Balthier Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 dårlig at man må ponge ut 59 britiske sterling ass... men blir nok kjøp dag 1 for min del læll. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Får det billigere enn det Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 koster 399 på Cdon, iallefall, noen som har billigere? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 https://www.coolshop.com/no/catalog/product/55711-diablo_iii_3_for_pc_mac_pc Lenke til kommentar
lals Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 379,- hos elkjøp. jeg forhåndbestillte hos på elkjop.no for 333,- men det tilbudet er over.. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Noen som har brukt coolshop? Jeg har ikke brukt de før iallefall? Hvordan er de på utsendinger? sender de noen dager før så det faktisk er der før / PÅ release day? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 "Vi sender i dag", står det. Kanskje det er cden men at man ikke har lov å spille/unlockes før på release date? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 dårlig at man må ponge ut 59 britiske sterling ass... men blir nok kjøp dag 1 for min del læll. Dag 1? Jeg kjøpte på battle.net og kan laste ned klienten når jeg vil. Gidder ikke vente på posten. Det beste er at jeg jobber bare halv dag den 15de, og har fri to dager på rad. Det finnes en gud. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Gode nyheter! Denne helgen er betaen åpen for alle spillere, selv om du ikke har fått invitasjon! Sjekk ut denne siden for informasjon om hvordan du kan kose deg med Diablo 3 i helgen!: http://www.diablofans.com/ Angrer som en bjønn på at jeg ba dama på deit i kveld for å si det sånn! 3 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Official post for de som fortsatt er skeptisk: http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/Diablo%C2%AE_III_Open_Beta_Weekend-4_19_2012#blog Da er det bare å få unna jobbtimene kjapt som fy! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Om det som står der er riktig, så er det vel ingen grunn til å haste på jobb? 12 PDT er vel 21 eller noe på disse trakter? AtW Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Om det som står der er riktig, så er det vel ingen grunn til å haste på jobb? 12 PDT er vel 21 eller noe på disse trakter? AtW Korrekt, ta heller noen timer overtid om mulig Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Glemte tidssonene ja. Jaja, da blir det ut å nyte godværet med en kald pils, mens man venter! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Blizzard benytter seg vel dessverre av Origin og ikke Steam ettersom jeg husker? Noen som vet hva det evnt vil koste på Origin? Lenke til kommentar
lals Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 blizzard bruker verken origin eller steam. du logger inn i selve spillet. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Blizzard benytter seg vel dessverre av Origin og ikke Steam ettersom jeg husker? Noen som vet hva det evnt vil koste på Origin? hahahaha.. Den var ny. Til OpenBeta. Gode greier, selv om jeg har kjørt igjennom beta på alle classes. Blir nok litt co-op med noen venner istedet nå som ikke har fått testet. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 "Vi sender i dag", står det. Kanskje det er cden men at man ikke har lov å spille/unlockes før på release date? CD-ane er ikkje produsert endå, så det skal godt gjerast! Oioi, er overstadig misunneleg på alle som får prøve betaen i helga! Enjoy! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 blizzard bruker verken origin eller steam. du logger inn i selve spillet. Battle.net ja, sånn var det Flott at utgivere tvinger oss til å sjonglere mellom 3 spillportaler da.. 4 hvis du tar med Ubisoft`s Uplay Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Noen som har peiling på tidssoner som vet eksakt når den åpnes for alle? Det gledes, har tidligere sagt at jeg ikke hadde spilt beta om jeg fikk men hvem lurer jeg med det. Kommer til å spille igjennom med alle klassene vil jeg tro. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Noen som har peiling på tidssoner som vet eksakt når den åpnes for alle? Det gledes, har tidligere sagt at jeg ikke hadde spilt beta om jeg fikk men hvem lurer jeg med det. Kommer til å spille igjennom med alle klassene vil jeg tro. Finnes vel ganske mange klokker på nett som viser hva klokka er i forskjellige tidssoner. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå