Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe Men vææær så snil å ikkje dra den diskusjonen inn her og, ein tråd som aldri kjem til å ta slutt er vel nok? Ofc not, er en annen tråd som er kun designert til nettopp den spesifikke debatten! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det sånn at det ikke blir acts, men en hel verden med map og greier? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det kommer til å bli på samme størrelse som D2, med 4 acts. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det kommer til å bli på samme størrelse som D2, med 4 acts. At det blir på størrelse med D2 er korrekt, derimot skulle jeg likt å se noen kilder hva antall acts angår. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Samme det, så lenge det er acts! Elsker det systemet. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Acts er et genialt system ja, kommer det blir veldig store forskjeller på steder vi skal besøke i Diablo III. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Diablo 2: LOD er desidert det spillet jeg har brukt mest antall timer på. Og nyheten om 3'ern er som søt melodi i mine ører! Satse på releasen ikke havner i nærheten av eksamenstider Jeg også! Fy faen og mange timer jeg har med det! Spillte det seinest istad.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Måtte starte igjen, selvsagt har alt blitt slettet for hundrede gang, men hardcore er like morsomt, lvl 22 nec nå og akkurat ferdig med act 2. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Starta igjen jeg også. Hadde egentlig tenkt til å spille rolig, og ta alle quests alene eller i små grupper. Men endte opp som lvl 74 etter 2 dager spilling, slik som alltid skjer. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 OMG lvl 74 i løpet av 2 dager? Har du fått noe gear da, eller har du noen spesiellt teknikk/build som du har brukt for å levle så fort? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 OMG lvl 74 i løpet av 2 dager? Har du fått noe gear da, eller har du noen spesiellt teknikk/build som du har brukt for å levle så fort? Blitt boostet, for så å tatt trist/tomb/baal/cow runs. Lenke til kommentar
henky Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Savner Baalruns, suger å være på ferie uten sin egen pc:P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 OMG lvl 74 i løpet av 2 dager? Har du fått noe gear da, eller har du noen spesiellt teknikk/build som du har brukt for å levle så fort? Stemmer som bruktbilen sier, boosted gjennom storyen, for så å ta baal runs. Går fantasktisk fort opp til ca lvl 87, før du møter veggen å det går dritsakte. Jeg har eeekstremt dårlig gear. Har jo ikke funnet en dritt, og kjenner ingen online lengere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) OMG lvl 74 i løpet av 2 dager? Har du fått noe gear da, eller har du noen spesiellt teknikk/build som du har brukt for å levle så fort? Blitt boostet, for så å tatt trist/tomb/baal/cow runs. Jupp Trist 1-15, Tomb 15-20, cow 20-24, Anci 24-25, Baalruns 25-40(-50) Endret 9. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
eshhse Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jeg elska min perfect hammerdin, den tok alt som var, men det tok mange timer spilling for å skaffe gear og alt,,men det var verdt det mf sorc er også noe jeg har savna, nå trur jeg faen meg jeg må begynne å spille på 2`ern igjen trur 3`ern blir bra, selv om den ser veldig lik WOW ut, så har jeg store forhåpninger, Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den eneste grunnen til at jeg ikke spiller på Battle.net er at charen blir slettet etter en stund dersom du er inaktiv - og jeg er ofte inaktiv. Det bør de kvitte seg med i Diablo3, det er tross alt ingen grunn til å slette noen kb fra en database så billig som harddisker er for tiden. Lenke til kommentar
dotero Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Ja det er et helvete at det alltid skal bli sletta:( men det koster da tydligvis noe siden de ikke lagrer dem fulltid:( jeg har opplevd at battle.net har blitt resetta og mista noe jævlig bra stuff:( så hvis du spiller med venner, så er det best å spille over hamachi eller noe lignende:) så slipper du å få charen sletta også Endret 12. juli 2008 av dotero Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Problemet er ofte at det tar lengre tid å finne godt utstyr enn det tar å komme opp i høyt lvl. Noe utstyr spiller du gjerne flere år uten noen gang å finne. Slik som meg og WF, i alle år som jeg har spilt så har jeg aldri selv funnet en WF. Fikk jo tradet til meg en, men likevel fant aldri den. Likevel nådde min Amazon lvl 99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå