Farenholme Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ah.. Det tenkte jeg ikke på. Bah. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er ikke bare å "låne bort" betakeyen, siden den er koblet opp mot battle.net kontoen din. Noe som igjen vil si at du låner bort hele kontoen din, noe de færreste vil. Det er vel heller ikke særlig akutelt å låne den bort hvis man har SC2, WoW eller en pre-order på en digital versjon av D3 heller, så prøv deg på konkurranser eller vent til spillet kommer er mitt beste råd til deg hvis du ønsker beta. Om man har smartphone eller en sånn authenticator-dings så er det ganske trygt - iallefall om man låner bort til venner. Men kan se problematikken ved å låne bort en WoW-konto dersom man har investert store deler av livet sitt i det. @farenholme skulle gjerne lånt deg min, men er så mange i kompisgjengen som allerede deler den, at jeg knapt får spille selv Lenke til kommentar
TiT4N Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Om man har smartphone eller en sånn authenticator-dings så er det ganske trygt - iallefall om man låner bort til venner. Men kan se problematikken ved å låne bort en WoW-konto dersom man har investert store deler av livet sitt i det. Ofc, har man investert masse tid i et spill som WoW, er man ikke veeeldig ivrig etter å låne bort kontoen tror jeg. Har ikke prøvd WoW selv, men kjenner et par som har spilt/spiller.. @farenholme skulle gjerne lånt deg min, men er så mange i kompisgjengen som allerede deler den, at jeg knapt får spille selv Hahaha, lo godt nå Har ikke lånt bort kontoen min, men kunne strengt tatt gjort det, har gått litte grann lei betaen. Særlig etter forrige character wipe. Litt kjipt å ha spilt opp 7 chars til 13 også mister du alt du hadde inkl. achievements. Men ja, det er jo bare beta, og heller ikke lenge til spillet faktisk kommer ut Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Håper bare vi får litt mer content i beta før release Lenke til kommentar
TiT4N Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Tviler på det, eneste nye av content vi evt. får er vel endring i rekkefølgen av skills... Slik som ved patch 14, der skilltrærne til alle sammen ble endret på slik at vi fikk prøve nye skills. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det blir ikke noe mer content, lvls eller noe lignende i beta. Eneste som endres i beta er eventuelle balance tweaks (items, skill osv.). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Folk her skal vel sikkert ha Collectors Edition, men jeg tenkte jeg bare skulle tipse om at Elkjøp selger Diablo 3 (vanlig utgave) for 333,- kr + 0,- kr frakt frem til i morgen, søndag kl 23:59. Jeg la inn en bestilling. De sender visst 11.05.2012. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Ser ærlig talt ingen grunn til å skaffe CE. Rimelig kjip. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Greit tilbud, Kim. Men sliter med å få betalt, får bare opp en hvit skjerm etter jeg skriver inn kort-info. :/ Noen andre som har fått kjøpt der i kveld? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Får jeg tilgang til beta, nå som jeg har forhåndskjøpt spillet? Om ikke noen andre måter å skaffe seg en beta key på? Kan gjerne bytte i invites til tvtorrents etc. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Får jeg tilgang til beta, nå som jeg har forhåndskjøpt spillet? Om ikke noen andre måter å skaffe seg en beta key på? Kan gjerne bytte i invites til tvtorrents etc. Nei. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hvordan er det lagt opp med coop per i dag? Må alle være på samtidig, eller kan man spille litt coop og så litt singleplayer? Om ja, hva skjer med hvor man er i spillet? AtW Lenke til kommentar
TiT4N Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Det er drop-in co-op. Altså man kan likefullt spille SP først, la en venn joine og spille videre i storyen med deg. Hvis han da forlater spillet, fortsetter du der du slapp. Er ikke sikker på hvordan det fungerer om den/de du spiller med får telt opp progress som de ikke har kommet til enda. Endret 24. mars 2012 av TiT4N Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Man kan også velge hvilke quests man vil kjøre, om man er i "lobby" sammen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg tror de har byttet praksis fra D2 når det kommer til quests som inneholder delquests. I D2 ville du jo få "you cannot bla bla bla" hvis noen hadde gjort et av målene i en quest før du kom, men jeg mener at jeg kom inn i et game rett før de skulle ta SK og fikk questen alikevel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Ser ærlig talt ingen grunn til å skaffe CE. Rimelig kjip. Kjøp nå, selg om et halvt år og tjen noen tusen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 As if. Du vet tydeligvis ikke hvor gale fans kan bli i å skaffe en CE av sine favoritt spill etter det er utsolgt å umulig å få tak i lenger. Blizzard spill er ekstra verdt, jo lenger du venter jo mer penger har du potensiale å tjene. Om en kommer over rette kunden vel å merke. "Ole" på 14 år som får uke lønn på 100kr sier seg selv ikke er denne potensielle kunden Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Så høggærne fans er klare for release. Jeg har i hvert fall aldri hørt om noe særlig marked for CE av spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Varierer veldig hvilke spill det er, en uåpnet D3 CE tror jeg kan bli ganske mye verdt om en har is i magen. Hvor mye er jo uvist...en World of Warcraft CE (den første) går for fra 5000-14.000kr Men den er igjen nå mange år gammel og så si umulig å få tak i lenger uåpnet. Endret 24. mars 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå