Merko Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Så lenge de støtter DX11 og en oppløsning på minst 5760x1080 er det helt greit for meg. Tror ikke du ville sett så mye forskjell på DX10 og DX11 i et spill som Diablo. 5760x1080 oppløsning fungerer nå, men er egentlig ikke sååå bra siden man ikke kan modifisere UI'et. Eneste fordelen er vel at man får litt større synsvinkel. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Er du Barbar og finner en fiende som tåler mye ild, dra frem et issverd. Tåler neste fiende mye is, dra frem et ildsverd, og så videre. Det vil ikke fungere slik, kilde " Q. Will weapons with elemental affixes get extra damage against their elemental counter-part (e.g. Holy weapons get more damage against undead)? No, we don’t want people to feel like they’re forced to carry around a bunch of weapons with each damage type and swap them in and out to remain effective. We actually had it in the game at one point where each damage type had a secondary effect, and we were super excited about it, and then we played it and it just sucked. It sounds super cool, but in practice it just forces too much on the player and makes decisions for them on which types of items are best based on the damage type." Angående Nephalem Valor så gjelder det først fra level 60, men er da tilgjengelig i alle vanskelighetsgrader. Så vi kan leke med builds/skill oppsett frem til level 60 før vi trenger å ta høyde for denne buffen og "straffen" ved ett evt. skill bytte. kilde. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 5760x1080 oppløsning fungerer nå, men er egentlig ikke sååå bra siden man ikke kan modifisere UI'et. Eneste fordelen er vel at man får litt større synsvinkel. 1. Er høyeste oppløsning på D3 5760x1080? Hvor mye maskinvare krever det? 2. Det virker for meg som om det i D3 er lettere å finne et oppsett som funker for deg med tanke på karakter og evner. I D2 kunne du risikere å ødelegge mange karakterer fordi du brukte skill points feil, men her får du alle tilgjengelige uansett, har jeg forstått rett da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 2. Det virker for meg som om det i D3 er lettere å finne et oppsett som funker for deg med tanke på karakter og evner. I D2 kunne du risikere å ødelegge mange karakterer fordi du brukte skill points feil, men her får du alle tilgjengelige uansett, har jeg forstått rett da? Ja, alt av statpoints (strength, dex osv) blir oppgradert automatisk, og du får alle skillsene åpnet automatisk når du går opp i level. Til gjengjeld kan du kun ha seks skills aktive på en gang (av totalt langt flere enn det), og så vidt jeg vet kan du oppgradere skills med runer osv. Det gjør at du kan leke med skills og bruke de du vil, og de siste du åpner er ikke nødvendigvis de beste. Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 I D2, kan du nå, etter en patch som kom for en god god stund siden, respece akkurat så mange ganger du selv ønsker. Ja det kreves at du utfører handlinger, som quest eller bosskill, men ser ikke noen grunn til å whine av den grunn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 5760x1080 oppløsning fungerer nå, men er egentlig ikke sååå bra siden man ikke kan modifisere UI'et. Eneste fordelen er vel at man får litt større synsvinkel. 1. Er høyeste oppløsning på D3 5760x1080? Hvor mye maskinvare krever det? Nei, vet ikke hva maks oppløsning er. Tipper du kan spille det i 8000x8000. Jeg bruker 3 24" Skjermer hvor hver av de er på 1920x1080 (5760 i bredden totalt). Eneste du behøver er et skjermkort som støtter 3 eller flere skjermer. (Så si alle AMD sine skjermkort gjør dette). Jeg merket ingen ytelse forandringer når jeg gikk fra 1920x1080 til 5760x1080, (specs i signaturen). Virker ikke som Diablo 3 krever allverdens heller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Fikk et beta kode ifra Twitter en stund tilbake og vant en ifra Platekompaniet her om dagen og jaggu vant jeg ikke ifra Spaceworld ikveld også.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 lyst til å donere vekk en? The_Tom tok kontakt rimelig kjapt og han er rimelig høyt på lista om ingen av mine bekjente trenger en..... 2 Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Gjøre det å hevde seg i toppen mindre avhengig av items som har utrolig lave droprates, og mer avhengig av skills? Sålenge man gjør items så sjeldne, og gjør de så viktige, så blir det sånn. Det er ett designvalg de har tatt, farming og grinding, og deretter botting blir resultatet. AtW Skill har fortsatt en god del å si hvis de går for lignende design valg som i D2, noe det kan virke som. Som et eksempel, spilte en trapsin mot en hdin som stacka resistance. Etter en VELDIG lang kamp drepte han meg med va 5% helse igjen. Har også vunnet kamper mot hdins som bruker forskjellige cheats både med trapsin og light sorc. Vi hadde vel kanskje rimelig likt gear, men ta vekk cheats og gi fyren bedre gear for å kompansere for det, jeg kunne fortsatt slått de. Har flere ganger vunnet i D2 over folk med bedre skills. Så skills teller fortsatt. Men hva hvis de gjør at items ikke har så stor effekt. Da minsker man drastisk gleden av å finne et nytt og bedre item enn det du har, fordi du merker så liten forskjell uansett. Vel, diablo2 var jo en stund før punkbuster... Joda, men de har jo Warden, som er Blizzard sin egen anti-cheat program. Så D2 er ikke uten noen form for program for hindring av cheating, problemet er at platormen er så utdatert, at det kan være vanskelig å gjøre større oppgraderinger på den. Og siden Blizzard er et selskap, så ser de vel mest sansynlig ikke noen grunn til å oppgradere Warden for battle.net, nå som bnet 2.0 er ute. Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 ok,ser den. får nok vente til 15 mai da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Okay, her er følgende som skjer. Jeg vet at jeg hadde satt pris på om en av dere hadde gjort dette for meg og andre på forumet...i 5min nå så kan dere skrive et tall her slik. Alt ifra 0 til 1000 den som er nærmest tallet jeg allerede har bestemt vinner nøkkelen. Lykke til! EDIT: Lar tiden vare frem til kl 00:00 da blir en trukket og får en PM ifra meg. Endret 27. mars 2012 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 www.random.org fungerer fint til slike ting også btw. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 www.random.org fungerer fint til slike ting også btw. God ide! Denne blir brukt! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Okay, her er følgende som skjer. Jeg vet at jeg hadde satt pris på om en av dere hadde gjort dette for meg og andre på forumet...i 5min nå så kan dere skrive et tall her slik. Alt ifra 0 til 1000 den som er nærmest tallet jeg allerede har bestemt vinner nøkkelen. Lykke til! EDIT: Lar tiden vare frem til kl 00:00 da blir en trukket og får en PM ifra meg. I need this. :3 480 Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Beta hadde så klart vært nice. Jeg tipper 700. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) 133 Endret 27. mars 2012 av ViPeR Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Trenger den egentlig ikke, men prøver meg siden jeg alltid vinner slike konkurranser.. > 266 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå