Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG lvl 74 i løpet av 2 dager? Har du fått noe gear da, eller har du noen spesiellt teknikk/build som du har brukt for å levle så fort?

 

Stemmer som bruktbilen sier, boosted gjennom storyen, for så å ta baal runs. Går fantasktisk fort opp til ca lvl 87, før du møter veggen å det går dritsakte.

 

Jeg har eeekstremt dårlig gear. Har jo ikke funnet en dritt, og kjenner ingen online lengere.

Lenke til kommentar
OMG lvl 74 i løpet av 2 dager? Har du fått noe gear da, eller har du noen spesiellt teknikk/build som du har brukt for å levle så fort?

 

Blitt boostet, for så å tatt trist/tomb/baal/cow runs.

 

Jupp

 

Trist 1-15, Tomb 15-20, cow 20-24, Anci 24-25, Baalruns 25-40(-50)

Endret av laffe
Lenke til kommentar

jeg elska min perfect hammerdin, den tok alt som var, men det tok mange timer spilling for å skaffe gear og alt,,men det var verdt det :)

 

mf sorc er også noe jeg har savna, nå trur jeg faen meg jeg må begynne å spille på 2`ern igjen ;)

 

trur 3`ern blir bra, selv om den ser veldig lik WOW ut, så har jeg store forhåpninger,

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at jeg ikke spiller på Battle.net er at charen blir slettet etter en stund dersom du er inaktiv - og jeg er ofte inaktiv. Det bør de kvitte seg med i Diablo3, det er tross alt ingen grunn til å slette noen kb fra en database så billig som harddisker er for tiden.

Lenke til kommentar

Ja det er et helvete at det alltid skal bli sletta:( men det koster da tydligvis noe siden de ikke lagrer dem fulltid:( jeg har opplevd at battle.net har blitt resetta og mista noe jævlig bra stuff:( så hvis du spiller med venner, så er det best å spille over hamachi eller noe lignende:) så slipper du å få charen sletta også:D

Endret av dotero
Lenke til kommentar

Problemet er ofte at det tar lengre tid å finne godt utstyr enn det tar å komme opp i høyt lvl. Noe utstyr spiller du gjerne flere år uten noen gang å finne. Slik som meg og WF, i alle år som jeg har spilt så har jeg aldri selv funnet en WF. Fikk jo tradet til meg en, men likevel fant aldri den. Likevel nådde min Amazon lvl 99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...