Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Av det der så er det vel strengt tatt berre "What has happened in the last 20 years since then is unknown. Whether or not he's truly dead is also hard to know, but true evil is very hard to destroy..." som ikkje er eit referat av handlinga i Diablo 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man *kan* få tak i beta keys som kan aktiveres på en hvilken som helst konto, men disse er somregel svindyre da disse kun er gitt ut i forbindelse med et fåtall promotons/sweepstakes.

Opt-in invites knyttes direkte til kontoen idet du får tilgang.

Ble lei av å vente selv så jeg kjøpte likegodt en konto for 30$ :) leide den ut i en uke for 50$ så hadde nok flaks med den ^^

Ryktes at de skal sette opp en europeisk beta server snart, og forhåpentligvis sende ut like mange invites som de gjorde nå sist wave til NA-brukerne.

Lenke til kommentar

Er ikke gitt noen fast indikasjon på release nei, men for de som har fulgt med litt så har dere kanskje sett at Bashiok i den senere tid gitt mange indikasjoner på at en del "nice to have" features, samt features som ville tatt lang tid å implementere har blitt droppet til fordel for å fremskynde release datoen.

Det at de nå har sendt ut 100.000 keys i NA og at det muligens vil skje noe tilsvarende i Europa tyder også på at de kan nærme seg slutten på betaen. Nå får de stresstestet serverene skikkelig, noe som jo er hovedpoenget med betaen. De har jo ikke bekreftet at noe lignende vil skje i Europa, bare at informasjon vil komme om det.

Lenke til kommentar

I utviklingsøyemed er det funksjoner som hverken er essensielle eller kritiske for at systemet skal fungere 100%. Betegnelsen brukes om ting som f.eks bare er pent å se på, eller funksjoner som er greie å ha, men som ikke endrer opplevelsen på noen drastisk måte. Du har "need to have" og "nice to have".

Og faktisk, så lover det bra. Det betyr at de meste av ressursene brukes på å polere det som er slik at alt fungerer som det skal, istedenfor å kaste bort tid på effekter og whatnot. Slik jeg har tolket meldingene fra Blizzard i forumet så er det ikke slik at disse funksjonene blir skrapet, men det kan hende at de blir implementert på et senere tidspunkt.

Nå som jeg har fått spillt enda mer (rundet med Barb, Wizard, Monk og Demon Hunter) så har jeg funnet én ting som irriterer meg mer enn noe annet og det er voice actingen. Den er rett og slett bare helt fantastisk dårlig :p I starten var den bare komisk, så ble den tragisk og nå er den bare døds irriterende :p Folka har noen helt latterlige aksenter og de snakker meget unaturlig. Eneste som fortsatt er brukbar er Cain og til tider Leah. Resten er helt bak mål. De værste er Blacksmith og Templaren man skal redde på vei mot Skeleton King. Templaren skal f.eks si John Dar, men isteden sier han jOHn dARRR. Voice actinga til characterene er så som så. Barbarian og Monk var bra, mens Wizard var helt ute å kjøre. Problemet er at de som voice acter har helt latterlig dårlig intonasjon.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Det at de nå har sendt ut 100.000 keys i NA og at det muligens vil skje noe tilsvarende i Europa tyder også på at de kan nærme seg slutten på betaen. Nå får de stresstestet serverene skikkelig, noe som jo er hovedpoenget med betaen. De har jo ikke bekreftet at noe lignende vil skje i Europa, bare at informasjon vil komme om det.

Tenkte det samme. De har tidligere uttalt at de ønsker (ønsket?) å holde betaen liten (mener jeg å huske fra en av forcesc2strategy videoene på youtube). 100 000 nye nøkler, og med mulighet for flere, så vil jeg tro at de har passert definisjonen for liten ;) Bashiok sa utgivelse første kvartal i år, men dette ble raskt korrigert til første halv år av Blizzard. Skal jeg spekulere litt så kan det være at målet deres er første kvartal, men det ble korrigert for å komme over ivrige fans i forkjøpet på evt. sutring hvis de ikke klarer det. Men uansett hva som kommer av mulige estimater så er vel hoved regelen at "det kommer når det er ferdig/klart".

Lenke til kommentar

Nå som jeg har fått spillt enda mer (rundet med Barb, Wizard, Monk og Demon Hunter) så har jeg funnet én ting som irriterer meg mer enn noe annet og det er voice actingen. Den er rett og slett bare helt fantastisk dårlig :p I starten var den bare komisk, så ble den tragisk og nå er den bare døds irriterende :p Folka har noen helt latterlige aksenter og de snakker meget unaturlig. Eneste som fortsatt er brukbar er Cain og til tider Leah. Resten er helt bak mål. De værste er Blacksmith og Templaren man skal redde på vei mot Skeleton King. Templaren skal f.eks si John Dar, men isteden sier han jOHn dARRR. Voice actinga til characterene er så som så. Barbarian og Monk var bra, mens Wizard var helt ute å kjøre. Problemet er at de som voice acter har helt latterlig dårlig intonasjon.

Jeg liker det faktisk, av samme grunn du synes det er dårlig :p De fleste er jo bare som flavor og om de er over-the-top gjør ingenting for meg. Bare de viktige personene har god voiceacting så holder det. (cain og leah er vel de eneste i betan som betyr noe)

Min favoritt av de andre er han fyrn du møter i new tristram første gang du kommer dit som sier no sånt som " I was supposed to take care of him...and now he is dead". Noe med måten han sier dead på som jeg ler godt av hver gang :p

Dog enig med at templarn kan bli slitsom, og jeg skjønner ikke helt hvorfor blacksmithen har en heeeeelt annen dialekt enn alle andre. Høres irsk eller skotsk ut ellerno

Lenke til kommentar

Min favoritt av de andre er han fyrn du møter i new tristram første gang du kommer dit som sier no sånt som " I was supposed to take care of him...and now he is dead". Noe med måten han sier dead på som jeg ler godt av hver gang :p

Dog enig med at templarn kan bli slitsom, og jeg skjønner ikke helt hvorfor blacksmithen har en heeeeelt annen dialekt enn alle andre. Høres irsk eller skotsk ut ellerno

Ler alltid litt for meg selv hver gang jeg snakker med captain rumford og han sier "--there was only one survivor, Leah.---" :roll: snodig tonefall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...