MrLuni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Forresten.. Drepte vi ikke King Leoric i 1ærn? Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Joda, Leoric ble slaktet et par tusen ganger i 1'eren, og viss eg ikke husker feil så fikk man også rustningen til han også. Men noe med den meteroiten som falt har gjort at han har blitt vekket opp igjen fra de døde som en undead dust som prøver å være skummel. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 jo, vi drepte skeleton king i diablo 1. It was just a setback Det er er story grunn til at han er tilbake, men spoiler ikke den her Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fikk feeling av en remake av 1ærn Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 nei, er absolutt ikke no remake av diablo 1. Er dog noen nods og eastereggs. Leoric er der for en grunn, men du kan også finne anvil of fury og the black mushrom, men det er veldig veldig veldig skjeldent. Hvertfall black mushroom, den har jeg kun funnet 1 gang. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Er ikke en remake, men de har prøvd å utvikle ny lore på bakgrunn av både 1 og 2. King Leoric er en av de, og soulstone loren som gjentas i d3 er en del av d2. Siden de i prinsippet "closet" loren i d2 med ødeleggelsen av sjelsteinen (lol) så måtte de finne på noe nytt for D3. Endret 29. februar 2012 av Feh Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date Godt nytt! Kan virke som det kommer en offisiell dato om 2-3 uker, og forhåpentligvis ser det ut til at vi får release i Mai en gang! Det blir spekulert om det kan bli offentliggjort på CeBIT (6-10 mars) siden Blizzard skal dit. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 sjelsteinen (lol) haha, good one Visse ting kan man rett og slett ikke oversette "Syndeherren Azmodan og den svarte sjelesteinen" høres ut som en harry potter film Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Få Peter Jackson til å mekke en Diablo triologi! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fandens. Må lese meg litt opp på diablostory før 3ern blir lansert. Fulgte ikke godt nok med når jeg gamet spillene selv. Spesielt ikke 1ern Lenke til kommentar
garnok Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fandens. Må lese meg litt opp på diablostory før 3ern blir lansert. Fulgte ikke godt nok med når jeg gamet spillene selv. Spesielt ikke 1ern absolutt. D1 har faktisk en veldig god story som er litt å gå glipp av. Det er mange navn som kommer igjen i D3 som en referanse eller mer. Vil også anbefale book of cain, den nye boka som kom for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Betaen er fantastisk! Hadde ingen forventninger til Diablo 3 før, men betaen har hypet spillet opp på hype lista. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Gosugamers: Flere forskjellige konkurranser. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ikke fått noe Faen som jeg gleder meg til dette spillet nå. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Woo hoo beta invite Random fra Blizz eller noe spess du har gjort. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Å, har så usannsynlig lyst på beta-tilgang. Fortsett å legg ut det dere kommer over av konkurranser! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738 Areyoufuckingkiddingme.jpg Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang? WHAT THE FUCK? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738 Areyoufuckingkiddingme.jpg Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang? WHAT THE FUCK? Hva skulle det ha med saken å gjøre? De er tross alt ute etter å teste serverne sine og få tilbakemeldinger fra en heterogen gruppe spillere. Forresten, 18 ganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå