Wataboy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Fikk og fra Spaceworld! Happy times! hvordan fikk du det? kjøpte du et spesielt spill eller noe? De hadde konk for keys Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er det noen som har beta som har lyst til å hjelpe meg med Life Saver achievement? Siste jeg behøver før overachiever i beta. (jeg vet det ikke blir lagret, men jeg er en completionist) Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Startet med Monk og hei det var morsomt gitt. Ett spm. Har det noe å si hvike type våpen monk bruker. Tar bare å skifter til det som er best dps på Endret 29. mars 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 I starten trudde eg at du måtte ha fist weapons for at skills skulle funke, men det ser ut som at du kan bruke kva som helst. Våpenet du spring rundt med vert ikkje reflektert i animasjonane, då - det ser ut som om du berre slår og sparkar sjølv om du har ei øks i handa. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Og hvorfor er det så ille med enda en ranged class når vi har minst tre melee classes? Ikke noe galt med en til, men hvis man skal ha flere klasser av samme type så må de oppleves som forskjellig. Hvis to klasser er for like, så ser jeg ikke noen grunn til å behold den ene. Du kan bruke kva som helst. Våpenet du spring rundt med vert ikkje reflektert i animasjonane, du berre slår og sparkar sjølv om du har ei øks i handa. Fixed Er bare å gå for våpenet med best stats som du/klassen kan bruke. Endret 29. mars 2012 av Crowly Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så når jeg var ferdig med skeleton king at det droppet 2 knuckles fra han, begge hadde + til monk stats så regner med det er å gå for, samme som katars og sånt for assassin i D2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Var skeptisk til å droppe skjoldet i starten, men du får etter kvart ein Passive som gjev deg 25% dodge om du DW-ar. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Tar jo ikke dmg at all da. Hadde skjold til lvl 10 da ^^ Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 såvidt jeg klarer å holde meg, kan spille beta, men nekter! 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 såvidt jeg klarer å holde meg, kan spille beta, men nekter! Ok. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 såvidt jeg klarer å holde meg, kan spille beta, men nekter! Gi nøkkelen / Lån accounten din til meg. Du får den selvsagt tilbake når som helst du vil. Hva sier du? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 såvidt jeg klarer å holde meg, kan spille beta, men nekter! Troll. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor er han troll? Hadde gjort det samme selv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvordan er det mulig å få achievementen for å gjenopplive folk? Har spilt betaen i 40 timer til sammen og aldri sett en person dø enda. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 De fleste bare arrangerer det med en kompis eller noen andre. Jeg har heller ikke sett noen dø, med rundt 60 timer spillt Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har ikke testet coop, så vet ikke hvor mye vanskeligere det er med flere spillere. Men i solo så er det fremdeles veldig lett, eneste jeg har merket til at de doblet skaden fra monstre er at jeg er nødt til å bruke en healing potion en gang i blant, primært hvis jeg ikke følger helt med eller får veldig mange på meg samtidig. I coop så øker jo vanskelighetsgraden med antall spillere, og det ser ut til at man er nødt til å holde seg mer sammen. Vil tro at dette gjelder for senere i spillet. http://us.battle.net...97156?page=2#26 Shouldn't wandering be more risky in a group of four, as the monsters will be harder? He means that if 1 person leaves group of 3, the 2 people left grouped together will still die if they encounter hard mobs. The single person doesn't stand a chance. If there's a group of 4 and 1 person leaves, the group of 3 still has a chance to survive. This. And again, we're talking about two things that vary a lot: the speed at which your specific party can deal with regular enemies, and the degree of uptick in difficulty when you go from regular enemies to champions. The variance is on the skill of the players, and the affixes on the enemies. I'd guess that in some cases, a group of three players (in a game of four, where the fourth is away) are going to get along just fine for pack after pack after pack, albeit much slower than if their comrade was with them. And in other cases, those three players are going to rapidly die to the first pack they encounter. Why? The answer will be their gear, or their mix of chosen skills, or the fact that the game happened to roll a pack of champs with lightning creeping all over the area, etc. etc. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvordan er det mulig å få achievementen for å gjenopplive folk? Har spilt betaen i 40 timer til sammen og aldri sett en person dø enda. Enkelt - du spiller vanskligere deler enn første delen av første akten på første vansklighetsgrad! 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Prøvde coop litt i går. Med fire mann i part var største skilnaden at mobs fekk masse ekstra HP. Skaden dei gjorde var ikkje dramatisk. Kunne lett halde alle på 100% med min eine heal, sjølv om vi hoppa inn i midten av masse mobs, eller hamra laus på Leoric utan å bry oss om kva som skjedde rundt oss. Men så er jo dette første delen av Act 1 på Normal. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ja, er jo tross alt normal, så er vel ikke annet å vente at det er litt lett Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 For de som synes det er for lett. Har dere i hele tatt spilt D2? Første del av act 1 er jo piss enkelt der og, er jo en grunn 90% spilte den på /players 8. Blizz har sagt det blir vanskeligere etterhvert så jeg er optimist ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå