Carana Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei! Jeg har bestilt en rekke deler på komplett.no til ny PC som jeg skal bygge. Når jeg går inn for å sjekke ordrestatus på komplett sine sider, står det på alle varer, bortsett fra Vista OEM som har forventet forsendingsdato 03/07 fordi den ikke er på lager, at varene har forventet forsending 2008-06-27, altså igår. Varene står fortsatt som åpen på pakkesporing på komplett. Det som er rart, er at jeg huket av for å sende varene etterhvert som de kommer. Jeg valgte dem "Hjem på kvelden" med posten. Da jeg fikk ordrebekreftelse fra komplett.no i innboksen, fulgte det med en PDF som sier at forventet forsendingsdato for ordren er 03.07.2008. Dette er svært forvirrende. Mener de at de skal sende alt sammen 03.07.2008? I såfall, hva var da vitsen med funksjonen "Send varer etterhvert som de kommer på lager"? Det er også litt merkelig om det er det de mener, for det står jo at forventet forsendelsesdato på alt unntatt vista'en er igår :S Jeg har mailet komplett, men jeg får vel ikke noe svar i helgen? Litt forvirret, og litt småsur på komplett nå. Håper de plukker varene idag! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hei! Jeg har bestilt en rekke deler på komplett.no til ny PC som jeg skal bygge. Når jeg går inn for å sjekke ordrestatus på komplett sine sider, står det på alle varer, bortsett fra Vista OEM som har forventet forsendingsdato 03/07 fordi den ikke er på lager, at varene har forventet forsending 2008-06-27, altså igår. Varene står fortsatt som åpen på pakkesporing på komplett. Det som er rart, er at jeg huket av for å sende varene etterhvert som de kommer. Jeg valgte dem "Hjem på kvelden" med posten. Da jeg fikk ordrebekreftelse fra komplett.no i innboksen, fulgte det med en PDF som sier at forventet forsendingsdato for ordren er 03.07.2008. Dette er svært forvirrende. Mener de at de skal sende alt sammen 03.07.2008? I såfall, hva var da vitsen med funksjonen "Send varer etterhvert som de kommer på lager"? Det er også litt merkelig om det er det de mener, for det står jo at forventet forsendelsesdato på alt unntatt vista'en er igår :S Jeg har mailet komplett, men jeg får vel ikke noe svar i helgen? Litt forvirret, og litt småsur på komplett nå. Håper de plukker varene idag! Komplett operer vell ikke i helgene? Desutten så bruker de og andre nettbutikker og være trege og oppdatere, komplett har brukt og svart på mailer i helgene fra meg. Har ikke komplett noe sånn at helgedagene ikke gjelder når man regner frakt ol. Endret 28. juni 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Carana Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager Og Som virkedager menes alle dager bortsett fra søndager og forhåndsbestemte helligdager. Altså, komplett.no jobber på lørdager. Dersom de ikke gjør det, har de oppgitt feil på hjemmesiden sin. Endret 28. juni 2008 av Carana Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager Og Som virkedager menes alle dager bortsett fra søndager og forhåndsbestemte helligdager. Altså, komplett.no jobber på lørdager. Dersom de ikke gjør det, har de oppgitt feil på hjemmesiden sin. poster jobber på lørdager... Så da burde vell egentlig komplett også gjøre det ja. Sorry, please don't hurt me Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 d sender ikke varene før d har fått inn vista, Lenke til kommentar
Carana Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Sikker på det? Hva er da vitsen med å betale ekstra for del-levering? Lenke til kommentar
Carana Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Fortsatt ingen som vet? Irriterer meg over at de ikke begynner å plukke varene! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hva med å kontakte de selv? Vi vet ikke hva Komplett gjør, det kan kun Komplett svare dge på. Jeg tror ikke Komplett jobber på lørdager, i og med at det ikke er noe framgang hos Posten og da er det lite vitsen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Carana Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Har prøvd å kontakte på telefon, men den er bare åpen mandag-fredag. Også har jeg sendt mail, men ikke fått svar.. Så jeg vet ikke.. Må vel kanskje vente til uken? :/ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har prøvd å kontakte på telefon, men den er bare åpen mandag-fredag. Også har jeg sendt mail, men ikke fått svar.. Så jeg vet ikke.. Må vel kanskje vente til uken? :/ Du må nok det, ifølge sidene til Komplett har de kun åpent mandag til fredag. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
02tom Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det jobbes ofte både lørdager og søndager på komplett, men er kunn lageret som jobber da som pakker varer etc. Support/salgavd er ikke på jobb da. Så da må du nok vente til mandag for å få svar. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Posten rører vel ikke pakker på lørdager annet enn ut til postkontor/post-i-butikk? Lenke til kommentar
Carana Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Posten rører vel ikke pakker på lørdager annet enn ut til postkontor/post-i-butikk? Tjaa, er ikke sikker! Se på Posten Hjem-på-kvelden. Det står ingenting om lørdager, søndager og helger i den? Ikke som jeg kunne finne i hvert fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå