Romis Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Trenger den egentlig ikke, men prøver meg siden jeg alltid vinner slike konkurranser.. > 266 Hvis du ikke trenger den holder du kjeften din igjen din innsnerva ÆWÆEQWEIQ WEOQWE. /sint Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Da er konkurransen over! Taller og vinneren kommer straks. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Da er konkurransen over! Taller og vinneren kommer straks. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Tallet ble 793, vinneren er da Synch med bare 63 ifra! Kode blir sendt PM, til resten beklager at dere ikke vant...vet å ille det er å vente! Endret 27. mars 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 :thumbdown: Gratulerer synch Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, ja. Har tilgang til en venns beta-konto 24/7 uansett. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Er det nå jeg skal si at jeg betaler for en key? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Fikk og fra Spaceworld! Happy times! spilte litt nå, og er jo goooood feel på spillet. Men er det andre som sliter med "klarheten" på selve char? Spiller female monk og hun er litt blurry liksom.. Som jævla lav res\old grafikk.. Men står alt på max i 1920x1080.. Og ja vet er beta. Men dette var litt skuffende, og mener var bedre kvalitet når jeg sjekket vids for ca 4mnd siden :S Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Fikk og fra Spaceworld! Happy times! spilte litt nå, og er jo goooood feel på spillet. Men er det andre som sliter med "klarheten" på selve char? Spiller female monk og hun er litt blurry liksom.. Som jævla lav res\old grafikk.. Men står alt på max i 1920x1080.. Og ja vet er beta. Men dette var litt skuffende, og mener var bedre kvalitet når jeg sjekket vids for ca 4mnd siden :S Jeg skal si meg enig i at character models kanskje ikke er verdens klareste, men ut over det synes jeg estetikken i spillet er utrolig passende. Det er også viktig å merke seg at Blizzard ikke lager hardware-pushers, da de har store markeder i folk uten high-end PCer. Men om jeg har noe å utsette på spillet, så må det være... at det ikke er ute enda Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har et år gratis WoW kort som jeg ikke har benyttet meg av. Kvalifiserer det til å få D3 gratis? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Bare jeg som begynner å bli litt smålei av å kverke Skeleton King nå? Btw, utifra betaen: Hvilken class tror dere at dere ender opp på i retail-versjonen av spillet? Selv står jeg litt på vippen mellom Wizard og Barbarian. Vanskelig valg! Endret 28. mars 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Wd eller Monk her. Hadde de bare fikset animasjonene til monken(slik at h*n faktisk bruker våpene h*n har) så hadde det vært monk med en gang.. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Utgangspunket vill jeg spille DH, men etter å ha prøvd barbar heller jeg mer mot det. Har spilt alle klassene untatt WD nå, som ikke frister i det hele tatt. Men frykter at barbar kanskje blir kjedelig etterhvert? Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Utgangspunket vill jeg spille DH, men etter å ha prøvd barbar heller jeg mer mot det. Har spilt alle klassene untatt WD nå, som ikke frister i det hele tatt. Men frykter at barbar kanskje blir kjedelig etterhvert? Jeg anbefaler deg på det sterkeste å teste WD. Hadde samme inntrykk som deg, men WD er faktisk kjempegøy! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg kommer til å starte med WD uten tvil. Jeg ventet lengst med å spille denne charen siden jeg synes han så så tam ut, men han viste seg til slutt å bli den jeg liker desidert best. Kjempemorsom karakter å spille. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Gira på å teste WD jeg og, men Macbook Airen min liker ikke alle de fancye triksene hans. Kjenner jeg angrer litt på at jeg solgte gaming-rigen for en tid tilbake. Må vel investere i en ny! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nå vil jeg hjem fra skolen og prøve betaen! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har et år gratis WoW kort som jeg ikke har benyttet meg av. Kvalifiserer det til å få D3 gratis? Etter som jeg har forstått det så må du betale WoW for et år for at du skal få spillet gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå