Merko Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Håper serverene blir stabile nå ved launch. De dreiv jo og stresstestet noe veldig for et par helger siden, og det så ut til å fungere veldig bra. Tviler Så på en stream tidligere idag hvor han ble disconnected fra b.net 5-6 ganger på kort tid. Får bare krysse fingra for at det er rolig i Europa. Skeptisk. Capen er 350k personer på samtidig visstnok. Er vel flere millioner som skal spille samtidig i kveld Nå er det jo også natta for de fleste landene i europa.. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Skjer med den nedlastings/install vinduet da? Har stått på 7,6gb (ferdig) lenge nå uten at det skjer noe. Kan være fordi du er loony -funnymæn Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 spiller jeg også! nick? spille sammen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe enda, var aldri noe fan av D1 eller D2 men er blizzard det er snakk om ........ dritredd for å waste penger. Vel, det var jo blizzard som lagde de 2 andre også, liker man ikke spillsjangeren er det jo ikke noe vits og bruke penger på det, svi av på et spill du vet du liker Var vel heller at jeg aldri satt meg inni spillene. Endte med at jeg kjøpte det nå, fuck it....er tross alt Blizzard, er umulig at dem lager noe dårlig. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Spillet lastet ned og installert, i natt skal det nerdes, hardt. Lenke til kommentar
Frille Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 spiller jeg også! nick? spille sammen? Frillert, ja kom nå. Ingen andre som har komt inn som jeg kjenner 1 Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Tatt fra Neogaf. Vet ikke om det er korrekt. http://us.battle.net...opic/4926494400Here is the current situation for players from the ASIA region: -Everybody with the digital version is getting "Error 12- No license attached". -In Korea, GMs have a thread going to manually flag digital accounts to allow them to play. Currently, there is no other way for Digital Edition players to play and they have to wait for the GMs to flag the account one by one. -In Taiwan, there are no GMs around to flag accounts. Hope this doesn't affect the EU and NA accounts when the time comes. We're over 3 hour into the ASIA launch, and most people can't get in. http://kr.battle.net....0288015?page=1 Endret 14. mai 2012 av Vacuum Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Fungerer Real Money AH fra starten av? Synes jeg hørte noe rykter om at AH for RL penger ikke var tilgjenglig fra dag 1.. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Faen i helvette Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 RMAH åpnes ikke før tidligst en uke etter release, er hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Er fortsatt gira på en key, viss det er noen snille sjeler der ute, hjelp meg hehe.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Bare noenogtredve minutter igjen nå - hvia det ikke funker etter 10-15 minutter basert på at såpass mange ikke har kommet inn i Asia så går jeg og legger meg istedetfor. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Blir nok noen små trøbbel, litt disconnect i ny og ned, men har faktisk troa på at det ellers kommer til å gå ganske smertefritt, er jo tross alt midt på natta, så blir ikke fult trøkk med europeere som prøver å logge på, også virker det jo som den asiatiske releasen har gått relativt smertefritt noe som burde love godt for oss. Bare noenogtredve minutter igjen nå - hvia det ikke funker etter 10-15 minutter basert på at såpass mange ikke har kommet inn i Asia så går jeg og legger meg istedetfor. Ja vel, så har vært mye trøbbel for Asia? Har nemlig ikke snappet opp noe merkbart her... Dog nå har ikke jeg lett så godt heller. Edit: Ja noe lisens trøbbel ser det ut som. Endret 14. mai 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 også virker det jo som den asiatiske releasen har gått relativt smertefritt noe som burde love godt for oss. ASIA launch - A disaster - Current situation Here is the current situation for players from the ASIA region: -Everybody with the digital version is getting "Error 12- No license attached". -In Korea, GMs have a thread going to manually flag digital accounts to allow them to play. Currently, there is no other way for Digital Edition players to play and they have to wait for the GMs to flag the account one by one. -In Taiwan, there are no GMs around to flag accounts. Hope this doesn't affect the EU and NA accounts when the time comes. We're over 3 hour into the ASIA launch, and most people can't get in. http://kr.battle.net/d3/ko/forum/topic/1380288015?page=1 UPDATE: Asia server shutting down in 10 minutes (~2:20PM PDT) Ikke heeelt smertefritt kanskje Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Kan man logge på før klokken 12? Leser noen som skriver dem er online Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Skjer med den nedlastings/install vinduet da? Har stått på 7,6gb (ferdig) lenge nå uten at det skjer noe. Det fixa seg sjøl. Tok bare ei god stund før det skjedde noe. 30-40min Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Kan man logge på før klokken 12? Leser noen som skriver dem er online nei Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 jeg var faktisk inne,men ble raskt disconnected :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Yeah! Fant omsider en løsning på den abnormalt trege nedlastingshastigheta. Mulig det har vært postet her tidligere i dag, men jeg fant det ikke innimellom alt rotet i alle fall. Control Panel -> Network and Internet -> Internet Options -> Connections -> LAN Settings button at the bottom -> uncheck "Automatically detect settings" Vips fra irriterende 190kb/S til 1,5MB/s Da gjenstår det bare å satse på at laptopen klarer å kjøre spillet så blir dette en mye mer behagelig nattevakt ^^, Endret 14. mai 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Tipper folk som drømmer om å kjøre inferno difficulty kommer til å slite Er en taiwansk klan som streamer D3 på twitch.tv med 8000 viewers. Dem har dødd flere ganger på normal mode i Act 2 lissom ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå