Red Frostraven Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) *Klarer ikke skrive noe konsists men bare løper rundt i sirkler og veiver med armene med fråde dryppende ut av kjeften mens jeg roper masse kryptisk tull* *Besvimer* **Diablo III... jeg har ventet på dette i 8 år...** Endret 3. juli 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ahh.. ok, kanskje jeg ikke tok så feil alikevell da. Takk takk Har vi fått vite noe som helst ang. når D3 kommer? Q* 2008/9? Andre1983: Ventetiden fra nå til når det faktisk er ute vil sikkert føles like lang Endret 3. juli 2008 av JV Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har vi fått vite noe som helst ang. når D3 kommer? Q* 2008/9? Q* 20** Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har vi fått vite noe som helst ang. når D3 kommer? Q* 2008/9? Q* 20** Damnit Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Diablo ser jo bare ut som en Titan Quest klone med dårlig grafikk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta ) Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''. det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år. 99 Amazon, 99 sorc og 99 Barb. Enigma på alle 3 <3 Lenke til kommentar
dotero Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Diablo ser jo bare ut som en Titan Quest klone med dårlig grafikk. gå og gråt da!! D3 kommer til å være så jævlig mange ganger bedre enn TQ!! Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta )Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''. det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år. 99 Amazon, 99 sorc og 99 Barb. Enigma på alle 3 <3 hvor finner man sign up?? hvis det fins da:P Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det finnes ikke en sign up. Bare priveligerte mennesker får i det hele tatt en sjangse til å spille det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ang. releasedatoen til Diablo 3, jeg tror at den kommer etter StarCraft 2. Min spekulasjon er basert på release til Battle.net 2 som Blizzard skal kjøre ut samtidig med StarCraft 2 og jeg mener å ha lest at de har sagt at Battle.net 2 ville være godt på plass når Diablo 3 kom ut, dermed må det nesten bety at Diablo 3 kommer litt senere. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vill gjetting, men 2010 tror jeg passer Blizz bra. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) *Klarer ikke skrive noe konsists men bare løper rundt i sirkler og veiver med armene med fråde dryppende ut av kjeften mens jeg roper masse kryptisk tull* *Besvimer* **Diablo III... jeg har ventet på dette i 8 år...** Da er vi to og kanskje litt fler? Endret 3. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vill gjetting, men 2010 tror jeg passer Blizz bra. Da håper jeg det er Q1 2010. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Senere redder du en fyr slik at du kan identifisere gratis. CAIN! Ikke hvilken som helst fyr. Den viktigste av dem alle! Stay a while and listen... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta )Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''. det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år. 99 Amazon, 99 sorc og 99 Barb. Enigma på alle 3 <3 Screens or didn't happen! (Seriøst, ta screenshot av paladin klassen og vis oss for ultimate respekt) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta )Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''. det er ikke jeg som har beta'en. Det er faren til en venn av meg, det er dødskult. Selv har jeg spillt Diablo 2 i 5 år. 99 Amazon, 99 sorc og 99 Barb. Enigma på alle 3 <3 Saay whaat? Enigma på en AMAZON??? FCR Raten til amazon er jo helt latterlig! Men så kommer det jo an på hva du skal bruke den til. Mf/hunting, bosting o.l. Enigma er jo lett å få tak i eller lage en. Er jo ikke så "woah" med den akkurat. Som han fyren over meg sa, screen plix! Endret 3. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Beta, riiiight... Screens or it didn't happen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fikk låne Diablo (1`eren) av en kamerat, men etter første loadinga fucka det seg, kan noen kort fortelle hva histoien i det orginale Diablo er? 2`eren har jeg spilt i flere år, så den historien kan jeg.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg har faktisk prøvd Beta. ( Ja det er en Beta )Det er utrolig kult, du har 3 klasser akkurat nå: Barbarian, Witch Doctor og '' paladin ''. BS, gi oss noen screens heller. Senere redder du en fyr slik at du kan identifisere gratis. CAIN! Ikke hvilken som helst fyr. Den viktigste av dem alle! Stay a while and listen... Tenkte jeg ikke skulle røpe det for han . Endret 3. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Stay awhile... stopp, we aint got time for this hehe klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå