Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Spill diablo 2 imens, leeenge sia jeg har kosa meg så mye med et spill. Starta på fredag, er nettopp begynt på nightmare

vurdert det jeg å. Men normal er så ufattelig kjedelig, at jeg aldri kommer lenger enn act2 før jeg stopper.

Hvilken klasse/build bruker du?

Necromancer, hadde aldri spilt klassen før, virka så vanskelig før i tida. Men satan så artig det er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye mulig det er tatt opp tidligere, her, men jeg er ballsy nok til å spørre likevel jeg;

Er det noen som vet hvor det er billigst å forhåndsbestille D3? Om Digital Download eller boks spiller forsåvidt ingen rolle, så lenge jeg får den beste prisen :p

Lenke til kommentar

Lasta ned diablo 2 og prøvde det. Visste ikke helt at du måtte bruke musen og tykke rundt for å få characteren til å gå rundt. Er vel noe jeg vender meg kjapt til når Diablo 3 kommer.

Du kan evt holde ned venstre museknapp mens du går (trenger ikke klikke hele tiden) :wee:

Lenke til kommentar

Det er mye mulig det er tatt opp tidligere, her, men jeg er ballsy nok til å spørre likevel jeg;

Er det noen som vet hvor det er billigst å forhåndsbestille D3? Om Digital Download eller boks spiller forsåvidt ingen rolle, så lenge jeg får den beste prisen :p

398,- på gamezone.no er vel det billigste jeg har sett. Gamezone bruker å være kjappe med sending, så du burde ha det i postkasse dagen før.

Play.com er dog 360,-, men da risikerer du toll, og kanskje sen levering

Lenke til kommentar

We’re working hard on balancing and testing Diablo III, and one of the major components is making sure that the end game experience is fun and exciting. We’d like to share a few of our goals for end game:

• We have an enormous number of skill build combinations, and we want a lot of those skill builds to be viable and interesting
  • While there are millions of skill builds available to players, we don’t want players swapping skills regularly to beat specific encounters as they come up
  • We don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your character
  • While a three-minute run shouldn’t be the most efficient, we also don’t want you to feel like it’s a two-hour commitment every time you sit down to play
  • Bosses should still feel worth killing

Lover svært bra. Vi får nok mer enn nok frihet til å velge skills som vi vil, slipper å bytte de ut hele tiden og vi slipper korte bossruns i endgame. Det er strengt tatt alt jeg trenger å vite. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noen fan av dette i det hele tatt, som nevnt over så synes jeg dette konseptet virker overtenkt fra utviklernes side. Hele poenget deres for å gå bort fra talent-tre som det var i Diablo 2 var for at man ikke skulle bli låst inn i de samme buildene som brukte de samme egenskapene om og om igjen, og nå vil de belønne oss med utstyrs-eksplosjoner hvis vi bruker de samme egenskapene hele tiden?

Nå må man drepe rares og champions på vei til bossen for å få bedre boss drop, i tidligere spill måtte fortsatt spillere drepe rares og champions på vei til bossen og få gode boss drop fra den. Det er egentlig samme regla bortsatt fra at man muligens ikke alltid kan ta den absolutt kjappeste veien til bosssen.

Lenke til kommentar

det betyr også; når man er max lvl, blir det mer arti å gå rundt, utforske og ikke bare "rushe" til bosser. Men morsomt og gjøre rent områder, generelt spille litt istedet for å hoppe rundt.

D2 er for meg alltid morsomst når jeg akkurat har instalert det igjen. Da starter jeg og spille alene, gjør alle quest og utforsker. Denne gjennspillbarheten forsvinner i D2 desverre alt for fort, og tilslutt er det ingen andre poenger en og rushe seg frem til hver enkelt boss for å prøve få noe dropp. Det er egentlig bare Diablo og baal som krevde å drepe flere rares og champions før boss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke respecce akkurat. De har kuttet skill og stat points som det var i D2. Nå blir statpoints automatisk distribuert og skills unlockes på lvl og du kan, etter å ha låst opp alle skillene på rundt lvl 29-30 tror jeg det er, velge akkurat hvilke skills du vil bruke.

De har også endret systemet fra D2 der du kunne binde skills til hotkeys, så mange du ville, og bytte uhemmet. Hvis du nå bytter skills mens du er i felten vil du få en 15 sekunders cooldown hvor skillen er ubrukelig. Du kan ha maksimalt 6 aktive skills som er bindet til høyre+venstre museknapp og 1-4 på tastaturet. I tilleg kan du ha 3 passive skills.

Lenke til kommentar

Er ikke bare å "låne bort" betakeyen, siden den er koblet opp mot battle.net kontoen din. Noe som igjen vil si at du låner bort hele kontoen din, noe de færreste vil. Det er vel heller ikke særlig akutelt å låne den bort hvis man har SC2, WoW eller en pre-order på en digital versjon av D3 heller, så prøv deg på konkurranser eller vent til spillet kommer er mitt beste råd til deg hvis du ønsker beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...