Merko Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Men hele poenget med Inferno var vel at vi ikke skal trenge å banke bosser hele tiden? I stedet for å ta evige, gørrkjedelige bossruns kan vi surre rundt som vi vil i hele Inferno og banke alt mulig og ha like stor sjanse til å få bra ting som vanlige bossruns i D2? Så istedet for å drepe vanskelige bosser, så kan bare svirre rundt og drepe normale mobs og få gode items? Virker litt rart.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Er noe av disse spekulasjonene i det hele tatt bekrefta? Får mine tanker om det, siden når jeg og en anna kar speedrunna skeleton king og rusha ned og knærta han fikk vi bare søppel, og lite søppel også. Første gangen vi tok han(fra level 1 og opp til han, fult beta run) droppa han masse nice stæsj. Denne oppførselen var noe de implementerte etter en patch i D2 for lenge siden. For å gjøre det mer lukrativt å faktisk complete quests, og for å gjøre det mindre lukrativt å boss-farme, gjorde de det slik at første gangen du dreper bossen så får du et mye bedre loot, såkalt "quest-drop". Slik er det i D3 også, så det er kun aller første gangen du dreper bossen, men den aktuelle characteren, at du får "quest-droppet" selv om man i D3 kan gjøre questen mange ganger på nytt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Noen andre med Mac som sliter med Diablo 3 betaen etter nyeste patchen? Her vil ikke engang launcher starte, den bare står og henger. Har prøvd ulike filer, men enten slutter de å svare eller så er de rett og slett "stuck". Launcheren fungerte utmerket før nyeste patchen. Relativt frustrerende! Men får vel tåle det ettersom det tross alt er en beta Endret 17. mars 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Noen andre med Mac som sliter med Diablo 3 betaen etter nyeste patchen? Her vil ikke engang launcher starte, den bare står og henger. Har prøvd ulike filer, men enten slutter de å svare eller så er de rett og slett "stuck". Launcheren fungerte utmerket før nyeste patchen. Relativt frustrerende! Men får vel tåle det ettersom det tross alt er en beta Tja. Det hang litt her i Windows, men så kom den seg. Fungerer fint nå. Edit: Ah Serverene er nede akkurat nå. "We are continuing to work to resolve issues that developed during the deployment of Beta Patch 15. Until these issues can be resolved, the Diablo 3 beta test will be unavailable for play. We apologize for the inconvenience and will provide futher updates as they become available" Endret 17. mars 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Men hele poenget med Inferno var vel at vi ikke skal trenge å banke bosser hele tiden? I stedet for å ta evige, gørrkjedelige bossruns kan vi surre rundt som vi vil i hele Inferno og banke alt mulig og ha like stor sjanse til å få bra ting som vanlige bossruns i D2? Ikke alt mulig, normale mobs har nok like dårlig drop rate som alltid, men å ta champions og rares skal være lukrative å gå etter, sånn at hele Inferno blir ett interessant område å (prøve å) sparke rumpe i. Uansett de prøver å gjøre noe med ensformig boss runs, men hvor stor variasjon kan det egentlig bli i en item hunt/grind? Vi får vel avvente å se til nok lvl 60 spillerne begynner å bryne seg på inferno, og se hva slags tilbakemeldinger som følger i kjølevannet. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Noen som kan si meg om jeg kan spille Diablo 3 på PC-en min? Den har problemer med bl.a. SW:ToR og DA:O (har kanskje 10-30 fps med alt på minimum i førstnevnte, går noe bedre med sistnevnte), men den kan kjøre WoW (med 60+ fps) på høye grafikkinnstillinger. Endret 17. mars 2012 av Xposure Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Men hele poenget med Inferno var vel at vi ikke skal trenge å banke bosser hele tiden? I stedet for å ta evige, gørrkjedelige bossruns kan vi surre rundt som vi vil i hele Inferno og banke alt mulig og ha like stor sjanse til å få bra ting som vanlige bossruns i D2? Så istedet for å drepe vanskelige bosser, så kan bare svirre rundt og drepe normale mobs og få gode items? Virker litt rart.. Det er selvsagt kun på Inferno. Ikke alt mulig, normale mobs har nok like dårlig drop rate som alltid, men å ta champions og rares skal være lukrative å gå etter, sånn at hele Inferno blir ett interessant område å (prøve å) sparke rumpe i. Uansett de prøver å gjøre noe med ensformig boss runs, men hvor stor variasjon kan det egentlig bli i en item hunt/grind? Vi får vel avvente å se til nok lvl 60 spillerne begynner å bryne seg på inferno, og se hva slags tilbakemeldinger som følger i kjølevannet. Endret 17. mars 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Sachant Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Gleder meg som en unge til å få D3 nå, har og prøvd i flere måneder å få tak i en D3 betakey men har hatt maks uflaks og har ikke fått tak i en. Lurer derfor om det er noen som har en ekstra eller vet hvor det går an å få tak i en så jeg kan kose meg litt før det kommer ut? Endret 17. mars 2012 av Sachant Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Henger meg på det med betakey ! Har vært med i absolutt alt av konkurranser både på gamer, diablofans og på pressfire. Hvis noen har en til overs eller vet om en som kan gis bort så hadde det vært NYDELICH. Sitter og gleder meg som en liten unge, synd at spillet kommer ut akkurat midt oppi russefeiring og eksamener men.. Man har alltids natten! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tja, selv kjøpte jeg en for rundt $45. Er flere forums rundt om kring hvor privatpersoner selger betakeyer. Om dere selv skal kjøpe, pass på at de har en del poster. Sikkert mye scam der ute. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 har selv lett etter beta key tilsags men finner ikke noen plass. kanskje du kan gi oss noen hint Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg betalte 60$ for min beta key, men det er helt klart mye scam's ute å går ja. Så pass på om dere vurderer å kjøpe en key! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg har veldig lyst på betakey, men tror jeg skal klare å holde ut to måneder. Har allerede ordnet meg fri den 16de, og dagen etter er jo nasjonaldagen... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sjokk at enhver tråd om spill i beta-fasen degenerer til key-tigging. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nå som release ikke er langt unna er det ikke noen vist i og betale for en beta-key synes jeg. Dog gleder jeg med og unders på om det kommer mange nye patcher på beta fremover der de kommer med större forandringer. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg betalte 60$ for min beta key, men det er helt klart mye scam's ute å går ja. Så pass på om dere vurderer å kjøpe en key! Beklager men jeg kan ikke la være! Du betalte faktisk det Diablo 3 koster for å få spille beta versjonen? Det er for meg ganske uforståelig at både penger sitter så løst, og at tålmodighet er så fraværende. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Meh, folk har andre prioriteringer enn deg. Jeg har heller ikke tenkt å betale for beta, men jeg skjønner godt de som gjør det. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Impliserer at $60 er mye penger. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Alt er relativt, og relativt til den faktiske prisen av Diablo 3 (som jeg mener er en god sammenligning). Så er det veldig mye penger å bruke på en beta. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Impliserer at $60 er mye penger. Sammenliknet med det det er mest naturlig å sammenlikne med, andre spill. Så er det jo det. Men skal ikke legge meg opp i hva folk kaster bort penger på, er ikke akkurat som alle mine kjøp er fornuftige heller, og endel av de er snakk om endel mer penger i tillegg AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå