ATWindsor Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738 Areyoufuckingkiddingme.jpg Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang? WHAT THE FUCK? Beta-keys er ikke noen konkurranse i hvem som har spillt de foregående spillene mest. Du får bare runde D2 en gang til, så komemr sikkert D3 ut ganske snart etter det. AtW Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738 Areyoufuckingkiddingme.jpg Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang? WHAT THE FUCK? Hva skulle det ha med saken å gjøre? De er tross alt ute etter å teste serverne sine og få tilbakemeldinger fra en heterogen gruppe spillere. Forresten, 18 ganger? For å botte flere characters på en gang. Og jeg vet godt at det ikke har noe med saken å gjøre, men det er litt urettferdig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hehe, kanskje en grunn til at du ikke har fått noen? Jeg har også spillt D2 i et firesifret antall timer, men har holdt meg unna boting. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Random fra Blizz eller noe spess du har gjort. Random, har kun meldt interesse for D3 beta på battle.net. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Blizzard har offsielt sagt at Europe beta opt-in keys blir sendt ut nå så da er det nok ikke lenge før det blir ganske man spillere online i Europa Men hvis dere får mail, husk å gå til battle.net og verifiser på accounten din at du har tilgang, er mye scam-mail ute og går! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jepp. Så også at det skal rulles ut en del EU nøkler i nærmeste fremtid. *håper* Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Mottok noen scam mailer når betaen først ble lansert, og ingen av de er i nærheten av å se ut som den jeg fikk i fra Blizzard. De to første punktene i mailen om hva du skal gjøre er 1. Log in to Battle.net. 2. Click the "Account" button. Inneholder ingen linker/urler til battle.net, som scam/phising mailene gjør (de linkene går selvfølgelig ikke til battle.net ) Så Blizzard forutsetter at du vet adressen til battle.net i stedet for å gi deg en link. Endret 1. mars 2012 av Crowly Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Who wants Diablo III Beta Codes? We will be giving out A LOT of them during Invisible Walls Ep 200 Live in 90 minutes. Follow @invisiblewalls and @sidemission on Twitter to be the first to know. Ca 500 beta nøkler skal deles ut... Sitter å vurderer om jeg skal holde meg oppe en time for å prøve lykken eller ikke... EDIT: Prøvde meg litt nå...,men det er ikke sjangs i h*lvete å være rask nok. Skulle tro folk hadde bot's som kopierte kodene... Endret 2. mars 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det tror jeg nesten de har og. Latterlig opplegg er det. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Klare å plukke opp nøkkel som postes public er nesten umulig. Jeg liker ikke den typen konkurranser, mye bedre med "retweet this and follow" eller no, så man kan få den på pm. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fikk min beta kode via Gamereactor. Herregud for et fantastisk spill. Skal forhåndsbestille CE så fort de kommer med en lanseringsdato. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fikk akkurat en kode via twitter via pm, kan vist lønne seg å være høflig å spørre litt rundt der slik Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 På Twitter, følg @sidemission og send melding at du ønsker beta nøkkel til Diablo3 nå. Få igjen! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har sendt melding til @sidemission nå, krysser fingra Lenke til kommentar
Klob Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som har fått key fra @sidemission ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen som fikk seg noen kode igår? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Æsj...håpa at flere skulle få igår.... Spilte noen timer igår og dere har noe å glede dere til altså, det er Diablo 2 pakket inn i en moderne spill motor enkelt forklart. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg fikk fra @sidemission! Siden folk er så skeptiske når det gjelder diablo-koder: http://imgur.com/6dZmr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå