Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.. ok, kanskje jeg ikke tok så feil alikevell da. Takk takk :) Har vi fått vite noe som helst ang. når D3 kommer? Q* 2008/9?

Andre1983: Ventetiden fra nå til når det faktisk er ute vil sikkert føles like lang :p

Endret av JV
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta )

Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''.

det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år.

99 Amazon, 99 sorc og 99 Barb. Enigma på alle 3 <3

Lenke til kommentar
Diablo ser jo bare ut som en Titan Quest klone med dårlig grafikk.

gå og gråt da!! D3 kommer til å være så jævlig mange ganger bedre enn TQ!!

Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''.

det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år.

hvor finner man sign up?? hvis det fins da:P

Lenke til kommentar

Ang. releasedatoen til Diablo 3, jeg tror at den kommer etter StarCraft 2. Min spekulasjon er basert på release til Battle.net 2 som Blizzard skal kjøre ut samtidig med StarCraft 2 og jeg mener å ha lest at de har sagt at Battle.net 2 ville være godt på plass når Diablo 3 kom ut, dermed må det nesten bety at Diablo 3 kommer litt senere.

Lenke til kommentar
*Klarer ikke skrive noe konsists men bare løper rundt i sirkler og veiver med armene med fråde dryppende ut av kjeften mens jeg roper masse kryptisk tull*

*Besvimer*

**Diablo III... jeg har ventet på dette i 8 år...**

Da er vi to :) og kanskje litt fler?

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Screens or didn't happen!

(Seriøst, ta screenshot av paladin klassen og vis oss for ultimate respekt)

Lenke til kommentar

Saay whaat? Enigma på en AMAZON??? FCR Raten til amazon er jo helt latterlig! Men så kommer det jo an på hva du skal bruke den til. Mf/hunting, bosting o.l.

Enigma er jo lett å få tak i eller lage en. Er jo ikke så "woah" med den akkurat.

Som han fyren over meg sa, screen plix!

Endret av laffe
Lenke til kommentar

BS, gi oss noen screens heller.

Senere redder du en fyr slik at du kan identifisere gratis.

CAIN! Ikke hvilken som helst fyr. Den viktigste av dem alle!

Stay a while and listen...

Tenkte jeg ikke skulle røpe det for han :wee:.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...