Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diablo ser jo bare ut som en Titan Quest klone med dårlig grafikk.

 

Bra kommentar :o)

 

Jeg har sikkert spillt TQ 5x så mye som jeg har spillt D2, men jeg tror faktisk D2, med sine 7 klasser er mer variert enn TQ er med sine 42... TQ har sikkert 20 klasser som går ut på å klikke på så mange monstre så fort som mulig, noe som blir riiiimelig slitsomt i lengden. Liker også monstrene i D2 som spawner andre monstre. Det gjør at du må holde et visst tempo noen steder. Eller bruke corpse explosion med en necromancer.. ;)

 

Driver som sagt å tester ut Necromanceren og har kommet meg opp i 8 skjeletter, et golem og en mercenary. Driver for det meste å curser med Amplify, og hvis det tar litt tid kjører jeg på med Corpse Explosion også. På bosser blir det endel decripify og mot Glom (?) blir det visst Dim Vision eller lignende... Å bruke Attract for å samle monstrene skal visstnok være en bra taktikk det også.

 

Gruer meg litt til undead stygian dolls på nightmare... Husker jeg raste gjennom hele spillet med en bowzone helt til jeg møtte de på nightmare... OMG så forsiktig man må være...

Lenke til kommentar
Gruer meg litt til undead stygian dolls på nightmare... Husker jeg raste gjennom hele spillet med en bowzone helt til jeg møtte de på nightmare... OMG så forsiktig man må være...

 

Ja de har krevd mange chars når jeg først møtte de på meph-runs i hc, hvertfall før jeg fant ut at man bare trengte å fjerne våpenet på mercen før man porta ned.

Lenke til kommentar
Diablo ser jo bare ut som en Titan Quest klone med dårlig grafikk.

TQ er heller en Diablo clone.

 

Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta )

Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''.

 

det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år.

 

99 Amazon, 99 sorc og 99 Barb. Enigma på alle 3 <3

Beta, yy ofc><

 

- D.J.

Lenke til kommentar
Driver som sagt å tester ut Necromanceren og har kommet meg opp i 8 skjeletter, et golem og en mercenary. Driver for det meste å curser med Amplify, og hvis det tar litt tid kjører jeg på med Corpse Explosion også. På bosser blir det endel decripify og mot Glom (?) blir det visst Dim Vision eller lignende... Å bruke Attract for å samle monstrene skal visstnok være en bra taktikk det også.

 

du kommer til å slite når du kommer vidre fra normal og nm/hell. spam alt i summons, ikke no annet før det er fullt! husker jeg blei så skuffa da jeg forstod at min necro aldri ville soloe hell:(

Lenke til kommentar

Jeg har:

19 i raise skeleton

1 i skeleton mastery

1 i amplify

1 i corpse explosion

1 i decrepify

1 i clay golem

 

Skal makse raise skeleton, deretter skeleton mastery og til slutt corpse explosion.

 

Har også tenkt å putte 1 poeng i:

Summon resist

Revive

Dim Vision

 

Har fått med meg at for at denne builden skal være bra så må du ha Raise skeleton og Skeleton mastery på maks.

 

Kommer til å kjøre Amplify som main curse mot mobs, Decripify mot enkelte bosser. I tillegg har jeg tenkt å bruke Attract og Dim Vision for crowd control.

 

På 1.10 skal denne characteren kunne kjøre gjennom normal/nightmare på /player 8. Hell skal kjøres på /players 1. På /players 1 så kommer corpse explosion til rette da :)

 

Har forresten Decrepify såpass tidlig for å ta meg av Duriel (sluttbossen i Act 2).

 

Det er litt irriterende å fly rundt med Amplify/Corpse Explosion på 1, men jeg tipper det blir fikset av +skill equipment før jeg blir lei. Som du sa, man må makse skjelettene for at de skal fungere.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Det var litt skuff å se Diablo III, grafikken er som en litt oppjazzet versjon av World of Warcraft. Hadde forventet mye mere, og litt annen stil på grafikken også.

 

Diablo III teaseren som ligger på Gamer.no er helt sjef, den rocker.

 

Håper Blizzard gjør noe med grafikken i D3, vi er faktisk i 2008 nå. Hadde vært bra for 3 år siden.

Lenke til kommentar

Tviler på at blizzard vil gjøre noe forandringer. Kanskje litt små detaljer. Men de vil ihvertfall ikke skifte teletubbis grafikken nei.

 

 

Men får jo håpe på at det vil skje det samme.. akkurat som det gjorde meg SC2. Der ble det mye protseter om grafikken. Guess what blizz did? :)

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Vel ikke all håp er ute ennå, men la oss nå si at Blizzard endrer stort på grafikken som er nå? Det kommer til å ta år og dager, ser ikke for meg at vi får noen drastiske endringer egentlig. Burde prise oss lykkelig at Diablo III i det hele tatt kommer hvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...