Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atw, du tar jo alt utav sammenhengen, kjære deg. Han sier jo ikke noen ting om at det er mindre poeng, men at det er fint å ha som healer:)

Er drit lei postene der du pisser på ting som andre sier, og kverrulerer. Seriøst. Les over tingene før du skriver. Takk

For all del, misforstå meg rett, ALT du sier er ikke tull:) Du har mye bra også å komme med.

Endret av elx90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Atw, du tar jo alt utav sammenhengen, kjære deg. Han sier jo ikke noen ting om at det er mindre poeng, men at det er fint å ha som healer:)

Er drit lei postene der du pisser på ting som andre sier, og kverrulerer. Seriøst. Les over tingene før du skriver. Takk

"awT"

"Kjære deg", jeg klarer ikke akkurat å ta kritikken din så veldig tungt når du klarer å ta ett enkelt spørsmål, som ikke er ladet på noe vis, som kverrulering, eller noe som tas ut av sammehengen. Hva med å lese over mitt innlegg før du svarer? Er det virkelig en unaturlig ting å spørre om?

AtW

Lenke til kommentar

WD blir også min første. Monk har imo tapt seg litt siden tidlig beta. Jeg kan ikke sette fingeren på det for jeg har ikke studert hva det er, men han føles bare ikke like kul lenger.

Men noen nevnte tidligere i tråden at D3 er et single-player spill. Hvor kommer det fra? Blizzard har vel aldri ytret noe annet enn at D3 først og fremst er ment for multiplayer. Om du velger å gjøre det alene eller med venner/ukjente er jo opp til deg. Med AHs og Inferno er det jo helt klinkende klart at de ønsker at D3 i høyere grad vil være et MP spill enn SP.

D1 og D2 var nok i høyeste grad ment for SP, men D2 utviklet seg raskt til å bli et av de mest spilte multiplayerspillene i verden i flere år på rad. En naturlig utvikling da vil jo være at D3 har et større fokus på MP enn SP når vi snakker om 2012 hvor folk flest som har tilgang på en maskin som kan kjøre D3, også har tilgang på internett mesteparten av tiden de tilbringer på maskinen.

Jeg ser selvsagt argumentet om at det i enkelte tilfeller er ugunstig for noen, men når disse tilfellene helt klart er unntakene snarere enn regelen så ser jeg ikke problemet og argumenter som "ja men faen, jeg får ikke spillt på hytta - boikott spillet! Hater blizzard!"* rett og slett blir for barnslig.

* tilfeldig, ikke ordrett gjengitt sitat.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har også litt lyst til å prøve Wizard. Hva tror folket? Wizard/WD? Pros/cons?

Jeg liker veldig godt konseptet med petklasser i ARPG spill, og jeg synes også WD har vanvittig kult konsept på skills og slikt.

Når det skal sies er jo Wizard en klasse med mer direkte skade, og masse syke AoE abilities. Jeg vil tro bakdelen til begge disse klassene er at de har glasskanonfunksjon, kanskje i størst grad Wizard som kun har follower til å tanke for seg. Vanskelig å si før vi ser hvordan klassene fungerer på høyt nivå, jeg er rimelig sikker på at alle er underholdende på sin egen måte

Må si jeg også gleder meg til å spille Barb, angrepene ser ut til å virkelig gi trøkk. Er veldig glad for at Blizzard ventet til en tid hvor ragdolleffekter er en selvfølgelighet, det bidrar mye spillopplevelsen på slike klasser.

Lenke til kommentar

Diverse rabalder på nettet nå at Diablo 3 beta ligger åpent for alle, dere får sjekke Battlenet kontoen å se.

Det var en feil som gjorde at alle b.net-kontoer kunne logge seg inn gjennom beta-klienten. Det ble oppdaget rimelig fort, og serverne er tatt ned mens de fikser problemet.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Går rykter om at D3 beta nå er åpent for alle, men uten noen kommentar fra Blizz.Noen som har det installert og kan bekrefte?

Edit: right...

fikk installert det. men får ikke spillet pga servere er nede..

Lenke til kommentar

Jeg har også litt lyst til å prøve Wizard. Hva tror folket? Wizard/WD? Pros/cons?

Jeg liker veldig godt konseptet med petklasser i ARPG spill, og jeg synes også WD har vanvittig kult konsept på skills og slikt.

Når det skal sies er jo Wizard en klasse med mer direkte skade, og masse syke AoE abilities. Jeg vil tro bakdelen til begge disse klassene er at de har glasskanonfunksjon, kanskje i størst grad Wizard som kun har follower til å tanke for seg. Vanskelig å si før vi ser hvordan klassene fungerer på høyt nivå, jeg er rimelig sikker på at alle er underholdende på sin egen måte

Må si jeg også gleder meg til å spille Barb, angrepene ser ut til å virkelig gi trøkk. Er veldig glad for at Blizzard ventet til en tid hvor ragdolleffekter er en selvfølgelighet, det bidrar mye spillopplevelsen på slike klasser.

Skjønner. Hører at mange kiter med ranged i D3, og det er en taktikk jeg ikke har så lyst til å benytte siden det må være dønn kjedelig. Er det slik at de som kiter er helt uten skills? Kunne tenkt meg en AoE/DPS-class type Mage, og da fortrinnsvis i gruppe med andre, men jeg må lære meg spillet litt først solo.

Får nok bare hoppe litt i det og prøve begge deler en del levels før jeg bestemmer meg.

Barb ser rimelig powerful ut der han denger undeads øst og vest så de flyr flere meter unna. Gleder meg til å se slikt live. Elsker ragdollfysikk!!

Lenke til kommentar

Jeg vil nok tro at alle ranged-klassene ender opp med å måtte kite litt på de høyere vanskelighetsgradene, men det er jo bare naturlig når fiendene er heftige. Blir nok neppe så stort problem i D3 ettersom man faktisk har ganske mange skills til rådighet i combat, som bør løsne litt opp i repetivt gameplay.

Jeg regner med jeg lager Monk som min første hardcore character, virker som man kan specce seg rimelig defensivt om man vil. Først skal jeg selvfølgelig nå maks level på normal modus og lære meg spillet skikkelig.

Den siste ventetiden her synes jeg er lang, gleder meg veldig. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror monken er ok alene, men blir bare bedre og bedre dess fler spillere som er med, men regner nesten med at det er en maks avstand på auraen akkurat som paladinen hadde i d2. Mon tro om man kan bruke 2 auraer samtidig som før også.. hihi.

Lurer på om multiboxing blir populært i dette spillet: http://en.wikipedia.org/wiki/Multiboxing

Det var i alle fall populært i D2, samt ganske mange MMO'er.

Lenke til kommentar

hva er det man kan gjøre sånn MP vis? er det liksom coop campaign med pvp elns? noen som kan forklare MP delen av diablo3?

I D3 multiplayer så kan man gjøre quests eller grinde items med opptil 3 andre spillere. Monstre man møter blir gradvis sterkere og gjør mer skade desto flere som er med. Det er derfor viktig å holde sammen og samarbeide istedenfor å løpe i hver sin retning og leke helt. PvP er ikke implementert fra release, men det blir tilgjengelig i den første store patchen som blir utgitt etter release.

Jeg tror monken er ok alene, men blir bare bedre og bedre dess fler spillere som er med, men regner nesten med at det er en maks avstand på auraen akkurat som paladinen hadde i d2. Mon tro om man kan bruke 2 auraer samtidig som før også.. hihi.

Mantras har 40 yard rekkevidde, man kan heller ikke få to auras fra samme monk siden mantras ikke er tilgjengelig fra items. (Ikke fra release iallfall.)

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til å multiboxe i D3 blir for å botte, hvis det fortsatt vil være mulig.

Grunner til at man ikke trenger å multiboxe i D3:

- Shared stash, du trenger ikke mule med deg selv. Med mindre du fyller opp absolutt alt sammen, og må fortsette å stashe i inventory på charsene dine.

- Ingen åpne games. Du joiner et "game" pr. quest, så du vil i teorien aldri sitte fast på en quest fordi du ikke finner et game.

- Jeg antar at det ikke er mulig å rushe spillet slik som i D2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...