Syncz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har alle chars blitt slettet på betaen? Var inne i dag og alle mine var borte XD Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har alle chars blitt slettet på betaen? Var inne i dag og alle mine var borte XD Jepp, samme her. Så er nok blitt slettet ja. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Hvor bestiller folk Collector's Edition fra? Bestilte SC2 CE frå cdon, og det gjekk fint, så har gjort det same med D3. Lurer på om dei hadde litt leveringsproblem med SC2, så kan jo vere at dei typisk ikkje får så mange, spekulasjonar spekulasjonar. Er ikkje i Norge før 1 mnd etter release så reknar med eg får innen den tid uansett, men det kan jo kanskje vere verdt å bestille frå ein større butikk for å vere sikker på å få det på dagen. Da er Book of Cain på vei i posten. Gleder meg Herleg. Kor/kor mykje? Endret 12. april 2012 av LMH Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Var det noe gamechanging stuff i patchen (regner med det var patch siden alle chars var borte) eller skal jeg drite i å prøve på nytt? (Beta) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det var character wipe etter patchen. Gis forøvrig ut 275 000 nye nøkler. Jeg var ikke heldig. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4427704063 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Herleg. Kor/kor mykje? 229 kr fra Platekompaniet. http://www.platekompaniet.no/Bok.aspx/BOK/Deckard_Cain/Diablo_III_Book_of_Cain/?id=9781608870639 Fås vel garantert for sikkert 100 kr mindre på diverse utenlandske sider (Amazon etc), men gidda ikke styre med det 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Var det noe gamechanging stuff i patchen Nei, primært balansering Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Og få beta nøkkel nå blir mindre og mindre interessant synes jeg jo nærmere release vi kommer. Men gleder meg noe sykt nå! Trenger også litt oppdatering av pc så blir ikke gratis dette spillet Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Og få beta nøkkel nå blir mindre og mindre interessant synes jeg jo nærmere release vi kommer. Men gleder meg noe sykt nå! Trenger også litt oppdatering av pc så blir ikke gratis dette spillet Helt enig, tror ikke jeg hadde prøvd beta engang om jeg hadde fått det nå. Blir jo ikke like artig å spille det for første gang om man allerede har vært igjennom innholdet i betaen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ikke like artig? Det kommer til å bli 10x awesome å spille release enn om jeg ikke hadde spillt betaen i 100+ timer allerede Så fett er det faktisk, mtp at det ikke tar mer enn ca. 2-3 timer pr. char for å "runde" det bittelille vi får se i betaen. Føler egentlig at det har vært veldig positivt å lære seg spillet før release, slik at jeg slipper så mye plunder når jeg først skal i gang. Selv om jeg er en casual gamer, så har jeg som mitt store mål å rushe til lvl 60 så fort som overhode mulig. Eneste jeg skal bruke lang tid på er normal hvor jeg skal få med meg alt av lore, drepe hvert monster og knuse hver eneste stein Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg skal nyte hver del av Diablo 3 NØYE, og ta meg god tid til alt. Gleder meg til å se hvordan historien utvikler seg. (og hva vi kan vente av expansions) Det blir kos Rask levling kan jeg gjøre i TERA Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvis noen har en ekstra key, så send den med glede til meg Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ny video ute for Monk. Personlig liker jeg den ikke like bra som barb sin, men elendig er den kanskje ikke? Skal sies den har fått en del kritikk for bruk av gammel gameplay og en "dårlig spiller"? http://www.youtube.com/watch?v=iVPakGBUKEQ Lenke til kommentar
garnok Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 ja, monk videoen viste ikke monken på sitt beste. Monk er 10x mer awesome enn det som man får inntrykk av i videoen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Tror faktisk ikke Blizzard kunne gjort noe dummere enn å ha en 1-2(maks) timer's beta. La oss oppleve halvparten av Act 1 så blir jeg glad. Jeg vil SPILLE, ikke prøve. Det er ikke lang tid igjen, men en liten gulrot hadde vært greit. ( Selv har jeg spilt betaen i over 60 timer og fått alle chars i max level, så jeg vet hvor kjedelig og repetativt betaen er. ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva er egentlig forskjell på monk og barbarien gameplaymessig? I hva slags situasjoner er den ene bedre enn den andre? AtW Tror faktisk ikke Blizzard kunne gjort noe dummere enn å ha en 1-2(maks) timer's beta. La oss oppleve halvparten av Act 1 så blir jeg glad. Jeg vil SPILLE, ikke prøve. Det er ikke lang tid igjen, men en liten gulrot hadde vært greit. ( Selv har jeg spilt betaen i over 60 timer og fått alle chars i max level, så jeg vet hvor kjedelig og repetativt betaen er. ) Noe dummere for hva? Hva mener du blizzard taper på det? AtW Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 En beta har aldri vært ment for at man skal kunne ha det gøy med å spille mens man venter på det ferdige produktet. Det er fullt og helt opp til utviklerne i slike situasjoner, og de bruker det (fornuftig nok) til å teste stabilitet på servere samt utbedre feil som åpenbarer seg under denne delen av testingen. Som AtW sa: Blizzard taper ingenting på å holde tilbake deler av spillet. Syns ærlig talt folk burde slappe av litt. Spillet kommer om under én måned, deal with it. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Min glede. Hva har det å si? Blizzard bruker betaen til testing, og blodfans, som jeg antar du er, kommer til å kjøpe spillet uansett, er ikke det riktig? AtW Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Selfølgelig, men jeg kan ikke vente. Jeg vil ha mer. Basta. ( Har allerde forhåndsbestilt CE, så jo. Jeg har kjøpt det. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå