Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I starten trudde eg at du måtte ha fist weapons for at skills skulle funke, men det ser ut som at du kan bruke kva som helst. Våpenet du spring rundt med vert ikkje reflektert i animasjonane, då - det ser ut som om du berre slår og sparkar sjølv om du har ei øks i handa.

Lenke til kommentar

Og hvorfor er det så ille med enda en ranged class når vi har minst tre melee classes?

Ikke noe galt med en til, men hvis man skal ha flere klasser av samme type så må de oppleves som forskjellig. Hvis to klasser er for like, så ser jeg ikke noen grunn til å behold den ene.

 

 

Du kan bruke kva som helst. Våpenet du spring rundt med vert ikkje reflektert i animasjonane, du berre slår og sparkar sjølv om du har ei øks i handa.

Fixed :dremel: Er bare å gå for våpenet med best stats som du/klassen kan bruke.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Har ikke testet coop, så vet ikke hvor mye vanskeligere det er med flere spillere. Men i solo så er det fremdeles veldig lett, eneste jeg har merket til at de doblet skaden fra monstre er at jeg er nødt til å bruke en healing potion en gang i blant, primært hvis jeg ikke følger helt med eller får veldig mange på meg samtidig.

 

I coop så øker jo vanskelighetsgraden med antall spillere, og det ser ut til at man er nødt til å holde seg mer sammen. Vil tro at dette gjelder for senere i spillet.

http://us.battle.net...97156?page=2#26

 

Shouldn't wandering be more risky in a group of four, as the monsters will be harder?

He means that if 1 person leaves group of 3, the 2 people left grouped together will still die if they encounter hard mobs. The single person doesn't stand a chance.

If there's a group of 4 and 1 person leaves, the group of 3 still has a chance to survive.

This.

And again, we're talking about two things that vary a lot: the speed at which your specific party can deal with regular enemies, and the degree of uptick in difficulty when you go from regular enemies to champions. The variance is on the skill of the players, and the affixes on the enemies. I'd guess that in some cases, a group of three players (in a game of four, where the fourth is away) are going to get along just fine for pack after pack after pack, albeit much slower than if their comrade was with them. And in other cases, those three players are going to rapidly die to the first pack they encounter.

Why? The answer will be their gear, or their mix of chosen skills, or the fact that the game happened to roll a pack of champs with lightning creeping all over the area, etc. etc.

 

Lenke til kommentar

Prøvde coop litt i går. Med fire mann i part var største skilnaden at mobs fekk masse ekstra HP. Skaden dei gjorde var ikkje dramatisk. Kunne lett halde alle på 100% med min eine heal, sjølv om vi hoppa inn i midten av masse mobs, eller hamra laus på Leoric utan å bry oss om kva som skjedde rundt oss.

 

Men så er jo dette første delen av Act 1 på Normal. :p

Lenke til kommentar

For de som synes det er for lett. Har dere i hele tatt spilt D2? Første del av act 1 er jo piss enkelt der og, er jo en grunn 90% spilte den på /players 8. Blizz har sagt det blir vanskeligere etterhvert så jeg er optimist ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...