lain Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 CowLVL er kos ja. Bra xp og mye fun kaos. Håper de har med det i d3 også. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kommer nok noe lignende så populær den har vært i D2. Lenke til kommentar
henky Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ..men det blir helt sikkert holdt hemmelig en stund i d3, som i d2. og mange farsotter som i andre blizz-spill. "there is no cowlevel" Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ja hvis dere så "Question & answare" (dagen etter) så var det en kis som spurte om det. åp da sa de bare "Its a seceret" + noe annet;O Endret 1. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
henky Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 fikk ikke med meg det da det stod paa i bakgrunnen. men jeg er ganske sikker paa at de legger til noe lignende som cowlevel etter hvert. det kommer nesten som en selvfoelge for aa foelge opp til d2. Lenke til kommentar
dotero Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Får håpe det blir noe lignende ihvertfall:) så den spørrerunden nå og det blir tydligvis cow lvl:D:D "its a secret = selvfølgelig:D:D:D" Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 *Mine innlegg* Godt å få det bekreftet. Ut i fra det jeg har sett så langt er jeg litt skeptisk, men det går seg vel til. Får bare håpe at det ikke krever så veldig mye slik at jeg kan spille det på min heller dårlige maskin. Gleder meg. Lenke til kommentar
henky Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 vet ikke om de har sagt det selv, eller noen har sagt det om blizz. men de er opptatte av at de som ikke har high-end pc og skal faa oppleve spillene deres. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 blizzard lager spillene sine alltid compakt og slik at du ikke trenger en monster pc for å spille spillene dems , men enda så er grafikken GANSKE fin, for å ikke snakke om de legendariske CGI filmene dems *sikle* Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, har fått med meg det. Men er likevel redd for at maskina fortsatt blir litt dårlig. Men den blir sikkert ikke det. Er meget meget fine de "cinematics"'ene ja. Tror nesten ikke jeg har sett lignende, spesielt ikke med tanke på når D2 kom ut. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, når Marius oppdager at det ikke er Tyrael på siste videoen på D2 (ikke exp)... Wow, det var rett og slett... Filmmagi! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Holy motherfucker! Det så jo bare nice ut! Gleda meg til dette lenge. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vil Matt Uelmen lage musikken til Diablo 3? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nå begynnte jeg å bli litt nostalgisk og dro fram Diablo2. Har faktisk aldri prøvd Necromanceren før... 7 skjeletter, clay golem og mercenary gjør vei i vellinga, selv med /players 8. To dagers spilling og jeg er på level 20... :o) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nå begynnte jeg å bli litt nostalgisk og dro fram Diablo2. Har faktisk aldri prøvd Necromanceren før... 7 skjeletter, clay golem og mercenary gjør vei i vellinga, selv med /players 8. To dagers spilling og jeg er på level 20... :o) Hva er "/players 8"? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Gir deg mer xp og monstrene blir vanskligere å drepe Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 /players 8 gjør at monsterne er vanskelige , og gir like mye xp som om det var 8 spillere som skulle ha tatt dem.. Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har startet på Diablo 2 for gøy nå.. så å si første gangen jeg spiller det. Ok, prøvde det litt når jeg var mindre, men ikke mye. Så nå driver jeg å hakker ned fiender med min lille barbarian. GØY! Finnes det noe mulighet for å få identify gratis? Mener så vidt jeg husker noe sånt, men mulig jeg tar gruelig feil. Gleder meg stort til Diablo 3 kommer.. når enn det måtte bli. Kanskje jeg har rundet D2 før den tid. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Senere redder du en fyr slik at du kan identifisere gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå