill du åpner på lvl 30 vil alltid være bedre enn skills på lvl 1. (med mindre du maxer et lvl 1 skill vs en rank 1 lvl 30-skill). Diablo 3 har en hel drøss skills for hver klasse å velge i, men ingen skill er nødvendigvis bedre enn andre. Du kan bruke de første skillsene hele veien om du vil. I tillegg kan du kun ha seks skills aktive om gangen. Det gjør at du har enormt med muligheter til å leke med skills og finne frem til de du vil. Det gjør at fem, seks Demon Hunters kan ha helt ulike skills, or eksempel. Jeg ville ikke bekymret meg for få klasser. ;)

(dette er selvsagt bare i betaen, så aner ikke hvordan det blir i praksis på høyere levels og Inferno.)

Edit: Irriterer meg at det kun står 'Updating setup files' uten at det er noen som helst indikator hvor langt den er kommet i oppdateringen. Det er en grønn linje der, men den har stått i ro lenge.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hallo til alle som sier at det var KUN 5 klasser i diablo2. DET ER 11 ÅR SIDEN.

Jeg synes det minst burde være 7 fra start, så kan de legge til ytterligere etterhvert.

Hva så om D2 hadde 5 klasser, hvorfor skal det gi meg en faen? Dette er diablo3 ikke diablo2...

Satan heller ta dere heller en bannan på at 5 klasser er gjerrig av blizzard

Lenke til kommentar

MP fungerer i betaen. 4 player er maks. Men i motsetning til D2, så ser du ingen games list, du joiner et random game ved å velge en quest du vil spille.

Edit: Du kan dog, hvis du har en eller flere venner, lage et "party". Da kan dere spille sammen bare dere.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Kan ikke helt se hvorfor 5 klasser er "gjerrig" jeg men.. Er jo et hav av customization i Diablo 3, mye mye mer enn det var i Diablo 2 eller tilogmed WoW for den saks skyld. Flere klasser kommer med expansions, dette spillet blir nok levende i lang tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis PCen din er i specs kunne du ha delt ressursene i 4 og fortsatt klart å kjøre det glatt ;)

Kan love dere at alle klassene er morsomme å spille, på sin måte. Jeg har en liten knapp på Demon Hunter som den svakeste (i beta), men hvordan den blir i release gjenstår å se :) De 4 andre er ganske godt balansert.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Til dere som klager over at det "bare" er 5 klasser: Dere er klar over hvor mye det faktisk koster å utvikle flere karakterer? Kosten øker også for hver klasse fordi spillet må balanserer på nytt. Det er ikke bare å slenge inn en ny karakter. Den skal ha animasjoner, items, skills ++. Dette er nok flere 100 timer, om ikke tusen. med planlegging, implementering, testing, tuning osv.

Skulle de hatt flere klasser ville spillet blit utsatt enda lenger.

Lenke til kommentar

Hallo til alle som sier at det var KUN 5 klasser i diablo2. DET ER 11 ÅR SIDEN.

Jeg synes det minst burde være 7 fra start, så kan de legge til ytterligere etterhvert.

Hva så om D2 hadde 5 klasser, hvorfor skal det gi meg en faen? Dette er diablo3 ikke diablo2...

Satan heller ta dere heller en bannan på at 5 klasser er gjerrig av blizzard

Why so agressive?

Uansett, så anbefaler jeg at du leser det vikingkylling skrev til deg. Begge innleggene.

Potensialet for at D3 har mer customization til tross for likt antall klasser er svimlende store.

Lenke til kommentar

Har dere problemer med å oppdatere betaen? Prøver å laste den ned nå, men det står bare "Updating setup files..." Den grønne linjen gikk rett opp til U'en i Setup, men har stått der ganske lenge nå.

Nope. Gikk greit for meg å oppdatere på skolen i dag. Kan hende at ting går i stå fordi folk laster ned som gale for å være klar til en times tid.

Lenke til kommentar

Har dere problemer med å oppdatere betaen? Prøver å laste den ned nå, men det står bare "Updating setup files..." Den grønne linjen gikk rett opp til U'en i Setup, men har stått der ganske lenge nå.

Jeg lastet den ned nettopp uten problem hvertfall

Lenke til kommentar
Forøvig så er verken "potensiale" eller "svimlende" store ord, ivertfall ikke det sistnevnte.

Med litt grammatikk og verbifisering har de potensiale til å bli svimlende store ord. :p (sorry, for fristende..) :p

Du er tilgitt ;)

On topic har jeg begynt å laste ned EU beta-klienten to ganger allerede. Den grønne statusgreien drar rett opp til U'en i Setup og har vært der hele tiden. Men jeg får ikke noe feilmelding, så er det bare å vente, eller er det noe annet jeg kan gjøre for å være sikker på at den lastes ned?

Hmms, løser denne linken problemet ditt? http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4512271747

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...